Arama Kutusu

OSIS+ SOFT GLAM PLUMPING SHINE MOUSEE DOLGUNLAŞTIRICI PARLAKLIK VERİCİ SAÇ KÖPÜĞÜ

osis-soft-glam-plumping-shine-mousse-dolgunlastirici-parlaklik-verici-sac-kopugu-yorumlari
Osis+ Soft Glam Plumping Shine Mousse Dolgunlastirici Parlaklik Verici Sac Kopugu Yorumlari


Osis+ Soft Glam Plumping Shine Mousse Dolgunlaştırıcı Parlaklık Verici Saç Köpüğü Yorumlarım


Saçlarımı seviyorum. Güzel görünmesi en yoğun zamanımda bile modumu yükseltiyor. Bir süredir kullandığım Osis+ ürünlerinden Soft Glam Plumping Shine Mousse, her şeyden biraz biraz serpen bir ürün. Yani biraz tutuculuk, biraz hacim ve biraz da parlaklık veren bir saç köpüğü. Son zamanlarda sevdiklerim arasında yer alan Osis+ Soft Glam Plumping Shine Mousse detaylı yorumlarım ve kullanım önerilerim şu şekilde :





osis-soft-glam-plumping-shine-mousse-dolgunlastirici-parlaklik-verici-sac-kopugu-yorumlari-blog
osis-soft-glam-plumping-shine-mousse-dolgunlastirici-parlaklik-verici-sac-kopugu-yorumlari-blog

  Osis Soft Glam Dolgunlaştırıcı Parlaklık Verici Saç Köpük Ne İşe Yarar? :

Soft Glam ürün yelpazesi, mükemmellik ile doğalın yerini değiştirmek için piyasaya sürülmüş. Sezonun en büyük trendi olan daha az "mükemmellik" ve daha çok "doğal" görünümlü saçlara kavuşmak için yardımcı oluyor. Mükemmel görünmeyen ama havalı ve zahmetsiz saçlara kavuşmayı kim istemez ki zaten? Bu tarz doğal dağınık bukleli saçları en çok bahar ve yaz aylarında kullanıyorum. Hafif bir esneklik tutuşu verirken saçları parlaklaştırıyor. Verdiği her iki özelliği de saçları sertleştirmeden, yumuşak şekilde saçlarıma hareketlilik kazandırarak sonuçlanıyor. Aynı zamanda UV ışınlarından koruyucu yanı da var. Saç diplerine kolayca zarar verme ihtimali olan saç spreylerindense saç köpüklerini daha sık ve daha rahat kullanıyorum. Her gün kuaföre gidip saçlarımı şekillendirmediğim için de bu tarz işe yarayan ve bana zamandan kazandıran saç şekillendirici ürünler kullanmayı tercih ediyorum.


OSIS+ doğal görünüme adadığı Soft Glam serisini; çabasız, abartısız ve özgün saç şekillendirme olarak tanımlıyor. Dağınık bukleler, plaj saçları ve doğal görünen saçlar vadediyor. Saç spreyleri konusunda yıllar önce aldığım Taft hala duruyor. Sprey kullanımım ciddi oranda azaldı. Onun yerine yağlar, serumlar, köpükler gibi daha hafif ürünleri yeğliyorum. Bu köpük kremsi yapıda. Kokusu rahatsızlık verecek düzeyde değil, hatta ben inanılmaz hoş buldum.


osis-soft-glam-plumping-shine-mousse-reviews-blog
osis-soft-glam-plumping-shine-mousse-reviews-blog

  Osis Soft Glam Dolgunlaştırıcı Parlaklık Verici Saç Köpüğü 'nün Kullanımı :

