Arama Kutusu

Rossmann Alterra Renkli Nemlendirici

rossmann-alterra-renkli-nemlendirici-yorumlari-kullananlar
Rossmann Alterra Renkli Nemlendirici Yorumlari Kullananlar

Alterra ürünleri, Rossmann mağazasının kendi ürün grubuna ait skalada yer alıyor ve ben de çoğu ürününü çok severek kullanıyorum. Alterra markasını diğerlerinden ayrı kılan ise "iyi içerik" konusunda dikkatli oluşu. Öko-test'de "çok iyi" olarak listelenmiş Alterra Renkli Nemlendirici hakkında yorumlarım şöyle :




Bu renkli nemlendirici şu anda artık elimde değil. Çünkü bunu çok uzun süre önce edinmiştim ve bir süre kullandıktan sonra, bitiremeden (1/3'üne kadar gelebildim) benden bir iki kez kullanıp beğenen bir arkadaşıma verdim. 50ml'lik bir boyuta sahip. Şeftali çekirdeği yağı içeriğinde kullanıldığı için bu kreme isim olarak şeftali seçilmiş. Doğrusu koku konusunda evet şeftalisi ağır meyveli kokudaydı ama şeftali denince akla gelen ferahlık konusunda zayıftı. Buram buram bir ferahlık söz konusu değildi, özellikle bir süre kullanınca kokusu artık basit aromanın rahatsız edici ağırlığına dönüşmeye başlamıştı. Kremin iddiaları ise; yatıştırıcı nem verici özelliği sunması, mat bir bitiş sağlaması ve normal ve karma ciltlere uygun olması yönünde.


Kapatıcılığı ahım şahım değil. Renkli nemlendiriciler genelde hafif kapatıcılık sunuyor ama bu başarılı bir renkli nemlemedirici özelliğinde değil. Bu konuda zayıf olması, onu ne iyi bir "BB Krem", ne de alınmalı bir "Renkli Nemlendirici" yapıyor. Biraz daha fazla kapatıcılık sağlamalıydı. Adı renkli ise, normal nemlendiricilerden bir farkı olmalı düşüncesindeyim, yoksa bu konuda kayda değer değilse renk pigmentlerini boşuna yüklemiş oluyoruz. Ambalaj yönünden tüp forumunda olması bir artı. Bu hem pratik kullanım sunuyor hem de ürünü ekonomik miktarda uygulamanızı sağlıyor. Belki yanılıyorumdur ama benim hatırladığım tek renkli bir ürün oluşuydu. Bu tarz hafif ürünler cilt tonuna kolayca adapte olduğu için böyle düşünerek edinmiştim. Kullandığım yaz mevsiminde cildime çok koyu gelmiyordu ama ne zaman yaz bitti, eski tenime döndüm, bu krem bile koyu gelmeye başladı. Ben de yeni sezon daha elimde boş yere beklemesin diye ofis arkadaşlarımdan birine verdim. Yani bu yazın elimde artık yok. Yapısı kremin iddiası gibi mattı ama bu matlık başarılı oranda değil. Karma ciltlere uygun formda bulmadım. Karmadan yağlıya seyir ediyorsanız hele ki hiç uygun değil. Mesela tipik bir karma cilt olan bende, T bölgemi parlaklaştırırken, yanak bölgelerimi kurutmaya çalıştı. Halbusi tam tersini yapması gerekirdi. Yağlıya dönük karma ciltlerin özellikle T bölgesini mutlaka bir pudra sabitlemesi gerekir. İlk uygulandığında sağlıklı bir duruş veriyor olsa da gün içerisinde cildi parlatmaya meyilli. En iyi uygulamayı da parmaklarımla aldım. Normalde makyaj uygulamalarında fondöten veya BB kremleri elle uygulamayı sevmiyorum. Hem ellerimi çok kirlettiği için pratik gelmiyor hem de fırça veya süngerler daha iyi dağılıp homojen bir görüntü sağlıyor diye. Ama Alterra Renkli Nemlendirici'de en iyisinin parmaklarla uygulama şekli olduğunu deneyimledim.

rossmann-alterra-renkli-nemlendirici-yorumlari
Rossmann Alterra Renkli Nemlendirici Yorumlari


Ürün artık elimde olmadığı için tek fotoğrafları bunlar. Tekrar edinebileceğim bir ürün olmasa da çok da kötü sınıfta değil. Normal cilt yapısındaysanız anlaşma ihtimaliniz daha yüksek. BB krem veya renkli nemlendirici konusunda kapatma başarı beklentisi olmadan edinebilirsiniz. "Cildim biraz sağlıklı görüntüde olsun" diyorsanız o açıdan alınabilir. Ama illa alınmalı etkisi bırakmadığını hatırlatmak isterim. Kullandıkça daha sevmez oldum. Şu da bir gerçek ki fiyatı son derece gayet uygun (sanırım 10liranın altındaydı) Ayrıca sadece Rossmann mağazalarında satılmakta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder