Arama Kutusu

theBalm Makyaj Fırçası | Crease, Love and Happiness Brush

thebalm-makyaj-fircasi-crease-love-and-happiness-brush
theBalm Makyaj Fırçası Crease Love and Happiness Brush

Makyaj fırça çeşitlerinde az sayıda ürünü olsa da theBalm, "crease" olayının altını çiziyor olmalı ki, bu içinde "crease" geçen ikinci fırçası. Makyaj fırçaları sevenlerine 1 atışta 2 kuş vermeye niyetli. Çift ucu ile hem farklı hem işlevsel fırça kabiliyeti sunan Crease, Love and Happiness, vakti zamanında Gratis'ten çok uygun fiyata aldıklarımdan birisi. Doların yükselmeye mahkum kaldığı ülkemizde fiyatlar özellikle ithal edilen kozmetik ürünlerinde çaktırmadan artıyor. Gratis İndirimi Alışverişim 'de pek uygun rakama edindiğim bu fırçanın özellikleri ve kullanımı şu şekilde :




theBalm markası kozmetik/makyaj dünyasında iyi kalitede isimlerden birisi. Avrupa'da Sephora mağazalarında satılırken Türkiye'de, Sephora'dan öncelik göstererek Gratis mağazalarının uygun fiyatlarla getirmesi itinayla keşfedildi. Zaten Gratis'in, biz kozmetik severlerce bu kadar çok tutması da theBalm 'ı getirtip süper uygun fiyatlarla bizleri buluşturmasıyla başladı. Hatırlıyorum da benim ilk Gratis'e gitmemdeki sebeplerden biri de, theBalm ürünleriydi. Yurt dışından ithal edilip diğer ülkelerden daha uygun fiyatlarda satılan makyaj ürünü bazında sanırım tek isim. Ambalajlarının o genel şirin ve eğlenceli tarafı makyaj fırçalarına da yansıyor. Minik detayları önemseyenler için verdiği sempati daha da artıyor. Makyaj fırçasının iki uçlu olması benim açımdan bir avantaj sağlıyor ama saklama açısından biraz dezavantaj veriyor. Eğer fırçalığınızda yer alan diğer makyaj fırçalarınızın yanında dik vaziyette durmasını istiyorsanız, altta kalan fırça kısmı ezilme/büzülme yaşayacağı için pek iyi olmuyor. Karton koruyucu kısmını hep saklarım, öyle dik koyarım diyorsanız o şekilde kullanabilirsiniz. Fotoğraf çekimlerinden hemen sonra ben attım. Benim için çekmecede muhafaza etmek daha iyi oluyor.


thebalm-crease-love-and-happiness-brush-reviews_thebalm-makyaj-fircasi
theBalm Crease Love and Happiness Brush Makyaj Fircasi

thebalm-crease-love-and-happiness-brush-review_thebalm-makyaj-fircasi
theBalm Crease Love and Happiness Brush Reviews - the Balm Makyaj Fircasi

Fırça iki taraflı yapıya sahip. Bir tarafı, ismine öncülük eden crease (göz kapağının katlanma bölgesi) için. Crease bölgesine sürülen farları daha kolay dağıtma sağlaması adına fırçaya uzun ve seyrek kıllarla form verilmiş. Böylece buğulu göz makyajlarına çok hitap ediyor. Gözlere uygulanan far renklerinin birbiriyle geçişini yumuşatmada başarılı. Diğer kıl tarafı ise daha konik uçlu, daha derli toplu. Bu kısım da farları dağıtmak için güzel işlevli. Diğeri daha dumanlı dağıtırken bu tarafı daha tok bir dağılım sağlıyor. Alt kirpik çizgisine farları uygulamada başarılı. Gözün V kısmında daha buğulu bir görüntü sağlamak adına çok uygun. Göz pınarlarına aydınlatıcı sürmek için de kullanılabilir. Hatta Asyalı kızların gözleri daha büyük göstermek için başvurduğu, aydınlatıcının alt göz çizgisine uygulandığı yöntemi kullanıyorsanız bu açıdan da faydalanabilirsiniz. Ama kalem fırçalar bu iş için daha iyi performansta. Yine de çok işlevsel. Sentetik fırça olması yönünden ürünü yemiyor. Farlar genelde toz pudra halinde oluyor ama likit yapılı ya da krem formlu farlarda bu ayrıntı daha önem kazanıyor. Bir de sentetik yapılı fırçalar bana makyajda daha işlevsel geliyor.


theBalm'ın makyaj fırçaları konusunda elimde daha fazla çeşidi yok, bu sahip olduğum 3. ve son fırçası. Biri, satışı artık olmayan setinin içerisinden çıkan ve hâlâ seyahatlerde yanıma alıp kullandığım, ismi gibi pek mini minicik theBalm Mini Buki Makyaj Fırçası. Diğeri ise bu fırçanın bir benzer hâli olan theBalm Give Crease Chance Makyaj Fırçası benim en çok beğenimi kazanmakta. Hatta o fırçayı, yüksek sınıf markaların makyaj fırçalarıyla ile bile yarışa girecek güzellikte buluyorum. Bu ise benim için fena değil ayarında. Her ikisinin de crease bölgesi için uzun ve seyrek kıllı dizayn edilmiş ve çift taraflı olması ortak yanları. Diğerinin crease fırçası biraz daha büyük, ikinci kısımdaki fırçası ise far uygulamak için genişçe yapıya sahip. Onu daha kullanışlı bulduğum için gündelik hayatımda fazlaca kullanıyorum.


Son zamanlarda theBalm ürünlerine karşı ilgimin eskisi gibi olduğu söylenemez. Ülkemize ilk teşrif ettiği zamanlardaki merak seviyem yok denecek kadar azaldı. Yine de kalitesi güzel bir marka olduğu için çoğu ürününü başarılı buluyorum. Eski ilgimi kazandıran ilk theBalm ürünün yine eğlenceli ambalajda olacağına eminim.


2 yorum:

  1. Şu fırçaları indirimde bulamadım her gittiğimde bitti cevabı almaktan yıldım indirimsiz falan alıcam çok merak ediyorum paylaşım için teşekkürler balım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'e indirim zamanlarında sabah saatlerinde gidin :)

      Sil