Arama Kutusu

Rossmann Alterra Şampuanlarına Genel Yorumlarım

rossmann-alterra-sampuanlari-yorumlari-kullananlar
Rossmann Alterra Şampuanlarına Yorumlarım


Daha önce Rossmann mağazalarında satılan doğal içerikli Alterra şampuanlarından Alterra Glanz Shampoo Bio Aprikose Bio Weizen şampuanını blogda yer vermiştim ancak gördüm ki elimdeki diğer Alterra şampuanları birbiriyle neredeyse aynı etkilere sahip. Bu yüzden blogda tek tek konu yapmaktansa haklarında genel yorumumu paylaşmak istedim.


Aldığım şampuanların hepsi farklı yapı ve özellikte olmasına rağmen şampuanları kullandığımda birbirlerinden pek farklı olmadıklarını gözlemledim. Fakat daha önce bahsettiğim şampuana göre fazladan bir kullanım alanı var. İçlerinden bazıları sadece şampuan olarak değil, duş jeli olarak kullanmaya da uygun. Böylece bir taşla iki kuş vurma özelliğinde. Tatillerde, seyahatlerde yanınıza alabileceğiniz pratiklikte. Ayrıca biliyorum ki, erkekler rahatı daha çok seviyor.  Bakım ürünlerine çok meraklı olmayan erkekler böylesi çift kullanım sunan ürünleri daha sık tercih ediyor. Zaman ve para tasarrufunda bulunmak isteyenlere ve pratikliği seven erkeklere daha uygun.



rossmann-alterra-sampuanlari-yorumlari-kullananlar
Rossmann Alterra Sampuanlarına Yorumlarim

rossmann-alterra-shampoos-reviews_alterra-sampuanlari-yorumlari-kullananlar
Rossmann Alterra Shampoo reviews

Şampuanların yapısından ziyade duş jeli kullanımlarını daha çok beğendiğimi itiraf etmeliyim. Sülfat içermedikleri için duş jeli konusunda özenli seçim oluyor ancak ne yazık ki şampuan konusunda aman aman güzellikte değiller. Sodium Laureth Sulfate (SLS) içermeyen şampuanlara yıllardır alışkınım. Bu yüzden, çoğunluğun sevmediği şampuanların köpük köpük olmama durumuna ve saçları sertleştirme problemine ziyadesiyle alışkınım. Buna rağmen Alterra şampuanların saç temizleme yönlerini yetersiz buldum. En azından benim uzun saçlarımda pek işe yaradığını söyleyemem. Yeterisiz temizleme hissi değil, bildiğiniz yetersiz temizleme verdiği için şampuanı daha bol kullanmak durumunda kaldım. Bu da pek hoşuma gitmedi.


rossmann-alterra-shampoos-reviews_alterra-sampuanlar-yorumlari-kullananlar
Rossmann Alterra Sport Shampoo Reviews

Rossmann 'a uğradığımda sadece kendime değil, minik hediye olarak erkek arkadaşıma da markanın erkeklere özel şampuanını verdim. Kısa saçlarda çok sorun yaratmadığı için kısa saçlarda memnun kalma ihtimaliniz daha yüksek. Uzun saçlara sahip iseniz temizliği zorlayabilir. Kullandığım kozmetik ürünlerimde erkek parfümlü olanlara yer vermemeye çalışıyorum. Çünkü erkek bakım ürünlerinin çoğunda var olan maskülen kokular bana hitap etmiyor ama bazı kadınlar, erkek parfümlerine özel ilgi duyuyor. Hatta günlük kullandığı parfümler arasında erkek parfümleri de bulunuyor. Genelde bu kişiler erkek parfümlerini çok ferah olduğu için beğeniyor. Eğer bu açıdan maskülen kokular özel ilgi alanınıza gidiyorsa, en azından duş jeli olarak bu ürünleri sevebilir, saçlarınız da kısa ise şampuanı daha etkili bularak kullanabilirsiniz. Çok beklentiye girmeden uygun fiyatıyla Rossmann mağazalarındaki şampuan raflarından edinebilirsiniz. Markanın daha çeşitli versiyonları da var, ama etki olarak birbirinden olağanüstü farklarını bulamadım, hatta sadece kokusal olarak farklarının olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden kokusal zevk olarak size hangi şampuan güzel geliyorsa onu tercih edin derim.


rossmann-alterra-shampoos-reviews_alterra-sampuanlar-yorumu-kullananlar
Rossmann Alterra Shampoo - Alterra Sampuan Yorumlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder