Arama Kutusu

Yves Rocher Kozmetik ve Parfüm Alışverişim

yves-rocher-kozmetik-parfum-alisverisim


Yves Rocher Kozmetik ve Parfüm Alışverişim

Yves Rocher alışverişlerim eski sıklığında olmasa da zaman zaman hâlâ alışveriş ettiğim kozmetik mağazalardan birisi.  Yeni çıkan ürünleri ilgimi uzun bir zamandır çekmeyi başaramıyor. Sadece banyo ürünleri ve birkaç erkek bakımına ait hediye ürünleri almak için uğradım. Yves Rocher alışverişimin ayrıntıları, aldığım kozmetik ürünleri ve parfümleri sırayla şu şekilde :




yves-rocher-kozmetik-parfum-alisverisim
yves rocher kozmetik parfum alisverisim

Alışveriş yapacağım zaman şanslı olmalıyım ki markanın indirimlerini / kampanyalarını takip etmiyor olmama rağmen (sms'te en tacizci markalardan birisi) gittiğimde %50'ye yakın indirimle karşılaştım. Bazı ürünlerinde net %50 indirim söz konusu değildi ama almak istediğim parfümlerinde baya güzel indirimleri görmek hoş oldu. Zaten aklımda "karşı cinse hediye" fikriyle girdiğim için, ben de parfümlere yöneldim. Erkek parfümlerinde çeşit çok fazla yoktu. Yanılmıyorsam 4-5 çeşit var. O kokular arasında seçtiklerim bu ikisi oldu.


Yves Rocher Comme une Evidence Homme Parfümü : Kenzo markasının Homme parfümüne aşırı benzettim ve çok beğendim. Yves Rocher, çekici ve dengeli olarak bu parfümünü sunuyor. Katılıyorum. Hem çekici hem de baharat oranı dengeli serpiştirilmiş. Bu kokuyu spor kokulardan biri olarak düşünmeyin, daha klasik bir nüansta. Odunsu ve baharatlı yanıyla tam bir klasik çizgiyi sevenlere göre. Erkeklerin gündelik hayatlarında spor tarzları olsa bile arada bu tarz net kokulara açık olmalarından yanayım.


Yves Rocher Nature Parfümü : Spor, ferahlık ve doğallık içeren bir erkek parfümü. Çok beğendim. Tam böyle genç ve enerjik bir erkeğin kokusu. Peygamber Ağacı ve Ardıç'ın birlikteliğinin eseriymiş bu hafif ve dinamik koku. Günlük tadında hoş bir seçenek olacağı için bunu da hediye olarak aldım.




yves-rocher-kozmetik-parfum-alisverisim
yves rocher kozmetik parfum alisverisim

Duş jellerinin çoğunu ve duş yağını kendime aldım. Sadece tüplü ambalajda olanı hediye olarak aldım. Çünkü o baştan sona erkeksi kokular içeriyor. Zaten aldığım parfümüyle beraber eş olsunlar diye ekledim. Bir de son olarak minik tekli farlarından aldım. Paletler mi tekli farlar mı derseniz, çok seyahat ettiğimden dolayı her şekilde tekli far derim. Paletleri sadece evde kullanabiliyorum ve itiraf etmem gerekir ki en sonki Urban Decay Naked paletimden sonra şahane paletler çıkmasına rağmen daha tekini bile almadım. Heyecanımı hemen öldürmek istemedim ve biraz da paletlerin hantallığından bıktım. Belki ileride alabilirim ama kocaman paletlerin yer işgal etmesine şimdilik gönlüm razı değil. Tekli farların pratikliğini seviyorum. Bir de ne sürsem diye paleti açıp kontrol etmeme olayı sabahları iyi oluyor. Yves Rocher'dan aldığım tekli farın rengini pek bir sevdim. İsmi "Yves Rocher 03 Gingembre Nacre / Sedefli Zencefil"



yves-rocher-kozmetik-parfum-alisverisim
yves-rocher-kozmetik-parfum-alisverisim

Duş jelleri her zamanki gibi nefis kokuyor. Duş yağını ilk defa deneyeceğim, umarım memnun kalırım. Parfümlerinin güzelliğini duymuştum, umarım hediye vereceğim kişi de beğenir <3


