Arama Kutusu

Son Zamanlarda Sık Kullandığım Makyaj Ürünleri

son-zamanlarda-kullandigim-favori-makyaj-urunleri
Son Zamanlarda Kullandığım Makyaj Ürünleri

Son zamanlarda iniş çıkışlı özel hayatıma inat, kullandığım ürünler daha sade seçimlerden oluşuyor. En sık kullandığım makyaj ürünleri :




Zara Orchid Parfüm : Kış aylarına girdiğimizden beri parfüm kullanmayı daha sever oldum. Çünkü soğuk kış mevsiminde parfümlerin kokusu daha buram buram yoğunlukta ve tenle daha bütünleşmiş geliyor. Hafif kokulu parfümlerin tazelenme sıklığı istemesine rağmen bu benim için sorun olmadığı için rahatlıkla kullanıyorum. Bu sıra Zara parfümlere taktım. Zara Orchid parfümü gül kokusunun baskınlığında, meyveli kokularının da beraber olduğu tınıya sahip hafif kokulu ve çoğunluğun sevebileceği güzellikte bir parfüm. Pembe ve sade şişesinin feminen havada olmasını ayrı seviyorum.


Alix Avien Kaş Kalemi : Aslında Avix Avien ürünlerini genel olarak beğeniyorum. Flormar, Golden Rose ve hatta Pastel gibi ülkemizdeki ünlü ve (kısmen) yerli makyaj markalarının gerisinde kalsa da markanın ürünlerini denemeye değer buluyorum. Özellikle rujları gayet iyi. Tek handikabı, hiçbir indirimde onları göremiyor olmak. İnsan yılda bir kez olsa okkalı bir indirim yapar ama nerdee...


Maybelline Color Tattoo Krem Far : Bu farlar altın yılını artık geçti, yani popülerlikleri yavaş yavaş geride kalmaya başladı. İlk çıktığında kozmetik severleri nasıl da heyecanlandırmıştı. Çünkü çok başarılı ve çok uygun fiyatlılardı. Bu ikisinin birleşmesi gerçek bir kozmetik severin kalp noktası oluyor. Chanel de kullansanız, Tom Ford da Estee Lauder de kullansanız, eğer gerçekten kozmetiğe ilginiz varsa mutlaka bir gün drugstore ürünlerinin iyilerini ararken kendinizi bulursunuz. Çünkü pahalı markalar ekseriyetle marka paralarını çıkartmak için pazarlama yapar ama drugstore ürünler ise etkili olup sevilmesi için üretim yapar. Sadece high-end takılan birinin gösteriş çabası, kozmetik yoğunluğundan çok daha fazladır.


Bobbi Brown Concealer Kit : Pahalı markalardan birisi olmasına rağmen bir üstteki yazdıklarımın anti-tezi olarak bu kiti özellikle paylaşmak istedim. Başarılı ve eğer hakkını vererek kullanırsanız parasına değer. Sadece şöyle bir özellik var, pudra kısmını bu concealer ile birlikte kullanmamanızı öneririm. İkisinin birlikteliği göz altlarını inanılmaz kurutuyor. İnanın bu birliktelikle hiçbir göz kremi mücadele etmez. Ettirmeyin de zaten. Bu yüzden daha nem nem duran kapatıcı (concealer) kullanırken bu pudrayı sabitlemek için kullanıyorum. Kitin içindekiyle beraber kullanmak iyi bir seçim değil. Bu şekilde kullandığım için pratiklik derecesi benim için şiddetli azalma meyilinde oluyor olmasına ama yine de seviyorum. Potlardaki her iki ürünü de ayrı ayrı kullanıldığında gayet şükela performans alıyorum.


favori-makyaj-urunleri-blog
Son Zamanlarda Kullandigim Makyaj Urunleri

favori-makyaj-urunlerim-blog
Son Zamanlarda Kullandigim Makyaj Urunleri

Loreal Paris Super Star Super Liner Pen : Yazımın üst kısmında belirtiğim Avix Avien'in markası, bir blog tanıtım paketinde denenmek & tanıtılmak için keçe uçlu eyeliner kalemini göndermişti ve vurulmuştum. Gerçekten simsiyah ve mükemmel kolay sürümlü yapıdaydı. O ürünü kesinlikle tekrar tekrar almak istiyorum çünkü hak ediyor. L'oreal Super Liner Pen onun kadar başarılı değil, onu belirtmeden geçemem. O başka. Fakat yine de, jel eyeliner çok sevdiğim için jel eyeliner üstüne düzeltmeler için kullanışlı buluyorum. Tek sorunu inanılmaz çabuk bitişi oldu. Bu ürün de L'oreal'e ait tanıtım paketinden çıkmıştı, o zaman sadece blogda gösterim için açmıştım, şimdi esaslı kullanıma geçtiğimde fark ettim ki çok çabuk sürede bitti. Daha uzun ömürlü olmasını isterdim.


Maybelline Jel Eyeliner : Çok çok çok beğeniyorum. Göz kapaklarım biraz yağlı olduğu için maalesef ki kullandığım eyelinerları hep sabitlemem gerekiyor. Yoksa gün içerisinde rakun gözlere dönüşüyorum. Hatta bu yüzden far bazları iyi ki üretilmiş, iyi ki raflardaki yerini almış, onlar benim adeta mucizem. Jel eyeliner konusunda ise Bobbi Brown jel eyelinerla hiçbir farkını bulmadığım Maybelline jel eyeliner, benim için son derece güzel bir seçim olmuş oluyor. Bu elimdeki neredeyse bitti. İki üç kullanımlık kaldı. Bu sıralar kozmetik alışveriş aşkım tavanken hemen yenisini edinmeyi planlıyorum.


Max Factor False Lash Effect Mascara : Yeni maskaralar keşfetmek güzel olsa da sizin için bir tane vardır ve dönüp dolaşır ona geri dönersiniz. Belki o mükemmel maskarayı hayatınızda hiç bulamayacaksınız (bir kozmetik severin hiç bir zaman o ruju, o pudrayı ve o maskarayı bulamaz) yine de çoğu zaman en sık kullandıklarımdan birisi Max Factor oluyor. Markanın son çıkan ve Urban Decay Naked paletlerine benzetilen far paletlerini güzellik blogları ve instagrammerları çok övüyor. Aklımda almak var ama Naked paletimden öylesine memnunum ki alıp almama arasında geliyorum. Maybelline paletinin swatchlarına baktım ama pek bana hitap edemedi. Max Factor çok daha başarılı gibi duruyor.


L'oreal Paris Cushion Fondöten : Bu fondöteni bu ara, "artık kullanayım bitsin" edasıyla kullanıyorum. Kardeşimle ortak kullanıyoruz ve içindeki süngeriyle değil de kendi Beauty Blender'larımızla kullanıyoruz. Mevsim kış olunca bana koyu tonlu gelmeye başladı. Bu yüzden nemlendiricimle biraz açarak kullanmaya başladım. Fakat güzel olan tarafı, yapı olarak kışın kullanımı daha rahatmış.


Flormar Silk Matte Liquid Lipstick : Çok başarılı. Bayıldım. Tüm samimiyetimle söylüyorum ki mat likit rujlar arasında şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyisi. Dudakları kurutması diğer rujlardaki gibi feci değil. Hatta inanmayacaksınız ama bendeki kurutması sıfır. Belki dudaklarımı sık sık nemlendirdiğim ve/veya gün içinde bol su içtiğim için olabilir, dudaklarımı zerre kurutmuyor. Instagram'da ünlü olan o mat ruj makyajlı dudak etkisini anında veriyor. Denenmeye değer, mutlaka göz atmalısınız. Çok beğendim.


10 yorum:

  1. flormar'ın likit rujlarını merak ediyorum o kadar övgü dolu yazı okudum ki haklarında kesinlikle bir tane edinmeliyim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet güzel, hatta baya güzel :) Öneririm <3

      Sil
  2. Aaa Loreal eyelinerı ben Haziran'dan beri neredeyse hergün kullanıyorum ama bitmedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekercim yorumunu okuyunca o zaman ben kapağını mı açık unuttum acaba dedim :/ Makyaj ürünlerini biraz dağınık ve acelece kullanabiliyorum, belki ondandır, söylediğin iyi oldu :) :*****

      Sil
  3. Maybelline Color Tattoo Krem Far yorumunuza bayildim! Her kelimesine katiliyorum, harika olmus! :)

    YanıtlaSil
  4. şu fondöteni çokkk merak ediyorum en yakın zamanda edineceğim bir tane güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle özellikli ve ciltte güzel duran bir fondöten değil fikrimce, ama itiraf etmeliyim ki kış aylarında daha iyi durdu :) Yazın baya sevmemiştim :/

      Sil
  5. gerçekten güzel bir yazı.yazılarınızı merakla takip ediyorum.umarım sizde benim blogumu okumak istersiniz. https://tutkummakeup.blogspot.com.tr/ iyi günler sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tabii ki gelirim, okuma listeme alayım hemen :)

      Sil