Arama Kutusu

Golden Rose Velvet Matte Lipstick 06

Golden_Rose_Velvet_Matte_Lipstick_06_swatches_blog
Golden_Rose_Velvet_Matte_Lipstick_06_swatches_blog



Golden Rose Velvet Matte Lipstick serisi rujlarından en canlı renkler arasında yer alan 06 numara, seriye yeni eklediğim bir renk oldu. Aldıktan sonra neden daha önce almadığıma pişman oldum, çünkü duruşu çok hoşuma gitti. Aslında bu ruj Mac Lady Danger rujunun eş değerlisi olarak geçiyor. Bende Lady Danger olmadığı için karşılaştırma yapamıyorum, yabancı bloglardan swatchlarına baktığımdaysa andırdığını görüyorum. Golden Rose Velvet Matte 06 daha turuncu, Mac Lady Danger daha kırmızı ağırlıkta geldi.


Sıcak alt tonlu, turunculuğu baskın bir kırmızı. Mercan tonlu ruj severlerin ilgisi çoktan çekmiştir diye düşünüyorum. Gün ışığında çekmeye çalıştım o canlı rengi belli olsun diye ama tam başaramadım galiba. Normal ışıkta bundan bir nebze daha parlak ve belirgin duruyor. Çizgilere dolma yapmasına yapıyor ama bu o kadar rahatsız edici düzeyde değil. Matlık konusunda Golden Rose Velvet Matte serisini zaten çok beğeniyorum. İlk sürdüğünüzde saten duruyor ama sürdükten bir iki dakika sonra dudaklarınıza yakışan matlığı size veriyor. Sürümü kesinlikle zor değil. Kolaycacık sürülüyor, yumuşak yapıda. Buğday tenlilerde hoş, beyaz tenlilerde ise daha çok hoş durduğunu düşündüğüm bir ruj oldu.





Golden Rose Velvet Matte Lipstick 06 numaralı rujun tonunu öyle şahane buluyorum ki, bahar aylarına çok yakışacağını düşünüyorum. Önümüz bahar olduğu için sık sık kullanıma alırım. Pigment yönünden çok zengin, zaten Velvet Matte serisi genel olarak renk veriş yönünden harika olduğu için ayrıca belirtmeye gerek yok. Ayrıca bu tarz canlı ve yoğun renkleri, tüm dudağınıza doğrudan sürmek yerine, sadece parmak uçlarınızla dudaklarınıza tampon yaparak da uygulayabilirsiniz. Mesela benim kız kardeşim bu tarz koyu rujları öyle kullanmayı seviyor ve rengi o şekilde çok daha doğal duruyor. Eğer canlı turuncu/mercan renklerine zaafınız varsa, Velvet Matte 06'ya mutlaka bakmalısınız.



4 yorum:

  1. bu seriyi çok seviyorum rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı seri :)

      Sil
  2. Rujun rengini görür görmez "ne kadar güzel tam ilkbahar yaz rengi" diye düşündüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam ilkbahar, haklısın şekercim :)

      Sil