yves-rocher-kozmetik-parfum-alisverisim
yves rocher alisverisim blog

Yves Rocher alışverişim bu kadardı. Son olarak, 278,02 TL gibi yüksekçe tutan alışveriş rakamına verilen sadece 2 kağıt ambalajlı sample oldu. Yves Rocher görevlisi nazik ve tatlıydı, alışverişimde seçerken epey yardımcı oldu ama üretici bir markanın bu denli cimri, pinti ve müşteri memnuniyetine kulak vermeyişini anlamıyorum, anlayamacağım da. Görevli hanım kız bana bu testerı verirken, çektiği çekmecenin dopdolu olması ayrı bir sinir edici durum. Yurt dışında kozmetik mağazalarında bol bol hediyeler samplelar dönerken, bizim yurtta hala eşe dosta armağan etmeceler, bir Avrupa markasına yakışmıyor. Bu işler hep yöneticiden geçer. Yönetici nasılsa çalışan odur. Demek ki yöneticiler tintin davranıyor bu konuda. Sephora düzeldi deniyordu, öyle bir düzelmeye gittiğim şubede şahit olamadım. Kafalarına eserse bir iki tane veriyorlar, yoksa alışveriş tutarınız ne olursa olsun çok oralı olunmuyor. Umarım bu saçma durum daha güzel iyileşmelerle düzelir. Çünkü o sample ürünler işini iyi yapmayan çalışanlara, çalışanlarının halalarına, teyzelerine, kardeşlerine dağıtılsın diye değil, müşteriler test etsin diye var.


10 yorum:

  1. Markanın duş yağlarını beğeniyorum hatta en son aldığım bir tanesi çok başarılı. Tester konusunda ise kesinlikle katılıyorum. Online alışveriş yaptığımda gönderilen testerlar sayesinde phyto ve darphin ürünleri ile tanıştım. Şimdi ise daha fazla ürününü almayı terciih ediyorum. Phyto ürünlerinin testerı gönderilmemiş olsaydı sanırım gidip alacağım ürünler olmazdı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben ilk defa aldım, bunu senden duymak güzel oldu, beğeneceğimden eminim o zaman :) Çok haklısın, tester demek keşif demek. Belki tam boyunu aldıracak bize. Zaten marka üreticileri bunun için o testerlerı bizlere sağlıyor ama mağaza müdürleri ve çalışanlar kendilerine veya ikonik müşterilerine ayırıyor gibi. Böyle saçmalık olmaz zira :/

      Sil
  2. Ben ksk yves ten alışveriş yaparken 2 duş jeli alışverişime bile elixir in fondoten ve kremleri bir sürü numunesi verilmişti. En az 10 tane sample ürün veielmiştir. Subeden dolayı da sıkıntı olabilir gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'dayken de Antalya'dayken de böyleydi. Hangi şubesi iyi diye seçer hale getirmeleri saçma yahu. Her şubesi aynı muntazamlık, aynı cömertlikte olmalı. Hayır bir de çekmece dolu doluydu, göz göre göre yalan konuşuyorlar, insanı aptal yerine koymaları çok amatörce. Fransa ürünlerinin Türk çalışanla sınavı :)

      Sil
  3. Sample urunler hakkinda soylediklerinize katiliyorum. Sephora'da da pahali bir alisveris yapmadikca sample vermemek gibi bir huylari var cogu zaman :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, Sephora da aynısı. Al birini vur ötekine. Genel olarak bir disiplinsizlik söz konusu. Şu ana kadar dolu dolu sample ürün veren mağaza inanın hatrıma bile gelmiyor, çünkü yok öyle bir şey :/ Oysa ki müşteriyi bağlama stratejisidir bu. Yabancı mağazalar nere, Türkiş kebaplar nere..

      Sil
  4. güzel bir alışveriş olmuş %50 indirimli olması da harika güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, indirime denk gelmem faydama oldu, bilmeden gitmiştim çünkü :)

      Sil
  5. hepsine kocaman görsel o muhteşem far rengini minicik görebildim ve bayıldımmmm
    güzel günlerde kullanın hepsini :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farı detaylıca mutlaka paylaşacağım, zaten paylaşmamak ne mümkün çok tatlı bir rengi var :) Yapısı da hoşuma gitti <3 Çok teşekkürler

      Sil