Arama Kutusu

L'oréal Paris Dolaşık Açıcı Detangle Tarak / Tangle Teezer Benzeri

loreal-paris-dolasik-acici-detangle-tarak-tangle-teezer-benzeri
Loreal Paris Dolasik Acici Detangle Tarak - Tangle Teezer Benzeri

Popüler ve ödüllü düğüm çözücü tarak olan Tangle Teezer, bu kadar çok satarken diğer kozmetik markaları neredeyse aynı olan benzerlerini çıkartmazlar mı hiç? Bu tıpkı Beauty Blender gibi. Kozmetik severlerince bir ürün çok tutunca, popülerleşince küçük büyük demeden tüm markalar, tüketici algısında aynı etkiyi vermesi adına tasarım olarak o ürünün resmen ikizini yaratma mücadelesine girer. Tangle Teezer tarağı seven ve uzun süredir kullanan biri olarak, L'oréal Paris'in yeni tarağını almadan duramadım. Bu diken dişli tarakların fiyatlarından hariç etkileri de birbirinden farklı mı, yoksa ucuzu varken yola pahalısını eleyerek mi devam etmeli sorularının cevapları :


loreal-paris-dolasik-acici-detangle-tarak-tangle-teezer-benzeri


Giyim modası nasıl ki hızla değişiyorsa kozmetik dünyasındaki trendler de bir o kadar baş döndürücü hızla değişiyor. Hele ki şimdi. Eskiden bu kadar sık arayla yeni ürünler piyasaya çıkmazdı. Bu kadar çok çeşitlilik söz konusu değildi. Eskiden dediğim de 4-5 sene öncesi. Düşünün, nasıl hızlı bir gelişim söz konusu. Şimdi ise güzellik sektöründe daha önceden benzeri olmayan farklı tasarımlar, ilham verici yeni ürünler o kadar dopdolu ki, güzellik bloggerları/vloggerları bile bu hıza yetişmekte zorlanıyor. Hızlı değişiklik gösteren kozmetik ürünlerinde saç bakım ve aksesuarları da nasibini alıyor. Örneğin, Tangle Teezer piyasaya girdiğinde hem sevildi hem iyiden iyiye popülerleşti. Kullanıp sevenler de sevmeyenler de var. Ben ise başından beri sevenler grubundayım. Bir tarağa o kadar fiyat verilir mi? sorusu insanın aklına ister istemez geliyor. $250 'lık Mason Pearson fırçaları göz önüne alındığında Tangle Teezer masum bile kalıyor. Ama tabii, orta ölçek düşündüğünde biraz ortalamanın üzerinde fiyata sahip olduğu bir gerçek.


Pahalı bulma konusu ise kozmetik ürünlerine biçtiğiniz değer ile ilgili. Alım gücü yüksek olan bir insan illa ki pahalı makyaj ve bakım ürünleri kullanacak diye bir kaide de yok. Kozmetiği o kadar önemsemiyordur, orta fiyatın üstüne çıkmıyordur. Bu kişiden kişiye göre değişir. Benim açımdan sorarsanız ben Tangle Teezer tarağını hiç düşünmeden almıştım. Üstelik fiyatını da çok pahalı bulmuyorum. Sonuçta bu bir tarak, bir kullandım çöpe attım olayı olamaz. Yıllarca kullanabilirsiniz. Böylece çok görülen fiyatı da yıllara meydan okuyarak daha verilesi hale gelebilir. Bir de deneyimlerime göre bir ürünün çok fazla replikası çıkıyorsa, o ürün başarılı demektir. Saç ürünlerine meraklı olduğum için Tangle Teezer popülaritesi beni ister istemez celbetti.


Bu arada Tangle Teezer Tarak yazıma bakınabilirsiniz. Hatırlatmak isterim ki o yazımda Modagram sponsor falan değildi. Her yazdığım site yazısı sponsor değil. Sadece, gerçekten hızlarını sevdiğim ve güvendiğim sitelere blogda yer veriyorum. Sponsor tekliflerinde bile önce site güvenilirliğini değerlendiriyorum.



loreal-paris-dolasik-acici-detangle-tarak-tangle-teezer-benzeri
Loreal Paris Dolasik Acici Detangle Tarak - Tangle Teezer Benzeri

Gerçeği daha başarılıdır düşüncem, bir kez daha gerçekleşti. L'oréal Paris'in son derece cezbedici görüntüsüyle kendisine çeken tarağı, maalesef ki bir Tangle Teezer olamıyor. Tangle Teezer, saç diplerine zarar vermezken L'oréal Paris'in en büyük eksisi aşırı sert dişlerinden dolayı saç diplerine hasar verebiliyor. Özellikle saç deriniz sorunluysa veya hassassa, özellikle sizin dikkatli kullanmanız gerekebilir. Saçlarım uzun olduğu için saç tarama işlemi beni ciddi anlamda çileden çıkartıyor. Bu yüzden "saç açıcı tarak" benim gibi aynı sorunlardan muzdarip olanların ilgisini hızlıca çekiyor. Tangle Teezer beğendiğim tarakken L'oréal Paris ne yazık ki ortalama performans ve biraz sert yapısından dolayı saç diplerine zarar verme olasılığı yüksek bir etkiyle karşılaştım. Fiyatı 10 TL gibi satılıyor.  Fiyatını baz alacak olursam evet uygun bir fiyatı var ama Rossmann mağazalarının kendi ürünü olan tarak/fırça bölümünde de normal taraklar aynı fiyatta satılıyor. Görüntüsü Tangle Teezer gibi olmasa da saç açma işlemini L'oréal Paris'ten daha iyi yapıyor. Yani maksat taramaksa, onların fiyat/performans oranı daha da iyi.


Ne yazık ki Tangle Teezer'ın yanına yaklaştığını düşünmediğim bu tarağı sevemedim. Görüntüsü çok şık, ona diyecek sözüm yok. Zaten L'oréal tasarım konusunda gitgide çıtayı yükseltiyor. Instagram fotoğrafları için iyi bir manzara verse de saçlarda çok şey beklememek gerek. 



8 yorum:

  1. Tangle teezer ı bende severek kullanıyorum 💗😍

    YanıtlaSil
  2. Alıp almamak arasında kalmıştım. Teşekkürler detaylı anlatımın için, belli ki orjinali daha çok işime yarayacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinali çok daha güzel ve saç derisine asla zarar vermiyor :)

      Sil
  3. saçları açmak adına özellikle çift fazlı spreyler nemli saça uygulananlar bana göre tüm taraklardan başarılı.
    denettiğim tüm dostlarım klasik normal bir fırçayla bile rahatlıkla açabiliyorlar saçlarını. aklınızda bulunsun :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru, yine de tarağın faktörü var, tahta taraklar en sağlıklısı, onlarla ürün bile kullanılsa benim saçlarım zor açılıyor ama Tangle Teezer her koşulda yardımcı oluyor, özellikle uzun ve düğüm saçlarda :)

      Sil
  4. Swissco arganlı tarak dene canım Tangle gibi harika bu Loreal tarak kabus hediye verdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tangle Teezerım var, ondan bir hayli memnunum ama yine de öneriye teşekkürler :)

      Sil