Arama Kutusu

Son Zamanlardaki Makyaj Favorilerim

makyaj-favorilerim
makyaj-favorilerim

Makyaj anlamında son zamanlarda daha fazla favorim olmaya başladı, çünkü daha fazla makyaj yapar oldum. Birkaçını fotoğrafladığım makyaj ürünleri favorilerimden bir kısmı şu şekilde :




NYX markasının Love in Rio serisindeki mini far paletlerinden 06 numaralı Segredos De Giselle farı son zamanlarımda hep yanımda. Günü kurtaran minik kahramanlardan birisi. Çantada hiç yer kaplamıyor, pigmentli ve doğal tonlardan oluşuyor. Farların yumuşak kremsi yapıda olmasını seviyorum, çoğu markanın bu tarz minik far paletlerine oranla daha iyi yapıda. Paletteki açık renkleri daha çok kullanırım diye düşünüyordum ama sıcak kahvesi daha hoşuma gider oldu.


Mac Sin Lipstick, bordo rujun kışla enfes yakıştığının bir ispatı. Mat - kahve - bordo 3'lü trendinin birleşimi ve resmen tam "instagrama çek koy ruju" tarzında. Kahvelik barındıran bir bordo. Sür-çık ruju asla değil, sürümü ciddi özen istiyor.


Elf High Definiton Undereye Setting Powder, göz altları için üretilmiş bir sabitleme pudrası. İçerisinde simler bulunuyor ve bu tarz pudraların, herkesin sevebileceği ayarda olmadığı bir gerçek. Küçücük olmasına rağmen çok bereketli. Akşam makyajlarında uyumlu buluyorum.


makyaj-favorilerim-blog
makyaj-favorilerim-blog

Alix Avien Eyeliner Pen : Keçe uçlu bu eyelinerları firma çok çok önceden tanıtım amaçlı göndermişti. O günden beri sevdiğim için kullanıyor ve bittikçe tazeliyorum. Bu sefer hem eve hem ofise koymak üzere sonki alışverişimde 2 tane birden aldım. Eyeliner çekmenin en pratik halini temsil ediyor resmen. Siyahlığı da gayet iyi.


makyaj-favorilerim-blog
makyaj-favorilerim-blog

Flormar Silk Matte Liquid Lipstick, sanırım en en en sevdiklerim oldu. Yapıları harika. Mat ruj sürdüğümün farkında olmuyorum, dudaklara verdiği ağırlık neredeyse yok ama tabii bunu ağır bulanlar bile olabilir. Kahve/çay içiminde çıkmıyor, tam benlik. Hatta yemek yediğinizde ortalardan gitmesine gidiyor ama asla tam olarak gitmiyor. Yapıları masmat. Ben bayılarak kullanıyorum <3


makyaj-favorilerim-blog
makyaj-favorilerim-blog

Farlardan theBalm You Buy I'll Fly ismindeki pigment farını çok seviyorum ve pigment konusunda theBalm'ı başarılı buluyorum. Pigmentleri Mac Fix+ Sprey ile kolay uyguluyorum. Diğer farlardan pembe olan Mac Gleam, bu sıra yine sık kullandıklarımdan. Sürümü çok kolay değil, sert bir far. (Lustre serisine ait) Fakat bazla çok daha iyi performans alıyorum ve gözlere verdiği tatlı ışıltısını seviyorum. Mac Sumptuous Olive ise ne zamandır aklımda yer edinen farlardan birisiydi. Haki yeşili duo chrome yapıda bir far. Mac'in oldukça popüler farlarından birisi.


makyaj-favorilerim-blog
makyaj-favorilerim-blog

makyaj-favorilerim-blog
makyaj-favorilerim-blog

6 yorum:

  1. flormarın likit mat rujları gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de aynı kanıdayım :)

      Sil
  2. flormar rujların methini çok duydum ama stokta bulamıyorum umarım stokları yenilenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazalarından deneyerek de bakılabilir :)

      Sil
  3. çok hoş parçalar, görsellere isminizi yazdığınız programın adı nedir acaba ? :)

    YanıtlaSil