Arama Kutusu

L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face - Yüz Bakım Yağı Yorumlarım

loreal-paris-nutri-gold-extraordinary-oil-face-yuz-bakim-yagi-yorumlari
Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face - Yuz Bakim Yagi Yorumlarim

L'Oréal Paris 'in yeni sayılan ürünlerinden biri olan Nutri Gold Extraordinary Oil Face, yüksek beklentilerimle kullanmaya başladığım bir yağ oldu. Beklentimin yüksek olmasının tek nedeni, güzellik bloglarında çok iyi yorumlar almış olmasıydı. Aslında bu ürün hakkında Türk blogları arasında büyük oranda etkileşim yok ama özellikle yabancılarda tavan üne sahip. Haliyle beklentiye giriyorsunuz. L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Yüz Bakım Yağı 'nın beklentilerimle uyuşup uyuşmadığını ve tüm kullanım şekillerini detaylıca bu yazımda bulabilirsiniz.




loreal-paris-nutri-gold-extraordinary-oil-face-yuz-bakim-yagi-yorumlari
Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face - Yuz Bakim Yagi Yorumlarim

L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Yüz Bakım Yağı, daha kullanmadan pratikte çok işe yarayan bir ürün gibi geliyor. İsmi yağ gibi olsa da cildi yağlandırmadan büyük nem takviyesi ve bakım kalitesi sunacağını iddia ediyor. Bakım yağlarını ciddi ciddi seviyorum ve hatta bana kalırsa birçok tırt üründen çok daha kaliteli bakım sağlıyor. Ama bu ürünün içeriği sadece yağlardan oluşmuyor. İçeriğine geçmeden önce ambalajına dikkat çekmek istiyorum.


loreal-paris-nutri-gold-extraordinary-oil-face-yuz-bakim-yagi-yorumlari
Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face - Yuz Bakim Yagi Yorumlarim


Çok şık bir dizayna sahip. Altın ve siyahın buluşması resmen. Hem karton paketi bu şekilde hem de ürünün kendi ambalajı. Sarı yağ, cam bir şişeye hapsedilmiş ve kapak kısmı da damlalıklı üretilmiş. Damlalığın üst kısmı siyah renkte, geri kalan her şey sarı yoğunluğu bırakıyor. Bu görüntü bir drugstore markasına göre gerçekten çok şık. Drugstore kraliçesi L'Oréal Paris olduğundan olsa gerek en çok ciroyu yaptığı için artık ambalajlarla da dikkat çekmesini iyi biliyor. Mesela bu konuda, L'oreal Paris Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation 'ı tek geçerim. Bu yağın, altın-siyah renk uyumu kullanılan karton ambalajında kullanım şekilleri, hangi yaş aralığına uygun olduğu ve yağın bol bol reklamı yer alıyor. Önerilen yaş aralığı 40-50 yaş. Fakat bu önerilen içerikle alakalı olmadığına sizi temin ederim. Yağ dokusu olduğu için yüksek yaşların en büyük sorunu olan kurulukla doğru bağlantı yapılmış. Ama bu ürünü pek âlâ genç yaşlarda kullanabilir. Zaten ben de 40-50 yaşında felan değilim. Bu anlamda herhangi bir sorun yaşamazsınız, keza içeriği yaşla alakalı hiç değil. Yağları sadece olgun ciltler kullanmaz. Bunu tamamen pazarlama stratejisi gibi düşünebilirsiniz.


loreal-paris-nutri-gold-extraordinary-oil-face-review
Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Review

Damlalıklı olmasına bayıldım, müthiş pratiklik sağlıyor. İçeriğine gelecek olursam, içeriğinde pek çok farklı bitkinin yağları bulunuyor. İçerik listesini de bu yazıya eklemek istedim :


