Arama Kutusu

Gratis Eklips Cam Törpü Bir Harika

gratis-eklips-cam-torpu-bir-harika
Gratis Eklips Cam Törpü

Törpülerle bir alıp veremediğim var ki sürekli aldığım törpüler kısa zamanda işe yaramaz hale geliyor, cam törpülerin tırnak bakımında daha fazla fayda sağladığını duymuştum ancak hiç deneyimlememiştim, çünkü gereksiz pahalı buluyordum. Geçenlerde Gratis'te Eklips markasına ait (Eklips ürünleri Gratis'in kendi ithalat ürünleri) bu cam törpüyü görünce, ee fiyatını da süper uygun bulunca denemek istedim ve kelimenin tam anlamıyla bu şirin ve işlevsel törpüye bayıldım. İşini çok iyi yapıyor, diğerleri gibi çabucak bitmiyor ve gerçekten de çok şirinler.




Tırnaklarım çok hızlı uzuyor ve hızlarına yetişmekte zorlanıyorum. Bazı dönemlerde uzun tırnaktan sıkılıyorum ve daha minik tırnak kullanmaya çalışıyorum. Ama bazen de uzun tırnağa bayılıyorum ve özlemiş olduğum için hunharca uzatıyorum. Ne şekilde kullanırsam kullanayım, değişmez bir sorunum var ki o da tırnaklarım gerçekten çok çabucak uzuyor ve piyasadaki çoğu törpüde beni yarı yolda bırakıyor. En son, daha iyi bir törpü almak adına Yves Rocher mağazasına uğradım. Ama oradaki görevliden sadece kağıt törpülerin olduğunu ve dikdörtgen törpülerin bulunmadığı cevabını aldım. Onun üzerine Gratis'te tesadüfen, hatta Essence törpülerine bakıyordum yeni bir şeyler var mı diye, birden gözüm bu markaya çarptı. Eklips markasının daha önce makyaj fırçalarını denemiştim ve fiyatlarına göre eh fena değil kanısında olduğum için, törpüsü de aynı şekilde çıkar dedim. Beklediğimden çok daha güzel çıktı. Bir kere törpülerken tırnakları sepsert bırakmıyor. Tırnak uçarını güzel şekillendiriyor. Diğer kullandığım törpülerde, törpünün mutlaka tırnak yumuşatıcı kısmı da olması gerekliydi çünkü tırnaklar törpü sonrasında tuhaf sertlikte kaldığı için yumuşak kısımla da pütürlüklerinin gitmesi gerekiyordu. Eklips Cam Törpü ise bu işlemleri tek bir yüzeyde hallediyor ve benim gibi miskin ruhlara inanılmaz pratiklik sağlıyor. Ba-yıl-dım! ♥


Manikür konusunda eskiden daha sık kuaföre gidiyordum. Fakat bakım ürünleri hakkında daha fazla bilgilendikçe manikürü kendim evde yapmaya çalışıyorum. Hem hijyen açısından daha iyi oluyor hem de bazen gittiğim kuafördeki yapılanları sevmiyordum, kendi istediğim gibi şekillendirmek daha hoşuma gidiyor. Artık Nail Art / Nail Bar mağazaları sık açılmaya başladı. Geçenlerde bir tanesine denk geldim ama vaktim olmadığı için uğramadan es geçtim. Eğer bir gün vakit ayırabilirsem bir de nail art mağazalarında manikür pedikür yaptırmak istiyorum. Nail art olayına hiç meraklı olmadığım için (çünkü bana çok kırıntı ayrıntı geliyor) sadece manikür için uğrayasım var.


gratis-eklips-cam-torpu-kullananlar-yorumlari-blog
Gratis Eklips Cam Törpü Kullananlar Yorumlari

İster küt törpü, ister oval törpü istediğiniz her şekli bu minik ama yetenekli Eklips Cam Törpü ile yapabilirsiniz. Üstelik tırnaklarınızı sertleştirmeden ve hızlıca törpüleyebilirsiniz. Şeffaf ve basit ambalajlı bir koruyucu kabıyla beraber geliyor ama o kabı çok kullanışsız olduğu için sadece fotoğraf çekimlerinde kullandım. Daha iyi bir kabı olsaymış çantada taşıması daha rahat olabilirdi. Gerçi böyle ürünlerde kap güzelleştikçe biliyorum ki fiyat da artıyor. Bu hali bile iyi. Ayrıca tırnak bakımı demişken, önerim tırnak etlerinizi aldırmamanızdan yana. Ben de çok dikkatli ve yakından baktığımda tırnak etlerimi fark ediyorum ama onları yok etmek gerçekten zararlı bir alışkanlık. Tırnak etini koparmak yerine onları geri iterek gözünüze battığı zamanlar kamufle edebilirsiniz. Tırnak etleri tırnağın kendisini daha parlak ve daha sağlıklı gösterdiği için, hatta en önemlisi tırnağı koruduğu için bize gerekli. Zararlarını bilseniz inanın tırnak etlerinizi aldırmak istemezsiniz. Eklips törpünün aldığım fiyatını net hatırlayamıyorum ama ya 2.99 Lira ya da 3.99 Lira olması lazım. Son derece ucuzdu. Alıp denemenizi öneririm, en az benim kadar memnun kalacağınızı düşünüyorum.


Ayrıca Eklips markasına ait şu ürünleri de blogda paylaşmıştım :




14 yorum:

  1. Amanın! hem uygun hem harika- ilk kez cam törpü görüyorum ^^
    Eklips markasının, hepsi olmasa da bi kısım ürünlerini çok beğenirim- tırnak bakımımı senelerdir kendim yapıyorum - kuaföre hiç gitmedim fakat arkadaşlarıma yapılanı gördüğümden ve dediğin gibi pek hijyen bulmadığımdan cesaret edemedim açıkçası. ^^ Kısa tırnak çok sevdiğim için törpü benim elim ayağım - ben bunu severim Miskin ! :) ve kullandıkça güzel güzel seni anarım diye düşünüyorum :D - emeğine, pammık ellerine sağlık <3 ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin :) Umarım en az benim kadar memnun kalırsın, ucuz olduğu için denenesi bir ürün <3

      Sil
  2. İlk defa cam törpü gördüm :D

    YanıtlaSil
  3. Ne zamandır aklımdaydı cam törpü. Hiç kullanmadım bende. İlk fırsatta alayım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu kadarını ucuzken alıp denemek istedim ve çok memnun kaldım :)

      Sil
  4. bende de bundan var hatta deseni bile aynı :) ben çok fazla törpü yapamıyorum neden bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. Bu törpüden 1-2 sene önce ben de kullanmıştım, gerçekten güzeldi ama çok çabuk düzleşti. Bu yüzden tekrar almadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan daha önce ağırlıkla Essence markasınınki kullanıyordum, onlar bunun yanında aşırı çabuk bitiyordu. Ona nazaran Eklips bana daha iyi geldi, bir de daha ucuz :) Uygun fiyatlı ve işe yarayan törpüler keşfedersiniz yorum olarak mutlaka haber edin <3

      Sil
  6. Gördüğüm ilk yerde kapıyorum bunu o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız :)

      Sil
  7. Cam törpü hiç denememiştim. Alırım ki ben bunu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre iyi iş çıkarıyor bence, dene derim :)

      Sil