Kullanımı nemli saçlara yapılması öneriliyor. Duştan sonra saçlarımın nemini havluyla aldıktan sonra kurutmadan, şişeyi birkaç kez iyice sallayıp, avuç içlerime az miktarda üründen alıyorum. Saçlarımı öne eğip, (öne eğince saçlara yapılan işlemler, saçların daha hacimli durmasını sağlar) köpüğü saç diplerime getirmeden saç uçlarına bol bol gelecek şekilde ellerimle uyguluyorum. Kurutmadan önce saçlarımı tarıyorum. Sonra dalga vermek için biraz ellerimle şekillendirerek veya geniş geniş örerek kurutuyorum. Eğer siz maşa kullanıyorsanız bu işlem sonrası saçlarınızı birkaç bölüme ayırarak maşalamaya geçebilirsiniz. Ben en çok örerek kullanıyorum. Sevdiğim en güzel yanı, saçları hiçbir şekilde ağırlaştırmıyor. Hatta gün içinde varlığını dahi unutuyorum. Ne sertlik var, ne ağırlık. Bu iki özellik benim saç şekillendirici ürünlerinde aradığım en temel güzellik. Eğer buklelerinizin daha belirgin olmasını istiyorsanız üzerine bir saç spreyi de sıkarak tutuş yeteneğini arttırabilirsiniz. Zahmetsizce görünüm havası vermek için de spreyledikten sonra parmaklarınızla saçlarınızın arasından birkaç kez geçin. Böylece daha doğal havayı saçlarınıza kolayca verebilirsiniz.


  Benim İçin Osis Soft Glam Dolgunlaştırıcı Parlaklık Verici Saç Köpüğü 'nün Artıları :


Saçta varlığını hissettirmiyor, ağırlık oluşturmuyor.
Saçlara korkunç güzel parlaklık vermiyor ama biraz ışıltı katıyor.
Hacim konusunda parlaklığa oranla daha başarılı.
UV ışınlarından saçları koruyor.
Hoş bir kokusu var.
Uygulaması kolay.


  Benim İçin Osis Soft Glam Dolgunlaştırıcı Parlaklık Verici Saç Köpüğü 'nün Eksileri :


- Baştan aşağı tüm saçı şekillendirmede yeterli değil.
- Uzun saçlarda çok verim alamıyorsunuz, omuzlara dökülen orta saçlarda daha etkili olacağı görüşündeyim.
- Fiyatı abartı pahalı olmasa da daha uygun rakamda olmasını yeğlerdim.


osis-soft-glam-plumping-shine-mousse-reviews-blog
osis-soft-glam-plumping-shine-mousse-reviews-blog

Schwarzkopf markası, alt seri markalarıyla her tüketiciye hitap etme mottosunda. Yani marketlerde ucuz Gliss ürünlerini görebilir, sosyete kuaförlerinde ise pahalı BC Bonacure, Osis+, 3Dmension, Blondme gibi lüks bakım skala serilerine denk gelebilirsiniz. Hepsi aynı marka üreticisi. Markanın yönetim pazarlaması, aralarındaki ufak kalite farklarıyla her ekonomi düzeyindeki müşteriye sahip olmak için kendi rakibini kendi oluşturanlardan. Schwarzkopf'tan Türkiye'ye son dönemlerde vakıf olan Got2B Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoo Kuru Şampuan 'ın özelliklerini merak ediyorsanız, daha önce ayrıntılıca bahsettiğim blog yazımdan keşfedebilirsiniz.


2 yorum:

  1. Ben de saçlarımı örerek şekillendiren gruptayım şekercim. Bu aşamada ise şekillendirici ürünler yerine hep bakım yapan ürünleri kullanıyorum. Şekillendirici ürünler saçlarımı o gece yıkamazsam rahatsız ediyor. Urban Care'in yeni çıkan düzleştirici etkili bakım yapan köpüğünü de aldım ama 2 kez kullanabildim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban Care ürünlerine uzaktayım, biraz boş geliyor. Dediğin gibi şekillendiriciler o gece yıkanmalı, dikkat etmen çok iyi :)

      Sil