   L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Ingredients  - L'oral Nutrigold Yüz Bakım Yağı İçeriği 

caprylic/capric triglyceride, olea europaea oil/olive fruit oil, simmondsia chinensis oil/jojoba seed oil, camelina sative oil/camelina sative fruit oil, helianthus annuus seed oil/sunflower seed oil, rosa canina fruit oil, parfum/fragrance, zea mays oil/corn oil, prunus armeniaca kernel oil/apricot kernel oil, passiflora edulis oil/passiflora edulis seed oil, oryza sativa bran oil/rice bran oil, tocopherol, limonene, pelargonium graveolens flower oili citrus aurantium dulcis peel oil/orange peel oil, citronellol, linalool, rosmarinus officinalis leaf oil/rosemary leaf oil, geraniol, origanum majorana leaf oil, lavandula angustifolia oil/lavender oil, anthemis nobilis flower oil, lavandula hybrida oil, cucumis sativus fruit extract/cucumber fruit extract, benzy alcohol, citral curcuma longa extract/turmeric root extract, eugenol, coumarin, sclareolide, rosa spp/rosa flower oil, jasminum officinale extract/jasmine extract, alpha-isomethyl ionone, (F.I.L D159186/5).
Yağın içeriğinin ilk maddesi "Caprylic/Capric Triglyceride". İşte bu yağın reklam yapmasının anahtar içeriği. Hani o "kuru yağ" diye iddia ettiği olay varya, bu içerikle sağlanıyor. Hindistan cevizi ve gliserinden oluşuyor, hem muhteşem nem veriyor hem diğer içeriklerin daha hızlı emilmesini büyük yardımcı oluyor hem de kuru yağ hissini oluşturuyor. Kimyasal olarak bir zararı şu ana kadar yok hatta faydası var. Bu yüzden böylesi bir içerikle başlaması iyi bir adım. Ardı ardına birçok bitki yağı beraberinde var. Reklamlarında sürekli "8 Temel Yağ ile Zenginleştirilmiş Güç" yazıyor, içeriğinde 8'den daha fazla yağ var. Bu kadar çok yağın birlikte aynı anda kullanılması her cilt için iyi gelmeyebilir. Yağlardan birine karşı alerjen durumunuz var ise ne yazık ki bu ürün iyi bir cilt bakım etkisi bırakmaz. Bu yüzden alerjenik testi yapmanızı öneririm. Bilek içinize bir iki damla sürüp, 48 saat boyunca herhangi bir zararı olup olmadığını deneyebilirsiniz. Böylelikle içerisindeki bitkilerin cildinize irritasyon veya alerjik yaratıp yaratmadığını gözlemleyebilirsiniz.


ARA NOT: İçerikler için çok sık kullandığım ve sevdiğim site olan COSDNA 'da bu yağ incelenmiş. 7 numarayla belirtilen kırmızı tehlikelere dikkat edin. Hatta linki >> Cosdna L'oreal NutriGold Oil. İçeriğini incelemek için illa kimyager olmanıza gerek yok. Bu site bile çoğu şeyi anlamanızı sağlar.


loreal-paris-nutri-gold-extraordinary-oil-face-review
Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Review

İçeriğinde o kadar yağlar arasında bir de "Parfüm" bulunuyor. İyi bir cilt bakım ürünü hiçbir zaman parfüm ihtiva etmemeli. Parfüm varsa iyi etki, ne kadar yağlar mağlar da olsa olmaz, olamaz. Parfümler cilt bakım ürünlerinde kabul etmeliyim ki harika his uyandırıyor. İnsanın ürünü daha çok kullanması ve daha iyi intiba bırakması yönünden etkili olduğu gerçeği inkar edilemez. Ki bazen parfümlü olduğunu bile bile ben de bu hisse yenip düşüp, bu tarz kozmetik ürünlerini kullanıyorum. Ancak bunu bir ritüele dönüştürseniz, çok sık parfümlü cilt bakım ürünlerini kullanırsanız cildiniz sizi uğraştırır. Sonra "neden cildim çok kuruyor, neden cildimdeki lekeleri durduramıyorum, neden cilt bariyerim zayıflaştı, ah gençken nasıldı şimdi nasıl?" sözlerini kendinize sorabilirsiniz. Tabii ki bu serzenişlerde bulunursunuz. Yaşın cilt elastikiyetini kaybetmede önemli bir rolü var elbet ama siz bunu hızlandırmak için yanlış içerikli kozmetik ürünleri veya hatalı cilt bakım seansları yaparsanız, kendinizi çok hızlı oluşan yaşlılık belirtileriyle uğraşırken bulursunuz. Bu yüzden parfümsüz cilt bakım nemlendiricilerini/yağlarını ve güneş kremlerini kullanmaya özen gösterin. Bunun cilt dokusunda faydasını veya zararını, değil 10 sene, 4-5 yıl içerisinde bile görürsünüz.


loreal-paris-nutri-gold-extraordinary-oil-face-yuz-yagi-yorumlari-kullananlar
Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Review

Parfüme hayır dersek (ki demeliyiz), bu yağ öyle ahım şahım etki bırakmaz, bırakamaz. Cildinize sürdüğünüz o ilk an, oh kuru cildim şenlensin, neme doysun diyorsanız yanılıyorsunuz. Çünkü parfüm, ürünün tüm iyi yanlarını aşağı çeker. Bu yağ hem gündüz rutininde, hem gece rutininde kullanılabilir özellikte. Benim önerim, eğer aldıysanız illa yüzünüze kullanacaksanız, gündüzden ziyade gece vakti yatmadan evvel yüzünüze kullanmanız. En azından güneş görmeyeceğiniz için, parfümün zararlı etkisini bir derece daha azaltabilirsiniz.


loreal-paris-nutri-gold-extraordinary-oil-face-review
Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Review

Fondötenlerle beraber uygulanabilir, makyaj öncesi cildi hazırlamak için birkaç damla pıt pıt hareketlerle kullanılabiliyor, aynı zamanda gece ve gündüz cilt bakım ritüellerine ekleniyor. Tüm bunlara rağmen, ben yüzümde değil vücudumda kullanmayı seviyorum. Bunun ilk nedeni içeriği iken, ikinci nedeni ise karma cildimle çok iyi anlaşamaması. Bu ürünü çok kuru cilde sahip olmayan kullanmasın diye üretmiş olmalılar. Çünkü karma ciltte emilmek ne bilmiyor. Okuduğum yorumlarda memnun kalanlar zaten ağırlıklı olarak çok kuru cilde sahip kişiler. Eğer bu cilt dahilinde değilseniz, akne ve alerjen problemi yaşatabilir. Bu yüzden uzun süre kullanmamanızı öneririm.


Vücuduma kullanmayı tercih ediyorum. Yağlar bir nevi doğal çatlak önleyici oldukları için, bu amaçla uygulamaya devam ediyorum. Bunun bir kozmetik ürünü olduğunu unutmayın. Saf, organik bir Jojoba Yağı kullansanız tek başına bile bundan çok çok daha güçlü etki eder. Yine de eğer yüze kullanmayı düşünüyorsanız, 2-3 damla tüm yüze yetecektir. 1 damla da boyun ve dekolte bölgenize uygulayabilirsiniz. 40-50 yaştaki olgun ciltler değil, her yaştaki kuru ciltler için düşünebilirsiniz. Olgun cilt dediği, dediğim gibi pazarlama stratejisi. Uygulamalarınız masaj hareketleriyle olması daha iyi. Göz çevresine asla kullanmayın.


L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Face Yüz Bakım Yağı'nın yüze uygulama videosunu izlemek isterseniz, aşağıdaki videoya göz atabilirsiniz.




10 yorum:

  1. Benim de bir şuursuzluk anında alıp sadece 1 kere kullandığım bir ürün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok övüldü ki yabancı bloglarda, bu mudur dedim kullanmaya başladığım bir an :/ çok haklısın

      Sil
  2. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Benim çok kararsız kalmıştım alıp almamakta. Dermokozmetik kremimi sürmeye devam ediyorum. Bilgilendirici yazın için teşekkürler. Bloguma bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ben biotherm liquid glow skin best yagini kullaniyorum 1 senedir,gunluk kullanilacak bir yag degil,peelingden peelinge kullaniyorum diyim ve cok memnunum,kremime karistirip kullaniyorum.
    Biraz cep yakan bi yag ama 1 seneye yaklasti 1 siseyi ancak bitirebildim.
    tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bir bakınayım ben de :)

      Sil
  5. ay ben de almayı düşünüyordum. Parfümün zararını bu kadar anlatınca almasam daha iyi dedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok övülmesine rağmen beğenmedim, bence L'oreal'in saç yağı, cilt yağına 100 basar..

      Sil