Arama Kutusu

Kış Mevsimi Bu Ojelersiz Geçmemeli | Oje Alışverişim

kis-mevsimi-ojeleri-alisveris
kis-mevsimi-ojeleri-alisveris


Kış mevsimi bu ojelersiz geçmemeli diyerek ufak bir oje alışverişi yapmış bulundum. Tabii kış denilince akla bordolar, koyu renkler geliyor. Bordo ojelerin en hoş duracağı mevsim sonbahar kışken, elimdeki bordo ojelerin yapılarının eski performansta olmadığı bahanesiyle yenilerini edindim. Ojelerin markaları ve numaraları şu şekilde :


Kalyon 209 Numaralı Oje : Tam olarak bordo sayılmayan, kahverenginin de yoğun olarak bulunduğu bu ojeyi, şişesinde çok güzel durduğu için almak istedim. Umarım gösterişli rengini tırnakta da kolaylıkla verir.


Flormar 406 Dark Red Oje :  Flormar'ın ojelerine isim vermesi bir harika. Bu, müşterinin sesine kulak verdiğini de gösterir. Almış olduğum ojeye çok eğlenceli bir isim verilmese de (isim konusunda favori oje markam OPI) rengiyle alakalı düz olarak ad verilmiş. Tam bir koyu kırmızı oje.


Pastel 07 Numaralı Oje : Pasparlak bordo rengi! Öyle güzel bir tonu var ki. Bordonun o koyu, siyaha yakın hali. Gerçekten bayıldım. Keşke Pastel de tıpkı Flormar gibi ojelerine isim vermeye başlasa.


Bordo ojelerden sonra nude tarzı daha doğal tonlar da alışverişim sırasında ilgimi çektiği için onları da almadan duramadım. 


kis-mevsimi-ojeleri-alisveris
kis-mevsimi-ojeleri-alisveris

Pastel 225 Numaralı Oje : Bu renk bir nude sayılmaz ama yakın akrabası diye oje rafının nude sırasına konulmuş olmalı. İçerisinde minimicik pırıltıları olan bir bakır rengi. Metalik bir görüntüsü var. Bakır rengi ojelerin tırnaktaki duruşunu ayrı seviyorum <3


Kalyon 231 Numaralı Oje : Bu rengi tanımlamak çok zor. Nude tonlarında ama asla sıcak bir ton değil. Daha soğuk bir ara renk. Tam olarak gül kurusu da denemez, ondan daha gri. Henüz kullanmadım ama ilk oje değişiminde bunu uygulayacağım, böylece tırnakta nasıl renk verdiğini daha net görebilirim.


Deborah Milano - 7 Days Long 847 Numaralı Oje : Tam sıcak tonlu bir nude rengi. Yavruağzı rengine çalıyor. Oje alışverişim sırasında 7 TL fiyatıyla en pahalı oje Deborah Milano oldu. 7 gün boyunca kalıcılığı vadediyor. Dayanıklılıkla göz boyamasından değil rengini çok sevdiğim için edindim. Umarım beklediğim gibi çıkar da pişman olmam.


Kozmetik marketlerine ufak bir yakınma :

Neden ojelerin testerları yok? Her ojenin 1 tanesi tester olarak sunulmalı ki ona göre alıp almamaya karar verelim. Oje dolusu rafların önüne, satıştaki olan ojelerden feragat ederek müşterinin denemesi adına birazı sunulmalı. Çünkü bazı ojeler rengini tek katta veriyor, çok kalın yapıda oluyor, fırçaları birbirinden farklı çıkabiliyor veya satın almak istediğimiz renk tenimize uymuyor. Tüm bu nedenlerden ötürü deneyerek ojelerin satışa sunulmasından yanayım. Gratis, theBalm ojelerini ilk getirdiğinde her oje rengini deneme amaçlı raflara dizmişti. Bu sistemin kozmetik marketlerinde tekrar sunulması çok zor olmasa gerek.


8 yorum:

  1. hepsini alasım var ne güzeller öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik mağazalarının oje raflarının önünde aklımdan geçen hep bu düşünce oluyor :)

      Sil
  2. Tester konusunda ki yorumuna kesinlikle katılıyorum canım çok haklısın<3 renkler çok güzel <3 sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, olsa daha rahat alırdım, bazı ojeler beklediğim gibi hiç çıkmıyor :(

      Sil
  3. Güle güle kullanın. Tester olmaması nedeniyle insanlar satıştaki ojeleri doğrudan tırnaklarına sürüyorlar ve siz aldığınızda bir bakıyorsunuz ki oje kullanılmış. Ben o yüzden ojelerimi seçerken standın en arkalarından alıyorum. Onlara genelde dokunulmamış oluyor. Tester koysalar belki bunun önüne geçilecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef birkaç kere benim de başıma gelmişti, daha yeni aldığım ojenin ağız kısmı kurumuş oje artıkları olmuştu, haliyle kullanamadım, tester olsa güzel olur. Bazen oje kartelası oluyor, satılırken yine de bakıyorum ama kartelaların oje renklerini doğru vermediğini düşünüyorum :|

      Sil
  4. Benim favori kırmızım Rimmel'in Rapid Ruby'si. Elimde 4-5 tane kırmızı-bordo oje var ama bunları görünce yenilerini alasım geldi. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bakayım swatchlarına netten, merak ettim

      Sil