Arama Kutusu

EveShop Kozmetik Alışverişim

eveshop-alisverisim
Eveshop Kozmetik Alisverisim

Eveshop, kozmetik ve kişisel bakım marketlerinden birisi, haliyle kozmetik ilgisi yüksek voltajlı biri olarak ben de alışveriş yapmaya kayıtsız kalamadım. Zaten Eveshop'a, dönem dönem yaptığı indirimlerle ne zamandır göz atıyordum. Son zamanlarda kendi ithal kozmetik ürünlerini de görünce daha bir ilgimi çeker hale geldi. Eve Shop alışverişim ve aldıklarım şu şekilde :




eveshop-alisverisim
Eveshop Kozmetik Alışverişim

Eveshop 'ta hem bildiğimiz hem de bilmediğimiz drugstore ürünleriyle dolu kozmetik markaları mevcut. Gratis'lerden niye neden nasıl kalktığını bilmediğim ve kalkmasına çok üzüldüğüm Essence markası var. Hem de dolu dolu var. Onun haricinde Note, Golden Rose gibi markaların aranılan ürünleri de mevcut. Raflar arasında gezindiğimde, her yerde kolay bulunmayan favori ürünlerin satışta olduğunu fark ettim.


Essence standına bakarken sizin de içiniz hop hop ediyor mu bilmiyorum ama Essence ürünlerini hem çok sempatik görüyorum hem de fiyat/kalite açısından baya başarılı buluyorum. Genç kızlara üretilen bir markanın yaşsız sevilmesi marka adına çok büyük adım. Ambalajları çok çok kaliteli olmasa da şirin ve sade. Türkiye'ye ilk geldiğinde fiyatları çok daha ucuzdu ama bana sorarsanız kozmetikteki artan gümrük vergilerindeki yükselişe bakıldığında, şu andaki fiyatları gayet iyi gözüküyor.


Essence ürünlerini dikkatimi çok çekse de kendimi sınırlayarak makyaj ürünlerini tırıs geçtim. Sadece koleksiyondaki parfüm dikkatimi çekti. Minik, çantaya atmalık ambalajlı olmasıyla çok kullanışlı buldum. Denediğimde tatlı koku tınısı da hoşuma gittiği için onu düşünmeden aldım. Blog konusunu da paylaştım. Bakınmak isterseniz >>> Essence Like a Jungle Dream Parfüm Yorumlarım


Onun haricinde dikkatimi makyaj fırçalarının olduğu bölüm çekti. İlk defa gördüğüm bir marka olan The Creme Shop fırçalarını merak ederek aldım. Belirli fırçalarda indirim vardı. Mesela aldığım The Creme Shop Beyond Bamboo Karıştırma Fırçası 13.95 TL 'ye inmişti. Diğer aldığımsa yine The Creme Shop Beyond Bamboo Premium Collection Essential Brush Set olarak uzun uzun ismiyle geçen temel fırça seti. İçerisinde; geniş pudra fırçası,  orta boy açılı gölgeleme fırçası, geniş gölgeleme fırçası, concelar fırçası ve bir de kaş/eyeliner fırçası bulunuyor. Sette herhangi bir indirim yoktu, normal satış fiyatıyla 46.95 TL'ye aldım. Zoeva fırçalarının bu tarz tahta ve altın dizaynı fırçaları vardı, tipini onlara benzeterek sevimli bulduğum için edindim. Makyaj fırçalarını yeni yeni kullanmaya başladım, biraz daha kullandıktan sonra detayları ve alınası olup olmadığını blogda paylaşıyor olacağım.


eveshop-kozmetik-alisverisi-blog-essence
Eveshop Kozmetik Alisverisim Blog Essence

4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan fırça seti baya dikkatimi çekmiş olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma :) Benim de mağazada dolaşırken çekti, çektiği gibi alıverdim ^^

      Sil
  2. Benimde çok keyif aldığım bir markaydı Essence.Gratislerde neden satılmamaya başladı anlamadım :( Neyse ki online olarak bulabileceğimiz bu siteler var. Fırçalar çok doğal ve güzel görünüyorlar.Umarım kullanımları da öyledir :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet ben de şaşırdım Gratis'lerden çekilmesine, hâlbuki tatlı tatlı standıyla duruyordu :(

      Sil