Arama Kutusu

Avene Trixera Selectiose Creme Emolliente 400 ml Avene Çok Kuru Ciltler İçin Yüz ve Vücut Kremi

avene-trixera-selectiose-creme-emolliente-avene-cok-kuru-ciltler-icin-yuz-vucut-kremi-yorumlari
avene-trixera-selectiose-creme-emolliente-avene-cok-kuru-ciltler-icin-yuz-vucut-kremi-yorumlari

Dermokozmetik markarlarından biri olan Avene, benim yıllarca kullandığım ve güvendiğim isimlerden biri, hatta birincisi oldu. Uzun bir süredir Avene ürünlerine ara vermiştim, bunun nedeni tamamen kişisel sıkılmamdan ötürüydü. Ancak yeniden Avene ürünleriyle aramı yapmak istermişçesine Madamruj.com, kışın soğuklarıyla cildim arasında koruyucu bariyer olmasını düşünmüş <3  



avene-trixera-selectiose-creme-emolliente-cok-kuru-ciltler-icin-yuz-vucut-kremi
avene-trixera-selectiose-creme-emolliente-avene-cok-kuru-ciltler-icin-yuz-vucut-kremi-yorumlari

Avene Trixera Selectiose Creme Emolliente, kuru ciltlerin kendine gelmesi için üretilmiş. Yapısı kuru ciltlerin seveceği oranda. Kuru cilt derken, sadece vücut olarak düşünmeyin. Çünkü bu krem vücut için en sık kullanma alanı bulsa da (miktar bakımından da vücuda kullanılması daha uygun) ama pek ala yüz bakımınızda da kullanabilirsiniz. Zaten ambalajının arkasında yer alan bilgiler kısmında, hem yüz hem vücut kullanımı için uygun olduğu dile getirilmiş. Karma ciltliyim, bu yüzden benim yüzüme uygulamam pek iç açıcı sonuçlar vermeyeceğini bildiğim için gündelik yüz bakımıma dahil etmedim. Fakat karma cilde sahip olsam da özellikle yanak ve alın bölgem kurumaya çok meyil ettiğinden dolayı, ara ara bu tarz yoğun kremleri yüzümde kullanıyorum. Bunu yaklaşık olarak hafta 1 veya 2 defa ve sadece geceleri sürüyorum. Geceden sabaha kadar yüzümün kremi iyi absorbe etmesini sağlıyorum. Böylece cildime maske yapmış etkisini veriyor. Hem pamuktan farksız yumuşaklıkta hem de kuru alanları tamamen nötralize etmiş şekilde uyanıyorum. Biliyorsunuz, The Body Shop gibi markalar uykuda maske olayına dikkat çekmişti. Maskeyi gece boyunca sürüp durulamıyorsunuz. O mantıkla karma/yağlı ciltler de bu tarz yoğun yapılı kremleri arada bu şekilde kullananarak fayda sağlayabilir. Bahsettiğim maske yazısını okumak isteyenler için The Body Shop Uyku Maskesi / Drops of Youth Bouncy Sleeping Mask


Bu tarz kremler sorunlu (egzama, atopik gibi) kuru ciltlere göre formüle edildiği için çok rahatlatıcı yapıda oluyor. Özellikle sonbahar kış dönemlerinde kurutucu havalarla başa çıkmak kuru ciltler için hassas hale gelebilir. Avene Trixera, tıpkı iddia ettiği gibi kızarık ve tahrişi yatıştırıyor ve yumuşatıyor. Aynı zamanda cildin iltihap tepkisini kontrol etmeye çalışıyor. Cilt bariyerini korumaya alıp eski haline getirmeye uğraşıyor. Bende olan 400ml boyutundaki ama sanıyorum bir de daha ufak olan 200ml boyutunda olanı var. Eğer vücut için yoğun yoğun kullanacaksanız veya aile boyu bir kreme terfi etme düşüceniz varsa oldukça ekonomik bir çözüm olduğunu belirtmeliyim. Ayrıca bebek ve çocuklarda da kullanıma uygun. Ambalajı pompalı, böyle olması ciddi kolaylık ve hijyenlik sağlıyor. Özellikle vücut bakımında kremleri kullanmakta bir eringeçliğimin nedeni de, bir uygulamadan sonra tekrar tekrar ürünü alma bunaltısıydı. Pompalı yapısı bu işin çözümünü veriyor. Üstelik çok da sağlam bir ambalaja sahip. Belki bir yere götürmek için oradan buraya valizde taşıma adına ideal değil ama düşmelere dayanıklı olduğu bir gerçek.


avene-trixera-selectiose-creme-emolliente-reviews-ingredients_avene-cok-kuru-ciltler-icin-yuz-vucut-kremi-yorumlari-kullananlar
avene-trixera-selectiose-creme-emolliente-reviews-ingredients

Kremin yapısı beyaz ve beklediğimden daha az yoğunlukta. Tabii losyon kıvamında değil, bildiğiniz krem ayarında ama ben çok kuru ciltler için yazıldığını görünce yapısının daha yoğun, hatta balm kıvamında olduğunu düşünmüştüm. Böyle olması benim açımdan daha iyi, hem daha çabuk emiliyor hem de kullanımı daha rahat hale geliyor. Kokusuna gelecek olursam, aslında bariz belirgin bir kokusu yok. Böylece kremlerdeki koku hassasiyeti olanlara iyi gelecektir. Krem sürerken of başım ağrıdı sözleri hep kremlerde kullanılan yoğun kokulu parfüm içeriğinden kaynaklıyor. İçerik demişken Avene ürünleri süper duper içerikte hiçbir zaman olmadı. Ama en organiğini de kullandım, en kozmetiğini de ve gördüm ki Avene orta ayar çizgisi ile ne alerji yapıyor ne de kötü etki sunuyor. Arada derede olanları her zaman sevmişimdir. Çünkü en ideali onlar oluyor.


Kremin yapısı çok hafif olup sürer sürmez emilmiyor ama öyle saatler boyu da kalmıyor. Vücut için ideal kullanımda, yüz için ancak çok kuru ciltlere gündelik hitap eden ayarda, benim gibi karma ciltlerin haftada 1 kere ayarında uyku maskesi olarak kullanabileceği çizgide. Yüz ve vücut cilt tipi yağlı olanların heves etmemesini öneririm.


Bu kışın cilt kuraklığınız daha da kötü sona gitmeden bunu engelleyerek, cildinizi daha dengeli ve yumuşak bir dokuya kavuşturmak adına rahatlıkla kullanabilirsiniz. Her şeyi deneyen ama ideal ürünlerini bulamayan çorak kuru ciltlere nemsizlik kilidini açıyor resmen, benden demesi.



Ayrıca bu ürünü, çok sevdiğim Madamrujcom Cilt Bakımı kategorisinden satın alabilir ve fiyat/performans oranında güzel başarılara imza atan Avene markasından daha fazla bakım ürünü keşfetme yolculuğuna çıkabilirsiniz.






* Tanıtım Ürünüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder