Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #53

bitenler-kulubu
Bitenler Kulübü

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'm 53. serisi ile blogda yerini alıyor. Uzunca bir süredir Bitenler Kulübü paylaşımını blogda yapamıyordum. Bu sefer dolu dolu bir bitenlerle açılışı tekrardan yapmak istedim.




bitenler-kulubu-blog
bitenler kulubu blog

Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını linkler halinde sunuyorum ki, ürünlere blogda daha önceden yer verdiysem, detayına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz. (Linkleri olmayanlar da var, onların ayrıntılarını da özet olarak yazı içinde paylaştım)


1) Desert Essence Organik Sülfatsız Parfümsüz Şampuan : Bu şampuan, bir önceki bitenlerimde de vardı. Doğrusu çok beğeniyorum. Olabildiğince sade içeriği var. Bundan ötesi No-poo'ya girer. Gayet temiz içerikle saçı temizlemesini bildiği için seviyorum. Sülfatsız şampuanları genel olarak seviyorum ama her sülfatsız şampuan saçlarımla anlaşamıyor. Bu kadar iyi anlaşan olduktan sonra tabii ki ben de daimi kullanılacaklar arasına alırım.


2) Wellness & Beauty Kremli Duş Kremi : Ne yazık ki blogda tanıtımını yapamadan bitti. Rossmann'larda satılan Wellnes Beauty ürünlerini genel olarak seviyorum ama nedense bu duş kremini çok sevemedim. Bu markanın duş jellerini daha severek kullanırken duş kremi olayında çok başarılı bulmadım. Daha yenisini almam.


3) Caudalie Fleur De Vigne Duş Jeli : Hoşuma gitti. Kokusu hem boğmuyor hem kendini belli ediyor. Aslında ben bu ürünü çoktan bitirdiğimi sanıyordum fakat bitenleri biriktirdiğim poşette tekrar gördüm. Ya daha önce yazılara eklemeyi unutmuşum, ya da tekrar ekliyorum, anlamadım. Vücudu yumuşatma açısından süper duper değil ama tekrar alınabilir. Tabii bir indirim veya kampanya olursa.


4) Wellness Beauty El Kremleri : Bu kremleri pek bir seviyorum ve Rossmann'a her uğradığımda bakınıyorum. 2 tane daha bitirdim ama kış zamanına tam uyum gösteremedikleri için (yazın harikaydı), kışın bitmesini bekliyorum.


5) Wellness Beauty Duş Köpüğü : Çok beğendim. Kokusu, tatlılığı, pratikliği ile gönlümü fethetti. Ama bir handikabı var ki çok çabuk bitiyor. Bakmayın siz aldıktan aylar sonra bitmesine, elimde duş ürünleri çok fazla olduğu için (çünkü tam bir duş jeli canavarıyım), düzenli kullanıma ancak sıra geldi. Tabii ki yeniden alacağım <3


6) Loreal Paris Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation : Bu kendiliğinden yastıklı fondöteni beğenen kadar beğenmeyen de var. Ben kesinlikle beğenmeyen gruptan oldum. Gerek yok. O fiyata çok daha güzel fondötenler varken hele ki. Tabii pratik kullanımı, yastıklı oluşu vs değişik ve güzel etkiler olsa da daha iyi bir fondöteni tercih ederim. Yalnız söylemeden edemeyeceğim, yazın bu fondöten daha kötü izlenim verirken kışla daha iyi anlaşıyor. (en azından karma ciltlerde)


7) Loreal Super Liner Super Star Eyeliner Black : Bendeki bu keçe uçlu eyeliner çok çabuk bitti. Açtıktan bir süre sonra kullanmaya başladım. Birkaç kullanımdan sonra bitiverdi. Çok koyu bir siyahlık bırakmıyor, kötü bir ürün değil ama Alix Avien Keçe Uçlu Eyeliner varken bunun pabucu dama hayli hayli atılır.


8) Hurraw! Chocolate Lipbalm : Sanırım bunun konusunu yapamadım. Eğer tekrar fotoğraflayabilirsem blogda konusuna yer vermek isterim. Çünkü Hurraw beğendiğim bir marka. Çikolata aromasını güzel verdiğini düşünmüyorum ama etkisi yönünden başarılı bir lipbalmdı. Fakat bu lipbalm bozulmuş. Organik içerikli olduğundan dolayı tabii dayanıklı olmaması beklenen durumdu. Yine de iyi idare ettirdiğimi düşünüyorum. (sağolsun buzdolabı)


9) Now Foods Peppermint Lipbalm : Bayılıyorum. Yurt dışından ilk alacaklarımdan birisi. Tabii artık online sipariş vermiyorum, 30$'a kadar indirilen yurt dışı alışverişlerini takip etme derdi beni bunalttı. Zaten çooook uzun süredir kozmetik siparişi vermiyorum. Fiziki olarak yurt dışında bizzat bulunduğumda (yaza umarım), alacağım ürünlerden birisi de kesinlikle bu lipbalm olacak. Mat rujların altına bile rahatlıkla uygulanan, organik içerikli lipbalmların en iyilerinden.


10) Golden Rose Velvet Matte 12 Numara : Maalesef bu güzelim rujun konusunu blogda yapamadan bitti. Resmen hunharca kullandım. 12 numarasının rengi çok hoşuma gidiyordu. Fakat geçtiğimiz günlerde yenilemek için tekrar satın aldığımda gördüm ki rengini biraz değiştirmişler. Daha koyulaştırıp biraz daha kırmızımsı yapmışlar. Dudak rengimle süper uyumlu pembelikteydi. Bu duruma bozulmadım değil. Yeni serilerinde rengi başka değişen var mı ama benim güzelim gündelik rujum olan 12 numara değişmiş :( Yine de seviyorum bu rujları <3  Mac, Nars, Bobbi hepsiyle yarışır.


