Arama Kutusu

Essence Like a Jungle Dream Parfüm Yorumlarım

essence-like-a-jungle-dream-parfum-yorumlarim
essence-like-a-jungle-dream-parfum-yorumlarim
11 Liralık fiyatıyla daha ne kadar ucuz, baş ağrıtmayan tatlı ve kalıcı kokusuyla daha ne kadar şirin bir parfüm olabilirin ismi olan Essence Like a Jungle Dream Parfüm, parfüm aileme katılan en yeni ve en uygun fiyatlı eleman. Çiçek ve meyve kokularının birleşiminden hoşlananlara hitap ettiği gibi egzotik kokuları sevenlerin de ilgisini şıp diye çekebilecek tarzda. Hindistan cevizi kokusunu parfümlerde pek sevmeyen ben bile bu koku tınısını çok eğlenceli ve günlük hayatta çok giyilesi buldum. Essence Like a Jungle Dream Parfüm yorumlarım şu şekilde :




essence-like-a-jungle-dream-parfum-yorumlarim-blog
essence-like-a-jungle-dream-parfum-yorumlarim-blog

Essence parfümleri, kozmetik mağazalarında & marketlerinde dolaşırken birkaç defa dikkatimi çekmişti. Hatta Essence standının önündeki denemelik açılan şişesinden kokusuna bakınmıştım. Essence, koleksiyon ürünlerinde bazen parfüm de çıkarıyor ve şu ana kadar koku konusunda hep sevimli gelmiştir. Test ettiğimde hoşuma gitmişti ama nedense fiyatının uygunluğuna rağmen satın almamıştım. Bunun birinci nedeni küçük bir ürün için kasa kuyruğu çekmek istemememdi, ikinci nedeni ise zaten parfümlerim var, çok özellikli kokular değil sonuçta demiştim. Ama en sonunda şirin marka Essence kendini yine aldırdı.


Like a Jungle Dream Parfüm, oldukça feminen bir parfüm. Hindistan cevizinin belirgin olduğu (ama öyle güzel dengelenmiş ki tek başına ağırlığı yok, tek başına baskın hindistan cevizi hissetmiyorsunuz), egzotik meyveler ve çiçeksi notalar kullanarak kalıcı, şirin ve günlük kullanılası bir parfüme imza atmış. Ülkemize yeni gelmesine rağmen 2016 kokularından birisi. Şu anda içinde bulunduğumuz kış mevsimiyle uzaktan yakından alakası yok. Belki baharı önceden karşılamak üzere pazarlama atağıyla getirildi bilemiyorum. Essence koleksiyonlarını sıkı sıkıya takip ettiğim söylenemez. Fakat ben kışı sevmeyen, kışın her ayında yazı özleyen, soğuk günlerin bitmesini 4 gözle çeken, yazın terletici o esmeyen sıcağında "yazı özleyenler burda mı?" klişelerine bile evet oh mis diyen ve gözleri deniz kum güneş diye kalp kalp olan bir canlı türü olduğum için bana yazı hatırlatması bile almama tek başına sebepti.


Yemyeşil ağaçlar içinde keyif çatan papağanlı karton kutusu pek şirin. Kutuyu açtığınızda ağzı kapaklı, cam şişeli ve uçuk pembe renkli minik bir spreyli parfüm sizi karşılıyor. Kutusunun üzerindeki Essence logosu ve parfüm etiket dizaynı, aynı şekilde şişesinde de bulunuyor. Şişe tasarımı yalın. Boyutu 10 ml ve şişesinden üstün tasarımlara gitmediği için hantal görüntüsü yok. Tam bir "çantaya at beni" diyor. Çantada parfüm taşımak için üretilmiş resmen. Omuz çantalarınız haricinde makyaj çantanıza bile rahatlıkla sığar, o denli miniş. Sevdiğim en güzel yanı, uygun fiyatlı parfümlerde daha yoğun gelen, hani o alkol kokusu vardır ya, o yok! Bu harika bir özellik. Tatlı kokularını çok sevdiğim için bana hitap etti ama tatlı kokularla aranız yoksa u dönüşü yapıp hiç bakmayın bile. Kalıcılığını çok iyi buldum. Tenimde resmen 3-4 saat kaldı. Bu, beklentilerimin üstünde bir zamandı. Parfüm konusunda daha uçarı bir tene sahipseniz belki bu süre sizde daha aza inebilir ama sizi temin ederim sıkar sıkmaz uçan cinsten değil. Egzotik bir orman kokusunun tüm tatlılığını teninize bırakıyor. Parfümün 10ml'Lik miktarını küçükçe bulabilirsiniz ama fiyat ve kalıcılık konusunda düşünüldüğünde başarısı nazarımda kanıtlanıyor. Sınırlı üretim olduğu için denemeye değer gözüyle bakıyorum!


essence-like-a-jungle-dream-parfum-yorumlari-blog
essence-like-a-jungle-dream-parfum-yorumlari-blog


---> Parfümü kullandığınızda alkole boğulmuyorsunuz. Baş ağrıtma konusunda kız kardeşim çok hassastır, onda bile olumsuz etki yaratmadı.



---> Fiyatı 11 Lira gibi çok ekonomik. Fakat sınırlı üretim olduğu için her daim satışta bulamayabilirsiniz.




---> Kalıcılığı abartı düşük değil. Ortalama 3-4 saat, teninizden daha çabuk uçsa bile 2 saat dayanır.




---> Tam bir çanta kahramanı. Çantada ağır parfümleri taşıma derdine girmiyorsunuz.




---> Şişesi cam. Plastik değil. Böyle olması onu daha kaliteli yapıyor.



---> Ambalajını atmayıp daha sonra (yine tatlı kokularda) kendi parfümünüzü doldurabilir, böylece çantaya atmalık halinden uzun uzun faydalanabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder