Arama Kutusu

Sephora Express Nail Polish Remover For Feet / Ayak Parmakları İçin Oje Temizleyici

sephora-express-nail-polish-remover-for-feet-ayak-parmaklari-oje-temizleyici
Sephora Express Nail Polish Remover For Feet

Sephora'nın kendi üretimi olan ayak parmaklarındaki ojeleri temizleme işini yapan Sephora Express Nail Polish Remover For Feet, ihtiyacım olduğu için değil, satış görevlisinin tatlı gazabıyla alışverişime eklediklerimden birisi oldu. Ayaklar için oje temizleyici elzem mi? Çok mu gerekli? Tabii ki değil. Aseton'un ayak içini el için olan da mı var dediğinizi duyar gibiyim, içindeki bildiğimiz asetonken bu farkı yaratan süngerlerinin dizaynları. Gereksiz ürünler olsa da böyle ıvır zıvır kozmetikler ara ara beni kendisine çekebiliyor. Sephora'ya girip de bir şey almadan çıkmadan durabilen var mı bilemiyorum ama ben onlardan hiç değilim, ondan eminim. Ayrıntıları şu şekilde :




sephora-express-nail-polish-remover-for-feet-reviews
sephora-express-nail-polish-remover-for-feet-reviews

Sephora mağazalarını çok seviyorum. Kabul etmek gerekir ki, kozmetiğe ilgi duyanlara karşı korkunç bir cazibe yayıyor. Birçok makyaj markasına sahiplik yaptığı gibi, Sephora'nın kendi üretimleri olan ürün skalası da bulunuyor. Her defasında farklı bir Sephora ürünü ilgimi çekmeyi başarıyor. Sephora'nın trendleri çok yakından takip ediyor oluşunu ve buna istinaden kendi markasında sürekli farklı ve yenilikçi ürünleri görmeyi bir güzellik düşkünü olarak daha çok seviyorum. Eve kendini atınca miskinliğin dibi bir bünyeniz varsa (bknz: ben), en pratik haliyle kozmetik ürünleri sizin için daha işe yarar hale geliyor. Süngerli ve ayak parmaklarına göre dizayn edilen bu oje temizleyicisinden de pratiklik sunar diye düşünmüştüm. Baya baya yanılmışım. Hiç beklediğim kalitede bir ürün çıkmadı. Oje temizlemeye pratiklik sağlamıyor. Çünkü aseton gücü güzel değildi. Genelde ayaklarıma koyu kırmızı, bordo ve siyah ojeleri tercih ediyorum. Açık renkleri ayak parmaklarında neredeyse hiç kullanmıyorum. Sephora saydığım oje renklerinin tekini bile doğru dürüst çıkaramadı. Hadi çıkaramadığı bir kenarda, bir de ojeyi yaydıkça yaydı. Temizlenmesi daha zor hale geldi ki kaş yaparken göz çıkarmak deyimini yaşattı.


sephora-express-nail-polish-remover-for-feet-reviews
Sephora Express Nail Polish Remover For Feet

Süngeri kapak kısmında bulunuyor ve bu kapağı ayak parmaklarınıza geçirerek ojeleri temizliyorsunuz. Kapak kısmı genişçe ve avuca sığar formda olduğu için uygulamada problem çıkarmıyor, gayet rahat sağa sola döndürüyorsunuz ama tek sorun asetonun güçlü olmayışı ve benim gibi ayaklarda koyu oje sevenlerin işine yaramayışı. Bir de hijyenik kalması çok zor. Ambalajın görüntüsü şirin olsa da işe yaramadıktan sonra ne yazar?



Sephora'nın bu yenilikçi çabasının daha iyi ürünlere nakşedeceğini umuyor ve bu ürünü kimselere önermiyorum. Fiyatı da 20 Lira'ydı. Hiç değmez.


4 yorum:

  1. Miskin, ay bu çalışanlar beni öldürecek zaten altan girip üsten çıkıyorlar ben sırf o muhabbete maruz kalmamak için alışveriş boyunca kulaklıkla geziyorum :D
    Memnun kalmaman kötü olmuş, ilk görüşte -ayak için aseton mu?- diye garipsedim fakat ambalajı ve parmaklar için kullanım kolaylığı iyiymiş ama hijyen açısından da kötüymüş. -_-
    Aseton işe yaramayınca ambalajının bir önemi kalmıyor doğal olarak - iyi oldu yazını okuduğum ben bunu görsem meraktan alırdım kesin :D , eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya her yorumun nasıl bu kadar şeker olabiliyor :) İnan okurken feci tatlı buluyorum yorumlarını <3 Kulaklıkla gezinme fikri harikaymış bu arada, o taktiği hemen ben de uygulamalıyım :) :*

      Sil
  2. Güzel bir pazarlama taktiği Sephora'dan

    YanıtlaSil