Arama Kutusu

Gosh Cleansing Milk Makyaj ve Cilt Temizleme Sütü

gosh-cleansing-milk-makyaj-cilt-temizleme-sutu-yorumlari
Gosh Cleansing Milk Makyaj Cilt Temizleme Sutu Yorumlari

Makyaj ve temizleme sütlerine karşı ilgim neredeyse hiç yok, çünkü hiçbirisini yeterli bulmuyordum, bir Gratis indiriminde (daha doğrusu ben indirim diye sanmıştım) Gosh ürünlerini raflarda görünce ilk defa bir makyaj sütünü merak edip almıştım, hatta blogda bununla ilgili daha öncesinde Migros indirimiyle ortak yaptığım Migros ve Gratis İndirim Alışverişim konusunda aldığım ufak şeyleri bahsetmiştim. O zamandan beri kullandığım Gosh Cleansing Milk Makyaj ve Cilt Temizleme Sütü'nü iyi ki merak etmişim ve iyi ki almışım diyorum. Bu temizleyici süt hakkında yorumlarım :




gosh-cleansing-milk-reviews_makyaj-cilt-temizleme-sutu-yorumlari
Gosh Cleansing Milk Makyaj Cilt Temizleme Sutu Yorumlari

Gosh ürünlerinin Türkiye gelmesini seven ama tek bir ürün bile almayan kişi benim. Gosh bir drugstore kalitesine göre son derece iyi bir marka olmasına rağmen, beni aman aman cezbeden bir ürünü olmadığı için şu canavar alışveriş ruhumu kendisine çekmedi. İlgiyle takip ettiğim makyaj blogları arasında Gosh Boombastic Maskara sevildiği için bir tek ona bakınabilirim diye düşünüyordum. Ama indirimdeyken maskara ihtiyacım olmadığını düşündüm ve onun yerine makyaj temizleyicisine göz diktim. Özellikle güneşi bol aldığımız yaz mevsiminde yağlı temizleyicileri daha bir kullanır hale geldiğim için (ki gelmiyorsanız siz de gelmelisiniz, çünkü güneş kremleri ancak yağda çözünür) Gosh'un yağlı his veren bu temizleme sütünü edindim. Kullandığım günden beri de gerçekten çok sevdim.



Gosh bir makyaj markası olduğu ve makyaj üreten markalarının ürettiği cilt bakım ürünlerinde içerik aramadığım için bu makyaj temizleyicisini içerik beklentisiyle zaten almadım. Güneş kremlerini temizlemede olsun veya normal zamanda makyajı temizlemede olsun hep yağlı forma sahip cilt temizleyicilerine öncelik veriyorum. Çünkü yağ en güzel çözücüdür. Yağlı bir ürünün hemen akabinde jel temizleyiciye geçtiğim için yağlı ürünlerden çok bir içerik beklentim yok. Eğer "içerik aşkım" kabarıyorsa zaten hiçbir kozmetik ürününü kullanmıyor, onun yerine direkt olarak bitkisel orijinli yağları tercih ediyorum. (Jojoba yağı, hindistan cevizi yağı gibi)



gosh-cleansing-milk-reviews_makyaj-cilt-temizleme-sutu-yorumlari_blog
Gosh Cleansing Milk Makyaj Cilt Temizleme Sutu Yorumlari

İçerik konusunu bu yüzden arka tarafa almak istiyorum. Parabensiz olma sevdalılarına göre bir ürün değil. Bunu tek başına kullanmıyorum. Hemen ardından iyi içerikli bir jelle cildimi temizlediğim için içeriğinin çok derdinde değilim. Onun haricinde etkisi gerçek anlamda güzel. Bir kere makyajı / güneş kremini güzelce temizliyor, ardında kalıntı bırakmıyor, cildi yumuşacık bırakıyor ve en güzeli ciltte herhangi bir irritasyona sebebiyet vermiyor. Karma ciltliyim, bende en ufak bir tahrişlik yaratmadı, kız kardeşim tam bir kuru ve hassas cilt. Onda da bir kaşıntı/kızarıklık/tahrişlik yaratmadı. İkimizin ortak kullandığı nefis bir ürün olarak imzasını attı, bu yüzden daha bir sevdim. Zaten ambalajının üzerinde "All Skin Types" (tüm cilt tipleri için) yazıyor. Genelde böyle "tüm ciltlere hitap ederim güzelim" diyen cilt ürünleri çok başarı sergilemiyor, iddiası havada kalıyor ama bu temizleyici bu iddiasına sadık gözüküyor.


Diğer sevdiğim yanı ise, ambalaj tarzı oldu. Pompalı ürünler kalp ben. Çünkü en pratik kullanım sunan kozmetik ambalajı pompalıgiller. Ambalajının dış görünümü beyaz ağırlığında ve bu sade bir görünüm veriyor. Cilt bakım ürünü olduğunun altını çizmek için olsa gerek mavi renginde kalın bir şeritle çevrelenmiş. Ambalaj tasarımı aman aman olmasa da bu benim için gereksiz bir ayrıntı. Gerçi Instagram'da ambalajı güzel cilt ürünleri daha bir seviliyor.


Gosh Cleansing Milk Makyaj ve Cilt Temizleme Sütü'nün içeriği şu şekilde : Aqua, Paraffinum Liquidum, Octyldodecanol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Aloe Barbadensis, Tocopheryl Acetate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Carbomer, Methylparaben, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Gosh Cleansing Milk Makyaj ve Cilt Temizleme Sütü'nü yumuşak ve dairesel hareketlerle yüz ve boynunuza parmaklarınızla uyguluyorsunuz. Böylece makyaj artıkları ve kirler ciltten yavaşça arınıyor. Ardından ılık su ile duruluyorsunuz. Siz nasıl bir cilt temizliği uyguluyorsunuz bilemem ama ben cilt temizliğinde yağdan sonra bir diğer aşamaya geçiyorum. O da iyi içerikli bir jel temizleyici.

- Gosh Cleansing Milk içerik -
gosh-cleansing-milk-reviews_ingredients_gosh-makyaj-cilt-temizleme-sutu-icerik-blog
Gosh Cleansing Milk ingredients-Makyaj Cilt Temizleme Sutu icerik

Normal satış fiyatı 24 Lira iken Gratis indirim sayesinde 9.99 Lira'ya düşürüyor. Fakat bu indirim, sonradan fark ettim ki fos indirimmiş. Çünkü Gratis'e indirimsiz zaman bile gitsem bu ürün her daim 9.90 fiyatında raftaki yerinde duruyor. Bazen indirim mindirim diye kandırılmıyor değiliz. Boyut olarak 200ml olduğu için uzun süreli bir kullanım veriyor. Biz iki kişi kullandığımız halde henüz ciddi bir azalma ile karşılaşmadık. Günlük temizleyici olarak güzel etkili ve Gratis'te her zaman indirimli haliyle bulduğum Hollanda'lı bu Gosh Cleansing Milk Makyaj ve Cilt Temizleme Sütü'ne bir şans vermenizi öneririm.


4 yorum:

  1. Bu gosh temizlik ürünlerini çok merak ediyorum ama daha hiç yorum okumadığım için alamadım şimdi sen yazıp bir yağlı his deyince tamamdır tam benim de hoşlandığım ve aradığım gibi sanıyorum alayım da deneyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de en az benim kadar beğenirsin :)

      Sil
  2. bende cilt temizleyici bakıyordum, kardeşinzin cildiyle aynı olunca alınası ürünler listemdeler
    sevgilerimle

    YanıtlaSil