Arama Kutusu

Rossmann Isana Trocken Shampoo / Kuru Şampuan

rossmann-isana-trocken-shampoo-kuru-sampuan-yorumlari
Rossmann Isana Trocken Shampoo Kuru Şampuan

Rossmann mağazalarının kendi ürün grubu olan Isana markasından Trocken Shampoo olarak ambalajda yazan kuru şampuanını bir süredir kullanıyorum. Yabancı güzellik bloglarında rastladığım Isana kuru şampuanların saç renklerine uyum sağlayabilen farklı çeşitleri de var ama Türkiye'de satılıyor mu bilemiyorum, gezindiğim Rossmann şubesinde sadece bu çeşidi raflarda diziliydi. Kullandıkça daha çok sevdiğim bu kuru şampuan normal ve yağlı saçlara uygun özellikte üretilmiş. Rossmann Isana Trocken Shampoo Kuru Şampuan 'ın detaylarını ve kullanım şekillerini bu yazıda bulabilirsiniz.




Kuru şampuanları bana kalsa her gün kullanırım çünkü saçlara verdiği o hacmi pek seviyorum ama saç derisine zarar verme ihtimali yüksek olduğu için aralarda kullanmaya çalışıyorum. Saçların yağlı görünümünü almada başarılılar. Aynı zamanda kuru şampuanlar saça güzel bir hacim katarak şekillendirmesinde yardımcı oluyor. Şu ana kadar birkaç markanın kuru şampuanını kullandım. İçlerinde en meşhur olan ise Batis'te idi. Batiste Kuru Şampuan 'ı gerçekten sevdim, saçlarımda çok işe yarar sonuç verdi. Batiste'nin sadece fiyatlarını biraz tuzlu buluyorum. Yani bana kalırsa 15 TL ayarında olmalı. Ama bu fiyata sadece minicik boyları mevcut. Zaten büyük boy bile olsa basınçlı ambalajda olduğu için öyle bereketli kullanım sunmuyor. Bu yüzden daha ekonomik markalarda durumlar nasıl diye araştırma yaptığımda, ürünlerini sevdiğim Rossmann yine imdadıma yetişti. Çünkü bu güzelim Isana kuru şampuan, Batiste'nin başarısına en yaklaşan kuru şampuan etkisinde çıktı.


rossmann-isana-trocken-shampoo-reviews_kuru-sampuan-yorumlari
Rossmann Isana Trocken Shampoo Kuru Sampuan Yorumlari

Yeşil metalik renginde bir şişesi var. Kuru şampuanı çalkaladıktan sonra yaklaşık 20 cm uzaklıktan, tarakla ayırdığınız saç tutamlarına fısss sıkıyorsunuz. Hatta arkasındaki bilgi etiketinde, saçlarda kalan pudralı kısımlara fön makinesi tutularak zerreciklerin uzaklaştırabileceğiniz önerisi mevcut. İnce saç tarakları ve parmaklarınız yetiyor. Şu ana kadar fön tutacak kadar yoğun beyazlık bırakmadı. Aslına bakarsanız, Isana ürünlerini genel olarak fazla sevmiyorum. Çoğu ürününü tırt etkide buluyorum. Evet ucuz ama Essence gibi kaliteli makyaj ürünleri yok mesela. Banyo ürün grubunda ise ondan biraz daha pahalı olan ama etkisini daha güzel bulduğum (yine bir Rossmann ürünü olan) Wellnees Beauty markasını seviyorum. Ama bu Isana imzalı kuru şampuan ciddi başarılı. Batiste etkisinin bir iki basamak altı.


rossmann-isana-trocken-shampoo-reviews_isana-kuru-sampuan-yorumlari-kullananlar
Rossmann Isana Trocken Shampoo Kuru Sampuan Yorumlari

Kuru şampuanlar, gerçek bir şampuanla saçları buluşturmanın etkisini size veremez. Hatta kuru şampuanı kullandığınız gün sonunda saçlarınızı yıkamanızı öneririm. Bunu bir bakım ürünü olarak değil, saç şekillendirici olarak görmekte fayda var. Yağlı saçların o yağlı görünümünü tamamen yok etmese de büyük oranda kamufle edebiliyor. Batiste kuru şampuanda gün sonunda "beni yıka" sinyali Isana kadar net değildi. Bu açıdan Batiste'yi daha başarılı bulurken Isana'nın 200ml'lik boyutuna oranla (yanımlıyorsam 7 tl gibiydi) fiyatını ve saçlardaki etkisini çok iyi buldum. Kuru şampuanın kokusu ise rahatsız olabileceğim yoğunlukta ve kötülükte değildi, kokusuyla tazelenmiş hissi veriyor. Ayrıca saç derimde herhangi bir kızarıklık/kaşıntı oluşturmadı, eğer hassas yapıda iseniz sizde sorun yaşatabilir. Acil durumlarda kullanabileceğim, uygun fiyatlı bir ürün olduğu için arada alabilirim gözüyle bakıyorum. Ama içeriklerinden dolayı çok sık kullanmamanız gerektiğini tekrar hatırlatmak isterim. Yağlanma probleminin kötü görüntüsünü gün içerisinde büyük ölçüde hafifletiyor ve saçlara güzel bir hacim katıyor olmasına rağmen şampuanın içeriğindeki bazı maddeler her saça aynı etkiyi vermez. Daha doğrusu saç deriniz hassassa, olumsuz etkisini daha yoğun hissetmeniz kuvvetle muhtemel. Bu yüzden her gün kullanım sıklığında uygulamamanız daha iyi olacaktır.

*    *    *

Bu arada, Rossmann Almanya sitesi online alışveriş güzelliği de sunuyor. Türkiye'deki Rossmann bunu ne zaman yapar, merakla beklemedeyim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder