Arama Kutusu

Flormar Mat Etki Makyaj Koleksiyonu Ürünleri

flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
Geçtiğimiz hafta Flormar 'ın tanıtım amaçlı gönderdiği kutudan, Mat Etki serisi çıktı. Sonbahar mevsimine yakışan son zamanların en hızla yükselişe geçen makyaj trendi olan mat rujlardan yola çıkarak Flormar da atak yaparak bu trendin takipçilerinden biri olmuşa benziyor. Mat allıkları, mat ojeleri koleksiyonda yer alsa da dikkatleri ilk çeken mat rujları ve mat likit rujları oldu. Benim yorumlarım, alınası olup olmadığı hakkındaki düşüncelerim şunlar.





flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri

Flormar Mat Etki serisi minik bir makyaj koleksiyonu olarak gözüküyor. Koleksiyona yenileri de eklenir mi bilemiyorum ama şimdilik Satin Matta Blush 6 farklı çeşide sahip allığı, Extreme Matte Lipstick adıyla 10 farklı ruja, Silk Matte Liquid Lipstick ile 8 farklı likit ruja, Matte Nail Enamel ile de 10 farklı renkte ojeye sahip. Ürünlerin sayıca çokluğu sizi yanıltmasın, koleksiyonda sadece 4'lü tekli ürün söz konusu.


flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri

Koleksiyonun tüm üyelerinin iddiası mat etki bırakmak ama kadife matlığı sunmak. Yani hepsi, rahat bir matlık vermeyi amaçlıyor. Geçtiğimiz seneye damgasını vuran ve bu sene de esintileri bitmeden devam eden mat olayına, hepimizin bildiği ve kullandığı bir makyaj markası olarak koleksiyon üretme yeniliği takdir edilesi. Ürünlerin ambalajları gayet kaliteli ve şık görünümlü. Bu konuda diyecek sözüm yok. Gel gelelim yapıları nasıl?


flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri

Ojeler geç kuruyor, ne yazık ki ojeleri başarısız buldum. Extreme Matte Lipstick olan havalı isimli rujları ise çok rahat sürümlü değil. Hele ki açık olanı, tek başına uygulamak çok zor. Dudağın tüm kusurlarını aleni hale getiriyor. Zaten rengi de Casper'ın hayalet arkadaşlarından biri iseniz ancak uyar. Bana NC15 ayarımda bile tuhaf durdu. Üzerine mutlaka farklı ruj rengiyle birlikte kullanarak, o tuhaf rengi nötürlemem gerekiyor. Kırmızı ruj nispeten renk açısından daha iyi ama aynı formül olduğundan kullanım rahatlığı olarak yaşattığı sorun ortak. Allıklar fena değil. Dağılması rahat olduğu gibi özellikle şeftalimsi olan çoğu makyajda uyabilecek joker allık kıvamında. Çok özellikli olmasa da allıklarını sevdim.

flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri
flormar-mat-etki-makyaj-koleksiyonu-urunleri


- Sağdaki Extreme Matte Lipstick ruj swatchları, soldaki Silk Matte Liquid Lipstick likit mat rujların swatchları - 


Ama asıl sevdiğim, bu paketin yıldızı olan likit mat rujlar oldu. Kozmetik piyasasındaki çoğu mat ruj dudakları kurutma çabasına girer ve çizgileri ölesiye belli eder. Flormar'ın mat likit rujları bu konuda gerçekten başarılı. Bir kere;

- dudakları kurutmuyor, ki altına nemlendirici sürerseniz daha rahat edersiniz.

- dudakları çizgi çizgi göstermiyor, tabii biraz çizgilenme her likit mat rujda var, bunun farkı ise bu oranın daha hafif yaşatması, hatta şu ana kadar kullandıklarımın arasında en iyisi diyebilirim.

- dudaklarda ağır bir etki uyandırmıyor, bazı likit rujların verdiği dayanılmaz ağırlık yerine, çok daha çekilir düzeyde kadifemsi hisler uyandırıyor. 

- kalıcılığı fena değil, çok harika olmasa da bir kahve içiminde çıkmıyor, ancak uzun vakit geçip araya yemek alırsanız biraz siliniyor ama üstünden tazelemesi zorluk çıkartmıyor. 

- fiyatı uygun (13.93 TL)

Tüm bu iyi yanlar düşününce, koleksiyonun yıldızı "Silk Matte Liquid Lipstick" nasıl olmasın? Sonbahara yakışan renk seçenekleri ile bakınsanız iyi olur dediklerimden. Diğerleri çok özellikli olmasa da allıkları alınabilir kıvamda. Oje ve rujları ben kafamdan eledim.



* Tanıtım Paketidir.

4 yorum:

  1. Mat ojelerini kullanmış ve hiç memnun kalmamıştım.Ama denemeye değer ürünlerin olduğu bir koleksiyon olmuş.Güzel günlerde kullanın.Sevgiler^^

    YanıtlaSil
  2. yine objektif bir yazı ♥ , bugün sleek mat likit rujunu aldım ve çok sevdim, hiç kurutmuyor eğer flormar'da öyleyse süper ötesi. Bu arada şu flormar bir beni görmüyor valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar kullandığım mat rujlar içinde tartışmasız en iyisi, en kurutmayını, baya bir sevdim :) <3

      Sil