Arama Kutusu

Oriflame Optimals Oxygen Boost Gündüz & Gece Yüz Nemlendirici Kremleri

oriflame-optimals-oxygen-boost-gunduz-gece-yuz-nemlendirici-kremleri
Oriflame Optimals Oxygen Boost Gündüz Gece Yüz Nemlendirici Kremleri

Bir katalog markası olan ve kendi sitelerinde de online alışveriş imkanı sunan Oriflame markasının, her yaş ve cilt tipleri için günlük bakım ürünleri skalasındaki Optimals serisinin Oxygen Boost gece ve gündüz kremlerinin etkilerine ve içeriklerine oranla ne derecede iyi olup olmadığını değerlendirmek istedim. 



Bir kere baştan söylemeliyim ki, Oriflame benim yoğun aşk kıpırtıları duyduğum markalardan birisi değil ama online alışveriş sunmaları bile iyi bir gelişim. Ambalajlarının arkasında mintik tintik yazan içerik listeleri yerine, tıpkı Oriflame gibi tüm üretici kozmetik markalarının içerik listesini gözle görülür font büyüklüğü ile sitelerinde paylaşması, kozmetik ürünlerinde içerik maddelerine önem verenlere büyük iyilik olur. Bu açıdan da Oriflame'i takdir ediyorum. Oxygen Boost gündüz ve gece kremlerinin iddiası hayli fazla. Ürün tanımında yazan :

   Normal/karma cildin nem dengesini sağlayan hafif gündüz kremi. Formülündeki koruyucu patentli antioksidan Lingon 50:50™ teknolojisi ve aktif bileşen Oksijen ile cildin nefes almasına yardımcı olur. Böylece cildin canlılığı artar ve taze ve sağlıklı bir görünüm kazanır.

Hayaller ve gerçekler diyerek gerçeklere dönecek olursam, bu krem karma cildimde 3-4 kullanım sonrası minik pürüzler çıkarmaya başladı. Yaklaşık olarak 3-4 sefer kullanımdaki etkisini sevmediğim ve minik pürüzlere yol açtığı için kullanımımı durdurdum. Benim için nemlendirici kremlerin süpersonik etkilerde olmasına gerek yok. Kâfi derecede nemlendirsin ve cildimi yumuşak hissettirsin bana yeter. Bunu yaparken de iyi içerik aşkıma da hitap etsin isterim. Ancak bu kremler ne yazık ki ne cildime ne de iyi içerik aşkıma iyi geldi.


oriflame-optimals-oxygen-boost-gunduz-gece-yuz-nemlendirici-kremleri-kullananlar-yorumlari
Oriflame Optimals Oxygen Boost Gündüz Gece Yüz Nemlendirici Kremleri

İçeriklerini görerek almayı seçen bir tüketici olarak Oxygen Boost nemlendiricilerine göz atmış olsaydım, u dönüşü yapıp satın almamayı tercih ederdim. O kadar etkisiz ki, sürdüğünüz gün "sanırım nemlendiricimi sürmeyi unuttum" hissi yaşıyorsunuz. Nemlendirme anlamında başarılı değil. Mavi cam ambalajı insanda güven hissi oluştursa da yeterli cilt desteklemesini yapmada başarısız. Çiçeksi bir kokuya sahip, içerisinde parfüm bulunuyor. Gündüzleri dışarıda geçirilen vakitlerinde olabildiğince parfümsüz nemlendiricileri tercih etmenizi öneririm. Yoksa lekeleri teflon tava gibi cildinizde tutarsınız. Gece kremi absorbe olmada biraz zorlansa da gündüz kremi bu konuda daha hafif. Emilimi cildimde zor olmadı. Normal ve karma ciltlere göre tayin edilmiş ama ben karma ciltlere pek uygun seçenek olduğu fikrinde değilim. Yağlandırma yapabiliyor. Hassas ciltlerin özellikle uzaklaşmasında fayda var çünkü içerik listesi hassas ciltlere uygun durmuyor. Hatta daha açık olmak gerekirse, çoğu cilt yapısına uygun bir krem durmuyor, yine de memnun kalarak kullananlar olabilir tabii.


Oriflame Oxygen Boost Gündüz Kremi'nin fiyatı 41.90 TL iken internet sitesinde indirimli fiyat ile 20.90 TL satışta olduğunu gördüm. Oriflame Oxygen Boost Gece Kremi'nde ise güncel bir indirim gözükmemekte ve 44.90 TL satışta. Belki kataloglarında farklı zamanlarda daha özel indirimler oluyordur, eğer ilginizi çekti ise bakınabilirsiniz ancak ben alınabilecek güzellikte nemlendiricilerle karışlaşmadığım için, piyasada daha güzel nemlendiricilere şans vermenizden yanayım.



oriflame-optimals-oxygen-boost-gunduz-gece-yuz-nemlendirici-kremleri-kullananlar-yorumlari
Oriflame Optimals Oxygen Boost Gündüz Gece Yüz Nemlendirici Kremleri

* Tanıtım Ürünleridir.


4 yorum:

  1. bu serinin yeşil olanından tester olarak denemiştim güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri güzel olabiliyor, ben de Eco Beauty serisini beğenmiştim :)

      Sil
  2. Bu seriden even out olanını kullanıp fena bulmamıştım. Oriflame' yı genel olarak seviyorum ama içerik listesi konusunda da sana katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her serisini Eco Beauty serisi gibi çıkarsa gözüm kapalı alırdım sanırım :)

      Sil