11) Yves Rocher Vanilyalı Lipbalm : Bu lipbalmın da konusunu yapamadım. Bir süredir koşturmacalı günler geçirdiğim için blogda istediğim sıklıkta konular yazamadım. Güzel bir lipbalmdı. İçeriğini yazan kısmı bulamadım. Sitelerinde baktım orada da içerik belirtilmemiş. Bilmiyorum ki ne kadar doğal içerikte? Yves Rocher her zaman doğal içerikle donatılmadığı için lipbalmın içeriği hususunda muallaktayım. Dudakları parlak gösteriyor, bu yüzden her rujun altına olmaz ama günlük lipbalm ihtiyacınızı karşılıyor.


12) Skincode Exclusive Cellular Power Concentrate Serum : Ben de ki tester sayılan minicik boyutunda olandı ve beğendim. Anti-aging özelliğindeki bu serumu özellikle kışın kuruyan cildime sürdüm. Karma da olsam kuruya dönük karma yapısından ötürü yanaklarım, bazen alnım çok kuru olabiliyor. Hatta öyle ki pütür pütür hale gelebiliyor. Bu serum o durumlarda kurtarıcımdı. Anında o görüntüyü alıyor ve sabaha kadar etkisi devam ediyordu.


13) Jessica Simpson Fancy Parfüm : Bitmesin diye direndim ama hazin son. Ne yazık ki Türkiye'de artık hiçbir yerde satılmayan bu harika pamuk şekeri karamelli parfümüm bitti. Aşırı seviyordum. Kalıcılığı ve koku yayma gücü çok başarılıydı. Tatlı kokulara zaafı olanların kalbine 12'den atan harikalıktaydı. Ola ki bir yerde görürsem, bir an bile düşünmeden yeniden alırım <3


14) Yves Saint Laurent Babydoll Parfümü : Bu parfüm de çok sevdiklerimden ama bir üstteki Jessica Simpson Fancy ile alakasız tınıda. Daha hafif, daha naif ve daha karakteristik. Yenisini tabii ki alacağım. Hatta bu sefer kofreli setlerinden alayım istiyorum.


15) Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream : Bu kremi kuru ve hassas cilde sahip olan kız kardeşim kullandı ve beğendi. Clinique ürünlerine genel olarak kötü düşüncelerim vardı, bazı ürünlerinin iyi olduğunu artık kabul etmeliyim. İçerik konusunda da iyi olanları var, tabii paraya değmez ürünleri de. Bu kremin karma ciltler için jel olanı epey meşhur. Belki ilerleyen zamanlarda onu da denerim.


16) Wellness & Beauty Duş Jeli : Tekrar bir Wellness Beauty ürünü daha ve bu da bir duş jeli. Jel olanları duş kremlerinden daha çok seviyorum. Güzel bir duş jeliydi. Fiyatı da makuldu. Zaten Rossmann kendi ürünlerinde her hafta indirimler yapan bir mağaza. Bakmanızda fayda var.


17) Splat Diş Macunları (White Plus ve Organic) : Organic olanı fazla beğenmedim. Bir daha almam ama White Plus'ı tekrar tekrar alırım zaten bu da 2.ydi diye aklımda. Baya başarılı buldum. Aldığım günden beri severek kullandım. Gratis'lerden edinmiştim.


18) Loreal Paris Extraordinary Saç Bakım Yağı : Bunu artık çoğu bloggerdan/vloggerdan ezberlemişçesine biliyorsunuzdur. Son derece başarılı bir ürün. Fakat yenilenen serilerinin eskisinden biraz daha az etkili olduğunu gözlemledim. Bitince almayayım dedim ama bazen o kadar ucuzluyor ki almadan edemiyor insan.


19) Anatomicals - Another Bloody Shower Gel : Hiç beğenmedim. Bir daha bu markanın duş jellerini asla almayacağım. Resmen paranız boşa gidiyor. Henüz konusunu blogda yapamadım ama neyse ki ilk satın aldığım zaman fotoğraf çekimlerini yapmıştım. Yeni bir konu halinde paylaşmak istiyorum ama özetle almayın, aldırmayın.


20) Skinceuticals Simply Clean Pore-Refining Gel Cleanser Yüz Temizleme Jeli : Kötü bir ürün değil. Hatta aksine bir çok cildin sevebileceği ölçüde. Çok da bereketli kullanım sunuyor. Ama yine bir pr ürünü olan Oriflame yüz yıkama jelini bununla aynı etkide bulduğum için bunu seven onu da sever düşüncesindeyim. Fiyat farkları muazzam.


bitenler-cope-gidenler
Bitenler Kulubu


bitenler-kulubu-kozmetik-blog
bitenler kulubu kozmetik

bitenler cope gidenler kozmetik blog
bitenler cope gidenler kozmetik blog

Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.

6 yorum:

  1. golden rose 12 numara ♥

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim şekercim ne çok ürün bitmiş tebrik ederim. Caudalie'nın duş jellerini ve parfümlerini çok merak ediyorum ama koklamadan da sipariş vermek istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğeniyorum Caudalie kokularını :) Ama evet haklısın, denemeden almak çok mantıklı değil. Testerları da öyle pek yok gibi :/

      Sil
  3. Son zamanlarda Hurraw en merak ettigim urunlerden biri haline geldi. Artik hepsini merak etmekten hangi kokuyu secerim onu bile bilemez hale geldim :D ama cikolata kesin cok lezzetli kokuyordur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye her çeşidi gelmedi ne yazık ki. Maalesef çikolatalısı en kötü kokandı, onu asla yeniden almam :/

      Sil