Arama Kutusu

Anatomicals Shower Gels & Hand Soaps Anatomicals Duş Jelleri ve El Sabunları

Anatomicals-shower-gels-dus-jelleri
Anatomicals Shower Gels Dus Jelleri

Sizi yenebilecek kadar tatlı kokularda bırakacağını söyleyen Anatomicals, çok fazla üne sahip olmayan ama eğlenceli ambalajlara ve espirili sloganlara sahip olan kült bir Britanya kozmetik markası. Kozmetikseverlerin dahi fazlaca bilmediği bir marka çünkü ne Türkiye'de yeterli tanıtımını yapıldı, ne de global düzeyde. Belki de tercihleri "kült ve az bilinir cruelty free" olmak. Hayvanlar üzerinde test yapmayan markaları özellikle seçenler için kozmetik alternatifleri arasında yer aldığını hatırlatmak isterim. Kullandığım süre zarfı boyunca Anatomicals ürünleri hakkındaki yorumlarımı şu şekilde özetledim :




anatomicals-reviews-shower-gels
Anatomicals Reviews Shower Gels Blog

Alman kozmetik zinciri Douglas mağazası kapanırken indirimle satın almıştım. (Douglas Türkiye'deki büyüme hızının yavaşlığını bahane ederek Türkiye'den tamamen çekildi) Fakat şu anda aldığım aynı fiyatlar ayarında, onlineda da sitelerce satışta olduğunu gördüm. Yani pek de Douglas indirimi değil gözüküyor, belki de marka genel bir indirime uygulamıştır. Bunun nedeni ya Türkiye'de ismen tutunamadı, ya da uzun zamandır promosyonda, bilemiyorum. Normal satış fiyatları birazcık tuzlu olduğu için merak edip alma niyetiniz varsa, mutlaka indirimli sahip olmanızı öneririm. Çünkü Anatomicals ürünleri fiyatlarının ederini ne yazık ki veremiyor.


Anatomicals-urunleri-shower-gels-dus-jelleri-yorumlari
Anatomicals Shower Gels Dus Jelleri El Sabunlari

Markanın ambalajlarından başlamak istiyorum. Çünkü beni kendisine ilk çeken o ambalajları oldu. Çok tatlı, dikkat çekici renk ve tasarımda bulmuştum, bir de üzerine yazılan o espirili yazılarla heveslenerek almıştım. Anatomicals, farklı mottosunu kozmetik ürünlerinde birleştiriyor. Kozmetik piyasasındaki çoğu marka, kadınlara "sizi en güzel ve sıkı vücuda, en mermer cilde, en zayıf halinize, en pürüzsüz kaymağa dönüştürürüz vs vs vs." hitaben demekte ve Anatomicals bu tarz markalara gönderme yaparak; her vücut görünüşüne, tipine, şekilliğine ve şekilsizliğine aldırmadan pop sloganlarla temasta bulunmayı seçiyor. Bu yönünü sevdim. Ayrıca bende duş jelleri ve el sabunları mevcut ama markanın ürün gamı bu kadar değil; yüz kremleri, maskeler, göz kremleri, scrublar, balmlar gibi bakım ürünleri de üretiyor ve hepsinin ambalajı ilgi çekici düzeyde.



Anatomicals-reviews_shower-gels-dus-jelleri-sabunlari
Anatomicals reviews shower Gels Dus Jelleri yorumlari

Markanın manifestosu güzel, reklam sloganları sevimli, ambalajları dayanıklı ve ilgi çekici, ürün açıklamaları akıllıca pazarlama stratejisiyle yapıldığı her halinden belli, bakım ürünlerinin ilgi odağındaki her kişiyi etkileyecek görünüşte olsa da tüm bunlara rağmen ne yazık ki ürünleri güzel etkili ve fiyat etiketinin kalitesini vermiyor. İçeriklerinde paraben yok, sülfat (SLS) bolca var. Hadi onu geçtim, etkileri çok kötü. Duş jelleri ve sabunlar çok erkeksi kokuyor. Tatlı kokuları bile maskülen ayarda. Vücudu çok kurutuyor. Bıraktığı etki olarak Palmolive düzeyinde resmen. Tabii sıkı söylemleri ve cruelty free olması onu Palmolive'den ayırıyor ama etki olarak ne yazık ki aynı sınıf klasmanında yer alıyor. Benim için tek iyi yanları, sağlam ambalajları oldu. Ambalajları tekrar tekrar kullanmayı sevmiyorum ama bittikten sonra içerisine o an kullandığım duş jellerini ve sabunları koyarak bir süre daha banyoda dursunlar istiyorum. Markanın diğer ürünlerini kullanmadığım için bilemem ama duş jelleri ve el sabunları hiç beğenemedim. Vücut için duş jellerini geçtim, el sabunu bile elleri inanılmaz kurutuyor. Keşke ambalaj uğruna bu kadarını almak yerine, bir tanesi deneyerek fikir sahibi olsaymışım daha iyi olurdu.



Bazen alışverişte ben, ben değilim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder