Arama Kutusu

MAC Kozmetik Alışverişim (Sumptuous Olive Far ve Fix+ Sprey)

mac-kozmetik-alisverisim-sumptuous-olive-far-fix-sprey
Mac Kozmetik Alışverişim Sumptuous Olive Far Fix Sprey

MAC fiyatları tavanı delmeye niyetlenirken çok fazla alışveriş yapmamaya çalışıyordum ama ne zamandır aklımda yer edinen Sumptuous Olive farına artık karşı koyamadım ve yanına da uzun zamandır kullanmadığım ve özlediğimi fark ettiğim Fix+ spreyi ekledim. MAC Alışverişimin detayları şu şekilde :




mac-kozmetik-alisverisim-sumptuous-olive-far-fix-sprey-yorumlari
mac-kozmetik-alisverisim-sumptuous-olive-far-fix-sprey-yorumlari

Yeşil farlarla çok iyi anlaşıyorum ve bu yüzden minik bir yeşil far listesi oluşturmuştum. Bu listenin bir üyesi de MAC Sumptuous Olive farıydı. Almayı uzun bir süre erteledim nihayetinde dayanamayarak geçtiğimiz günlerde Mac mağazasına uğradım ve denediğimde çok beğendim. Öyle hoş bir renk yansımasına sahip ki, tek başına kullanılabilecek kadar güzel. Farın rengi yanardöner altın ve kahve yansımalarını da barındıran bir yeşil. Kahverengi gözlüyüm, kahverengi yeşil uyumunu çok seviyorum ama bu tarz renklere asıl yakışan elaya çalan gözler. Özellikle yeşil ve ela gözlerle bu farın muhteşem uyum sağlayacağı kanaatindeyim. Aslında aklımda birkaç tane daha beğendiğim MAC farı almak var. Yenilerini ne zaman eklerim bilemiyorum ama mağazada dolaşırken altın, bronz ve kahve tonlu farlara zor karşı koydum. Refill farlar daha ekonomikti ama günlük hayatımda kolay kullanmak adına bu haliyle aldım. Makyaj paletlerini çok kullanamadığımı fark ettim. Elimde çok fazla palet yok ona rağmen sahip olduklarımı bile hakkıyla kullanamıyorum. Çantamda minik minik yer kaplayan bu tarz tekli farlar pratik hayatıma daha iyi adapte oluyor. Sadece tatillerde seyahatlerde paletleri yanıma alıyorum. Ama refill pan farıyla normal ambalajdaki far fiyatının 15 TL fark oynaması ekonomik değil. Bu yüzden refill olanları tercih etmek daha mantıklı. O şekilde farları alarak boş bir palette kendi paletinizi oluşturabilirsiniz.


mac-kozmetik-alisverisi-sumptuous-olive-far-fix-sprey-yorumlari
mac-kozmetik-alisverisi-sumptuous-olive-far-fix-sprey-yorumlari

MAC Prep+Prime Fix+ Sprey ise uzun zamandır kullanmıyordum. Makyajı sabitlemede konusunda eskiden beri başarısız buluyorum ki zaten bu amaç için tazelemedim. Olmazsa olmaz bir ürün değil ama kokusunu, ferahlatıcı yanını ve pudra görünümünü alma özelliğini seviyorum. Bir de Zara'dan birkaç parça bir şey alırken parfümlere gözüm ilişti. Zara parfümlerinin kokusu kalıcı değil, çok çabuk uçuyor diye okuduğum yorumlar kafamda uçuşurken yine de kokuyu beğendiğim için aldım. İyi ki de almışım. Son derece hoş bir parfüm. Kalıcılığı öyle abartı yorumlar gibi az değil. Hatta çoğu marka parfümle aynı oranda buldum. Üstelik baş da ağrıtmıyor. Koku kalitesi gayet güzel.



MAC Sumptuous Olive far fiyatı 58 TL

MAC Prep+Prime Fix+ Sprey(100 ml) fiyatı 75 TL

Zara Parfüm Lily Pad (30ml) fiyatı 19.90 TL



10 yorum:

  1. Ben de Zara'nın bir kokusunu çok seviyorum ama arkadaşım aldırmamıştı kalıcı olmuyor diye keşke alıp deneseymişim ne zamandır rastlamadım geldiğim şehirde beğendiğim parfüme. Güle güle kullan canım aldıklarını <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Hep o tarz yorumlara denk geliyordum ama koku öyle hoşuma gitti ki, bilmiyorum ama çoğu marka parfüme göre aynı ayarda geldi. Günde 1 kez tazelemek yetiyor, çok beğendim <3

      Sil
  2. Çok güzeller mutlulukla kullan, MAC deyince benim için de akan sular duruyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkürler :) Evet Mac başka, keşke sık sık indirim vs yapsa, daha çok şey gözüme kestirdim <3

      Sil
  3. Fix plus benımde aklımda acayip merak etmekteyim sanırım bir ara yolum düşerse alacağım, gule gule kullan şekercim.Mac adamı batırır vallayi en ıyısımı azami mıktarda ürün alışverişi yapmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, azami alışveriş en iyisi :) <3

      Sil
  4. Bu spreyi bende çok merak ediyorum ama alıp almama konusunda kararsızım:) güle güle kullanın:)

    benim bloguma da beklerim:) https://makyajderyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı işe yarar bir ürün değil, eskiden kullanmıştım özlediğim için aldım yenisini, maalesef makyajı sabitleme başarısı yok, sadece pudra görünümünü alıp ferahlatıyor :) Bir de kokusu çok güzel <3

      Sil
  5. Farın rengini çok merak edip hemen bakmış olabilirim. Bayıldım ama :) Aaa Zara parfümlere ben de kalıcılığı az diye yaklaşmıyordum ama merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır bu farı istiyordum, ben de bayıldım <3 Aynen,Zara parfümleri hakkında o tarz yorumlar var ama iyi ki almışım, 1 kere tazelemek bana yetiyor,baş felan da ağrıtmıyor.Çok sevdim öneririm :)

      Sil