Arama Kutusu

Bobbi Brown - Extra Illuminating Moisture Balm Yorumları (Prenses Balmı)

bobbi-brown-extra-illuminating-moisture-balm-yorumlari-swatches-prenses-balm
Bobbi Brown extra illuminating moisture balm yorumlari

Bobbi Brown lüks kozmetiğin bilinen ve popüler markalarından birisi, Türkiye'de hem online sitesinden hem de sadece kendi markasına ait mağazalarından alışveriş yapmak mümkün. Alışverişimin geldiği bir anda kendimi Bobbi Brown'da bulmamla beraber, satış görevlisinin de tatlı baskısıyla Serenay Sarıkaya'nın favorisi bu prenses balmı dediği Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm'ı satın almıştım. Hem "illuminating " hem "moisturizing" olayı yalan olan ama buna rağmen benim uzun bir süredir severek kullandıklarım arasında yer aldığı için, yabancı makyaj bloglarında Mac Strobe Cream ile kıyaslanan bu bazın yorumlarını artık blogda paylaşabilirim :




bobbi-brown-extra-illuminating-moisture-balm-yorumlari-blog-swatches-prenses-balm
Bobbi Brown extra illuminating moisture balm swatches yorumlari

Üzerinde yazan ve çoğu insanın da cilt bakım ürünü olarak görmesine neden olan "Moisture" kelimesi sizi yanıltmasın. Bu ürünün cilt bakım klasmanıyla alakası yok. En azından bunu içeriğine bakarak söyleyebilirim. Ürünü cilt bakımı adına almadığım için zira Bobbi Brown'dan asla cilt bakımı ürünü almam (içerikler hiç iyi değil), benim için bir hayal kırıklığı olmadı. Makyaj altına uygulayabileceğim iyi bir baz arayışıma sonuç verdi. Makyajda çok mat ten görüntüsünü sevmiyorum, bana göre cilt biraz parlamalı, nemli durmalı. Özellikle akşam çıkmalarında yapılan makyajda böyle olmasını daha bir seviyorum. Bu yüzden ıslak/parlak görünüm veren bir baz arıyordum. Kolay uygulanabilir pompalı yapısıyla sevgimi kazanan Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm bu konuda benim için iyi bir tercih oldu.


bobbi-brown-extra-illuminating-moisture-balm-swatches-reviews-blog
Bobbi Brown extra illuminating moisture balm swatches yorumlari

Makyaj bazları konusunda sayısızca makyaj ürünüm yok. Almışken güzel bir şey almak istedim, Mac Store Cream ile çok benzerlik gösterdiği için beraber anılan Bobbi Brown Illuminating beni kendisine daha çok bağladı. Hatta  kullandıkça daha da sevdim. Aydınlatıcı etkisi o kadar yoğun ve o kadar güzel ki. Özellikle yaz mevsimine nasıl yakışıyor anlatamam. Üstelik sadece yüz için değil, omuzları açık bir şeyler giyindiğimde omuzlarıma da hafif uyguluyorum ya da göğüs dekoltesine de çok yakışıyor. Belki duymuşsunuzdur son zamanlarda makyaj trendlerinden birisi de omuz aydınlatmaları. Omuzlar zaten kendiliğinden çıkık olduğu için ışığı otomatik olarak alıyor ama böylesi güzel kremsi aydınlatıcılarla daha da belirgin hale getirebilirsiniz ki bence denemediyseniz yazın ışıltısı bitmeden muhakkak denemelisiniz.


bobbi-brown-extra-illuminating-moisture-balm-swatches-reviews-blog-kullananlar-yorumlari-fiyati
Bobbi Brown extra illuminating moisture balm swatches yorumlari

Cilt bakımı adına düşünüldüğünde inanılmaz başarısız bir ürün. Parfümü daha ne kadar yoğun olabilir sorusunu akla getiriyor. İnanılmaz yoğun bir parfümü var. Belki sevmeyenler olabilir ama ben etkisini çok sevdiğim için parfüm olayını görmezden geldim. "Hem nemlendirici olsun, hem de makyaj bazı" arayışındaysanız, bu ürün size göre değil. Hem de hiç değil. Çünkü nemlendirme gücü içeriği ile tam anlamıyla başarısız. Bunu parlak bir astar olarak görmelisiniz ve bu amaçla edinmelisiniz.


Bana uygulayan Bobbi Brown makyaj artisti (mua), Stippling Brush tarzı bir makyaj fırçasıyla uygulayarak ellerinizle de uygulayabilirsiniz notunu eklemişti. Balm yapısına rağmen ince bir ürün olduğu için her iki uygulamayla da güzel sonuç alıyorum. Ucuz bir ürün değil. 180 Lira'ya mı ne almıştım. Şu anda Bobbi Brown sitesindeki satış fiyatı 200 Lira gözüküyor. Dolar yükseldiği için kozmetik ürünlerinin fiyatlarında belirli bir zam oldu. Bu fiyat artışı ondan kaynaklanıyor olabilir, çünkü ben satın aldığımda herhangi bir indirim yoktu. İstediğim etkiyi tam olarak aldığım için verdiğim parayı tam hak etmese de kaliteli bir ürün olduğunu düşünüyorum. 30ml boyutunda olmasına rağmen minicik miktarı tüm yüze ve omuzlara yettiği ve her makyajda da kullanmadığım için ne zaman bitiririm bilemiyorum ama bu bittikten sonra Mac Strobe Cream edinerek arasındaki farklarının neler olduğunu kendi gözlerimle görme niyetindeyim.



Bobbi Brown sitesinde dahi yüz nemlendirici bölümünde yer alıyor ama nemlendirici olarak asla düşünmemenizi öneririm. Çok hassas ciltlerde çok yüksek ihtimal alerjenler kızarıklar basacaktır. Bu yüzden cilt sorunlarınız üst düzeyde kaçınmanızı, lüks dokulu nemli ve parlak bir makyaj bazı arayışında olanlara iyi geleceği fikrindeyim. Ben beklentilerimle örtüştüğü için Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm'ı aşırı severek kullanmaya devam ediyorum. <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder