Arama Kutusu

Flormar Color Stretch Eyeshadow Early Bronze

flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-krem-far-yorumlari
flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-krem-far-yorumlari

Flormar, Future Historical makyaj koleksiyonunda tam 6 adet Color Stretch adını verdiği kremsi far var. (Köpük formu da deniliyor ama tam bir köpük yapısında asla değil.) Bendeki olan sıcak tonlu, altınla bronz rengi arasındaki 03 numaralı Early Bronze.


flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-krem-far-yorumlari
flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-krem-far-yorumlari



Serinin tüm renkleri sırayla şu şekilde :

Flormar Color Stretch Eyeshadow #01 - Future White

Flormar Color Stretch Eyeshadow #02 - Avantgarde Grey

Flormar Color Stretch Eyeshadow #03 - Early Bronze (* Tanıtıyor olduğum)

Flormar Color Stretch Eyeshadow #04 - Modern Brown

Flormar Color Stretch Eyeshadow #05 - Vintage Green

Flormar Color Stretch Eyeshadow #06 - Ancient Blue

Sadece 01 Future White ile bendeki 03 Early Bronze açık tonlu, geriye kalanlar koyu tonlara sahip. Yalnız farlara konulan isimler harika olmuş, o konuda tebrik.


Ambalajı cam gibi gözüküyor ama aldanmayın, cam değil. Gerçi böyle olması ambalaj ağırlığını azaltıyor ama cam olsa daha şık kalitede olabilirdi. En sert makyaj fırçamla dahi denedim, hayır. Kremsi yapıdaki bu far, bir türlü homojen şekilde ne fırçaya geliyor ne de göz kapağında dağılıyor. Parmakla uygulamak en iyi sonucu verse de parmakla uygulamak biraz meşakkatli bir yöntem. Temiz ellerle uygulanması gerekiyor ve ardından yeniden temizlemek gerekiyor. Özellikle sabahları bu kadar bol vaktim olmuyor, zaten kendimi zor atıyorum. Kalıcılık mevzusu makyaj öncesi pudrayla, göz bazıyla vs. çözülemiyor. Daha doğrusu bu yöntemler bende bir türlü işe yaramadı. Değil gün ortası, sürdükten 1-2 saat sonra hooop ortalarda toplanan far yığını, çizgilenme desen var, hare hare görüntü desen var. Parmakta veya bilekte duruşu güzel gibi duruyor ama bunu gözde bir türlü yakalayamıyor.



swatches-flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-reviews-blog
swatches-flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-reviews-blog
Güneşte                   ------->              Normal ışıkta


flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-reviews-blog
flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-reviews-blog

Sabitlenen far iyi güzel hoş, krem farlarda bu istenilen özelliktir. Ama bunun formülünün değişmesi gerek. O kadar hızlı göz kapağında sabitleniyor ki, insan "bir dur da dağıtayım" diye kendini farla konuşurken bulabilir. Renk olarak çok şeker, zaten başlı başına ambalajı dahil görüntüsü 10 numara 5 yıldız. Ama sadece masada seyretmelik adına güzel. Maalesef ki göz kapağında aynı güzel etkiyi vermiyor. Ben o ambalajda duranı, göz kapağıma transfer olmuş isterdim, ne mümkün. Gramaj olarak boyutu 5gr, haftada bir krem far bitirmiyorsanız hayli bir zaman götürür. Tabii bir de kuruma ihtimali söz konusu. Bu yüzden mutlaka ters çevirerek kullanın, yani uygulama sırasında ağzı açıkta değil, ambalajı ters çevirerek kabın ağız kısmını masaya getirin. Zaten farın kendisi sert yapıda, ağzı açık çok tutulursa çarçabuk kuruyabilir.


swatches-flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-reviews-blog
swatches-flormar-color-stretch-eyeshadow-early-bronze-reviews-blog

Yine bir blog tanıtım ürünü olan ve yine sevmediğim Oriflame The One Krem Göz Farı nasıl ki sabitlenmeyen, çok yağlı, kaygan ise, bu gönderilen de onun tam tersini ispatlarcasına sert, fazla çabuk sabitlenen yapıda. Flormar beni (ikinci kez) blog tanıtımı gönderim listesinden çıkarma pahasına yorumlarımı belirtmek istedim, çünkü ben olsam para verip almazdım. Tabii Flormar'ın başarılı ürünleri de var ve gerek makyaj ürünlerine artık numaralardan hariç isimler vermesi olsun, gerek sürekli çıkardığı yeni koleksiyonlar olsun, gerekse ürünlerinin kalitesini arttırması olsun (ama el attığı cilt bakımın üstünden gelemedi, ambalaj ve ürün içerik kalitesi bir hayli kötü) iyiye giden bir marka. Mesela likit mat rujlarına bayıldım, ciddi güzeller. Ama eğer ColourPop farları kadar popüler farlara imza atılmak isteniyorsa, bu farların formülünün değişmesinin şart olduğunu düşünüyorum.

*Tanıtım Ürünüdür.

10 yorum:

  1. ben direkt 2 kere okudum yazıyı acaba benmi anlayamadım dedim :) heryerde muhteşem harika elimden düşmüyor yorumlarını gördüm. bu benim farklı bir markanın çok kötü şampuan bu dememe benzedi :) demekki gerçekten hakkıyla inceleme yapıldığında kolda göstermek yerine gerçekten kullanıldığında sonuç iyi veya kötü çıkıyor.
    teşekkürler yazınız için kaleminize sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru göz yapılarında işe yarayabilir ama bana iyi gelmedi ve hatta alınası bulmadım :) Forlümasyonun değişmesi gerek, umarım yenilenir çünkü krem farlar makyajda çok pratiklik sağlıyor :) Sevgiler

      Sil
  2. Çok hızlı sabitleniyor, parmağımla sürüyorum ben. Eğer yoğunluk istiyorsam tekrar tekrar sürerek arttırıyorum. Bana göre de köpük değil, kremsi. Muhtemelen serideki en kullanılabilir renk bu, açık olduğundan hata belli etmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpük diyenler de var, bu yüzden onu belirttim ama aynen kremsi yapıda, köpükle alakası yok, seri genel olarak koyu renk üzerine gidilmiş, bence pembeler somonlar altınlar olsa daha iyi olurdu, belki bu seriyi yeniler veya farklı bir koleksiyon adıyla yeniden pazarlar, bekleyelim :)

      Sil
  3. Herkez bayildim oldum bittim diye yorum yapiyordu bu farin hakkinda gercekten cok notr yorumlamissiniz boyle gercekci bloggerlarin kaldigini gormek cok mutluluk verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin düşüncesi farklı olabilir tabii ama bence formülünün değişmesi şart :) Tatlı yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  4. çok güzel bu seri yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ederek sayfanızdan bakındım ama göremedim, ben ısrarla formülasyonun değişmesi gerektiğini düşünüyorum :)

      Sil
    2. Evet almadim sadece hosuma giden bir seri... her gittigimde bu rengi bulamiyorum. Denemedim fakat hosuma gitmisti renk olarak o yuzden cok guzel bir seri dedim😊 ama kullanan biri olarak yorumlarinizi dikkate aliyorum😘

      Sil