Arama Kutusu

Clinique Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream Güneş Kremi

clinique-sun-broad-spectrum-spf30-sunscreen-face-cream-gunes-kremi
Clinique Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream Güneş Kremi

Clinique güneş koruyucuları arasından Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream, bu yaz kullandığım güneş kremlerinden birisi oldu. Bu güneş koruyucu hakkında, Türk bloggerları arasında olumsuz yorumlar fazla dolaşsa da, kötü bir güneş kremi olmadığı için aynı üründen mi söz ediyoruz diye ikilemde kalmadım değil, zira gayet de güzel bir koruyucu. Cilt bakım ürünlerinin ve güneş koruyucularını hangi cilde kullandığınız ve ona göre nasıl etki aldığınız önemlidir. Eğer siz yağlı cilt tipindeyseniz bu güneş koruyucu siz de kabus gibi durur, almadan önce her cilt bakım ürününde olduğu gibi, güneş kremlerinde de içerik kontrolü yapmalısınız.




clinique-sun-broad-spectrum-spf30-sunscreen-face-cream-gunes-kremi
Clinique Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream Güneş Kremi

Güneş kremlerinin öneminden ve neden kullanmamız gerektiğinden blog sayfamda sık sık konu ediyorum. Bu gerçekten önemli bir mevzu. Hatta kozmetik ürünlerine ilgi alakanız sıfıra sıfır olsa da, güneş koruyucusunu kullanmak ve eşinize/çocuğunuza ailenize de sevdirmek durumundasınız. Mesela, dermatologlar çocuklar için kolay kolay bir ürün tavsiye etmez ama güneş kremlerinin kullanılması için anneleri uyarır. Bu yüzden daha itinayla güneşten korunmalısınız. Karma bir cilde sahibim ve bu yüzden her güneş kremiyle anlaşamıyorum. İlk sürüş anları değil de daha çok gün içerisinde bıraktığı izlenim ve yağlandırmama hissi benim için daha önemli. Clinique Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream Güneş Kremi, gün içerisinde yüzümü abartı bir yağlılıkla baş başa bırakmadı. Bir tek T bölgemde pudra ihtiyacı hissettim. Ama bu güneş kremi aslında benim için değil de kızkardeşim için çok isabetli tercih oldu. Hassas ve kuru cilt yapısındaki kız kardeşim, bu güneş koruyucu çok sevdi. Benim zaten Avene güneş kremini yıllar önce keşfim de, kız kardeşimin cildinde sorun yaşatmayan cilt ürünleri bulma maceram ile başlamıştı. Avene ile Clinique güneş kremleri, birbirinden çok farklı bir etkide değiller. Avene markasını seviyorum ama bu sene artık her yerde Avene görmekten biraz bıktığım için ekarte ettim. Onun yerine keşfetmediklerime yer vermek istedim.


Kız kardeşim hassas ciltli olmasına rağmen Clinique güneş kremi cildinde herhangi bir irritasyona sebebiyet vermedi. Güneş kreminin parfüm içermiyor oluşu diğer artı bir yanı. UVA korumasıyla da güneşin zararlı yanlarından gerçek bir koruma sağlıyor. Anti-aging ile ilgili bu güneş kreminin iddialarını çok da kulak asmıyorum çünkü ben hiçbir cilt bakım ürününü anti-aging beklentisini saçma buluyorum. Çünkü içerikleri bunu kanıtlamıyor. Her güneş koruyucusu, aslında otomatik olarak bir anti-aging olayı veriyor zira yaşlılıktan sizi koruyor ama çoğu güneş kremi bu çıtanın çok üstünde iddialar savuruyor. Bana göre en güzel anti-aging; yeşil beslenme, düzenli uyku, minimum stres, aşk (tutku) ve spordur. Güneş koruyucularını kozmetik açısında en değerli ürünleri sayıyorum, ben de sadece güneşten korunmak adına kullanıyorum, diğer iddiaları gerçekleşsin diye değil.


clinique-sun-broad-spectrum-spf30-sunscreen-face-cream-gunes-kremi-yorumlari-blog
Clinique Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream Gunes Kremi


Her 2 saatte bir yenilmenizi öneririm. Dışarı çıkmadan önce yaklaşık 20 dk öncesinde uygulamanızı uzmanlar dile getirmekte. Yaz zamanı aman aman bir makyaj yapmadığım için makyajla uygulamadım ama eğer uygulayacaksınız önce güneş kremini, sonra makyaj malzemelerinizi (fondöten, pudra vs) öneririm. Ambalajı canlı bir renge sahip, böyle olması hem dikkati çekiyor, hem de yaza çok uygun havaya sokuyor. O açıdan sevdim. Aynı zamanda ambalajının sağlamlığı da güzel. Kapağı açıldı açılacak şeklindeki basit ambalajlı güneş kremlerinden değil. Valizde bu bağlamda sorun çıkartmıyor. Cildi güneşten çok iyi koruyor, bir kızarıklık bir yanma söz konusu hiç olmadı. Beyazlık etkisi ise yok. Hiç öyle "dağıtamadım çok beyaz" duruşu vermiyor. Suya dayanıklı olmaması tek olumsuz yanı. Denizden havuzdan çıkmıyorum diyenlere waterproof güneş koruyucuları en iyisi olacaktır. Onun haricinde, Clinique Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream Güneş Kremi'ni normalden kuruya dönük ve kuru ciltlerde günlük kullanım için ideal buldum.


clinique-gunes-kremi_sun-broad-spectrum-spf30-sunscreen-face-cream-blog
Clinique Sun Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen Face Cream Gunes Kremi

Unutmadan; güneş kremlerinizi yağ bazlı temizleyiciler ile gün sonunda mutlaka ama mutlaka cildinizden çıkarmalısınız. Son zamanlarda yağlı yapıda olduğu için Gosh Makyaj Temizleme Sütü'nü kullanıyorum. İlla bu ürüne gerek yok, yağ fazlı farklı markaların makyaj temizleyicileri veya en güzeli direkt olarak yağları temizleme aşamasında kullanabilirsiniz. Ben ardından cildimi yağa batmış çıkmış hissetmemek için bir de temizleme jeli ile yıkıyorum.




Bu güneş koruyucu, Madamrujcom alışveriş sitesinden yaptığım alışverişin bir hediyesi idi. Hatta Madamrujcom Online Alışveriş ve Hediyeler yazıma da bakınarak diğer aldıklarımı ve hediye edilenleri görebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder