Arama Kutusu

Orofluido Argan Yağı Yorumları

orofluido-argan-yagi-yorumlari
Orofluido Argan Yagi Yorumlari

Argan yağı, bir anda bakım trendlerinden biri halen gelen ve kozmetik sektöründeki birçok markanın da hedefinden kaçmayan bir güzellik iksiri. Orofluido markası ise kulak aşinalığı olmadığım ama Birchbox tarzı sitelerde bile $29.99 satışta bulunduğunu gördüğüm bir isim. Türkiye'de de hem kuaför salonlarında hem de online alışveriş sitelerinde bulunmakta. Satış fiyatı yurt dışındakilerle benzer rakamlar. Sitelerde gördüğüm rakam 60-90 Lira arasında değişmekte. Orofluido Argan Yağı yorumlarım :



Argan yağı resmen bir güzellik iksiri gibi bakım severlerce yoğun ilgiyle karşılandı. Saçlar başta olmak üzere tırnak, yüz ve vücut bakımında çoklu kullanım sunuyor. En safının da Fas'tan geldiği bilinmekte. Fakat okuduğum yorumlarda genellikle Fas organik yağının kokusunun biraz sevimsiz olduğu hakim. Sanıyorum ki o doğal kokuyu rahatsız bulunmasın diye de kozmetik markaları argan içerikli ürünlerine doğal da olsa mutlaka parfüm ekliyor. Orofluido Argan Yağı'nda da bu mevcut. Birchbox sitesindeki '752 Reviews' yazısını görünce gözlerim bir açılmadı değil. 752 yorumu almış olmasına rağmen hiç duymama şaşırdım. Çünkü ne Youtube'da ne güzellik bloglarında ne de Instagram'da denk geldim. Genelde de yorumlar iyi yönde. Almadan önce öyle yorumları okusa insan etkilenmeden duramaz.


argan-yagi-kullananlar-yorumlari-blog
argan yagi kullananlar yorumlari blog
Yaz bitimiyle deniz, güneş, havuz sonrası saçlar iyi bir bakıma ister istemez hasret kalıyor. Ordan oraya gitmekten yorulduğum için valizlerimi minik minik hazırlama alışkanlığı kazandım. Buna kozmetik ürünleri de dahil. Tam da bu zamanlarda yazın her ayrıntısıyla valizime alamadığım ürünleri kullanma vaktim. Bu argan yağı hakkında kendi deneyimlerime gelirsem, ürünün normal boyu 100 ml, bendeki sample boy ürün olsa da denemem ve etkisinin nice olduğunu anlamam için yetti. Parfüm içeriği var ve bu ürün "doğal" olarak lanse ediliyor. Zaten yağları doğal olduğu için gerçek bir bakım yapmasına adına kullanıyorum. Bu açıdan benim için en başta kaybediyor. Ama onu geri plana alırsak, parfümü gerçekten hoş kokuyor. Birchbox yorumlarında bu argan yağı neden o kadar abartılıyor diye düşünmeden edemiyorum çünkü ben öyle ahım şahım bir etkiyle karşılaşmadım. Bildiğiniz kozmetiksel yağ. Açıkçası, ülkemizin bir cennet ayağı olduğu zeytin yağları varken, arganmış urganmış pek bir etkili gelmiyor. Zaten uzmanlar da argan yağı ile zeytin yağının aynı kimyasal yapıda sahip olduğunu ve her ikisinin de cilt&saç bakımında birebir aynı etkiyi verdiğini söylüyor. Argan yağı yerine, Ege'nin zeyin yağları pek âlâ işinizi görür. 


Argan yağının gerçeği çok araştırılıyor, hatta Fas'tan bile özel getirtenler var. Fas'a kadar gitmiş ve geri dönecek aileden/tanıdıktan biri, belki istenebilir de ben yine de çok mantıklı bulmuyorum. Saf zeytinyağlarını, Fastan değil marketten alsanız aynısı. Önemli olan, riviera zeytinyağı yerine saf sıkımı kullanmaktır. Hatta yemeklerde bile, sağlıklı beslenme guruları riviera zeytinyağını değil, saf olanlarını öneriyor. Orofluido Argan Yağı, tek başına bir kozmetik ürünü olsa ve L'oreal gibi markaların sınıfında yer alsa içerik aramam. Ama bu bir yağ ise, kullanımı daha özel zahmetli ve bakımı daha güçlü verme adına uygulanıyor ise, parfümün bu içerikte asla yer almaması gerekiyor. Parfümlü yağ kullanarak derin bakım yaptığını sanmak özel fantanizse bilemem tabii!? Ama cilt için etkili bir bakım ritüeli yapmış sayılmazsınız. Böylesi yağların daha güzel içerikte olması gerekiyor. Orofluido Argan Yağı'na 90 Lira'yı verebilirsiniz ancak fiyatı ederinde gerçek bir cilt bakımıyla karşılaşmayacağınızı hatırlatmak isterim.



8 yorum:

  1. ben yağlara bir türlü alışamadım kuzum ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam tersi, çok seviyorum :) Hatta organik cilt ve saç yağlarından sonra diğer kozmetik ürünlerini çok tırı vırı buluyorum :|

      Sil
  2. Cidden aktarlardan yahut marketlerden hatta 90 tlden az daha uygun bile olsa argan yağı bulabilmek pek mümkün.Zenginleştirilmesi çok daha iyi verim almak adına önemli.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeytin yağı ile aynı etkide olduğu gerçeği ve ülkemizin bir zeytin cenneti düşünülürse, bence aktarlardan argan yağı arayışına bile gerek yok :) Rica ederim, Sevgiler <3

      Sil
  3. Merhaba blog keşif etkiniğinden geliyorum. takipteyim sizleride beklerim. http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bir yanlışınız var sanırım, çünkü hiçbir blog keşif etkinliğine katılmıyorum :)

      Sil
  4. Yorumlama tarzınızı çok sevdim içeriğe önem vermenizi de.. düşüncelerinize de aynen katılıyorum eğer doğal, organik olduğunu iddia edenler yeterince saf değilse vermiş olduğumuz parayada emeğede yazık oluyor. İnternette her çeşit bitkisel yağın faydaları, kullanım alanları yazıyor ama sorun şu ki piyasada binbir çeşit marka olmasına rağmen hangisi organik ve güvenilir bilemiyoruz. Geçenlerde marketten argan yağı aldım 50 ml'lik bir şişedeydi çok ucuzdu(tam hatırlamıyorum ama 3-4 lira arasıydı) zaten almadan önce onun katkısız argan yağı olmadığını biliyordum şimdilik idare etmek için almıştım. Eve gelince kutunun üzerini okudum içerik kısmında aynen şöyle yazıyor: " Oleum olea europaca (%90 Zeytinyağı), Oleum argania spinosa (%10 Argan yağı). (Olea Europaea Oil, Argania Spinosa Kernel Oil) " Yani 50 ml'in sadece 5 ml'i argan yağı artık o da ne kadar doğal Allah bilir. Ama önemsemedim çünkü dediğim gibi çok ucuzdu fakat 90 lira verip tamamen doğal olmadığını öğrenmekse hem hayal kırıklığı hem de maddi açıdan büyük bir zarar. Bundan öncede doa kozmetiğin hindistan cevizi yağı yazınızı okudum. Bende internet üzerinden sipariş vercem hangi marka alsam diye araştırıyordum, The lifeco bu markanın hindistan cevizi yağıyla ilgili internette geneli iyi birkaç yorum okudum. Ayrıca Biopark cosmetics markasıda dikkatimi çekti fakat emin olamıyorum The Lifeco kadar yorumlanmamış. Peki siz bu ürünleri hiç kullandınız mı ne düşünüyorsunuz? :) cevabınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Lifeco gayet güzeldir, benim şu anda kullandığım yabancı bir markaya ait ve çok memnunum ama çevremdeki arkadaşlarım hep The Lifeco kullanıyor ve gayet de memnunlar. Diğer dediğiniz markayı ne yazık ki duymadığım için fikrim yok. Bazen The Lifeco ürünlerinde güzel indirimler oluyor ve baya da ekonomik rakama gelebiliyor, güvenilir bir satış yerinden indirimlere bakınmanızda fayda var :)

      Sil