Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #52

bitenler-kulubu-miskinkek-blog
bitenler kulubu miskinkek blog

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'm 52. serisi ile blogda yerini alıyor. Eskiyen ve çekmecelerde biriken ürünlere bir dur deme vakti.




Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını linkler halinde sunuyorum ki, ürünlere blogda daha önceden yer verdiysem, detayına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz. (Linkleri olmayanlar da var, onların ayrıntılarını da özet olarak yazı içinde paylaştım)

bitenler-kulubu-miskinkek-blog
bitenler kulubu miskinkek blog

Sağdan sola doğru ;

Desert Essence Organik Sülfatsız Parfümsüz Şampuan : Şampuan konusunda en iyilerime girecek olan Desert Essence markasının bu şampuanı sülfatsız oluşuyla iyi içerik sevgimi çoktan kazandı. Sadece sülfatsız oluşuyla değil, beraberindeki diğer içerikler de son derece iyi. Saç temizliği adına en sade seçim ve üstelik deriye hiçbir şekilde zarar vermiyor. Bu yüzden Madamruj sitesinden sipariş vererek yenileyeceğim. Phyto şampuanla arasında gidip geldiğimde Desert Essence kazanır. Ondan daha sade ve daha iyi etkide.


Alterra Portakallı Duş Jeli : Alterra ürünlerini ağırlıklı olarak seviyorum, ambalajlara değil ürünün ta kendisine para veriyorsunuz. Üstelik içerikleri de standart kozmetik ürünlerinden daha iyi. Duş kremi olarak muhteşem etki bırakmıyor ama ortalama olarak fiyat/içerik açısından alınabilir. Rossmann'larda satılıyor oluşu bir açıdan dezavantaj, çünkü şehrinizde Rossmann mağazası yoksa veyahut evinize uzaksa almakta zorlanabilirsiniz. Daha yaygın satışı olsa veya Rossmann'in direkt olarak bir internet sitesi olsa büyük kolaylık olurdu. Bana Rossmann çok yakın hatta yol üstümde olmasına rağmen biliyorum ki kolayca ulaşamayanlar da var. Umarım böyle güzel mağazalar online satışa da başlar. Watsons'ın Trendyol ya da Markafoni miydi, ufak bir satış açtığını görmüştüm ki hiç tutmamıştı. Öyle özel kanallardansa direkt olarak kendi online sitelerinden satış açılsa eminim ki kazandıkları parayı x5 yaparlar.


Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Gel : Bu jeli kullanmayalı o kadar zaman olmuştu ki, resmen benim için ufak bir kozmetik nostaljisi oldu ^^ Yüz ürünlerinde sülfatsız olmasını yeğlesem de arada güzel etkideki ürünlere yer veriyorum. İsmi jel olan temizleyiciler genelde karma ve yağlı ciltlere göre formüle ediliyor, krem ürünlerse kuru ciltlere öneriliyor ama bu jel temizleyici karma ciltten daha ziyade kuru ciltli kardeşimin yapısına uygun olduğu için neredeyse hepsini o kullandı,tabii arada ben de kullandım. SLS olayı olduğu için yeniden almayız, yine de aslında kötü bir ürün değil. Yves Rocher mağazalarında her daim satılmakta, online kanalından ya da mağazalarından bulabilirsiniz.


China Glaze Material Girl : Uzun zamandır kullanmıyordum, çekmecede sürünüyordu. Ayıklarken fark ettim ve artık kullanılmaz durumda olduğunu gördüm. İçerisindeki simler ve oje macun haline gelmenin ötesinde daha da farklı başkalaşım yaşamış resmen.


L'oreal Paris Volume Million Lashes Mascara Excess : Sevdim, güzel bir maskaraydı. Zaten L'oreal Paris maskalarını en başından beri çok beğeniyorum. Benim için en favori maskara olamasa da yine de iyi bir etkisi var. Ne kirpiklerimi yapıştırdı ne de göz altlarıma durduk yere döküntü yaptı. Bu açılardan çok başarılı. Hacim konusunda daha fazlasını beklediğim için çok aşık olmadım ama günlük olarak kullanabilecek en iyilerden birisi. Tekrardan alabilirim.


Oriflame The One Mascara : Bu maskara tanıtım paketinden çıkmıştı. Kötü yorumlarıma rağmen Oriflame gönderimlere devam etti fakat bu sanırım markanın farklı ajanslarla çalışıyor olmasının özelliğiydi. Bana göre, gidip de paramla satın alabilceğim kalitede ürünler değiller. Ezgi Mola sanırım bu koleksiyonda reklam yüzü olmuştu. En iyi yanı Ezgi Mola'ydı, o kadar benim için eksi özellikte bir koleksiyon. Hele bir krem farı vardı, aman tanrım. Yağlı far ismi konsa daha yakışırmış. Eğer göz altlarınızda döküntüler anında başlasın, kirpiklerinizde maskara etkisiz eleman gibi vazife görsün istiyorsanız(!) evet bu maskarayı beğenmeniz çok yüksek ihtimal.


Tarte - Clay Shadow Stick : Bayılarak kullandım. Ama bitiremeden çok önce yapısı bozulmaya başlamıştı. Ben de çekmeceye atmışım. Ayıklama vaktinde elime geçince bitenler kulübünde yerini aldı. Gerçekten bu farı çok sevdim. Kalem farın divası resmen. Bana bu Tarte ürününü arkadaşım hediye etmişti. Eğer ki tekrardan ulaşma imkanım olursa hem bu rengi hem de diğer renklerini edinmeye çalışacağım. Akmıyor, bozulmuyor ve nefis renk veriyor.


Batiste Original Dry Shampoo Kuru Şampuan : Küçük boy bir Batiste denemek istedim ve aslında memnun da kaldım. Batiste kuru şampuanları çok popüler olmasına rağmen birazcık ederinden fazla buluyorum. Yani fiyat olarak pahalıca. Küçük boyutu çantada taşıması kolay kısa sürede bitimli bir ürün olduğu için bana yetmedi ama yine de denemiş oldum. Şu ana kadar kullandığım kuru şampuanlar içerisinde en iyi etki bırakanlardan birisi. Büyük boyunu alırsam o zaman blogda detaylıca konusunu yapmayı düşünüyorum. Büyük boyunu da ne zaman alırım bilemiyorum çünkü saçlarımı kuru şampuan olayına çok da alıştırmak istemiyorum. Bana göre saç derisine zarar veriyoruz. O kimyasallarla hele ki. Tabii modern hayatta ve iş ortamında ani kullanımlar için çok cezbedici kolaylığı ve saçlara bir anda kattığı hacimi sevilmeyecek gibi değil Çok sık kullanmamayı tercih etmeye çalışacağım, arada yenileyebilirim.


Wellness Beauty Körperpeeling Peeling : Bu peeling de Rossmann mağazalarında satılan kendi markalarından birisine ait. Çok beğendim. Kesinlikle bir Rossmann ziyaretimde yenileyeceğim. Vücudu yumuşacık bırakan ve kokusu da hoş olan, bu özelliklerinin yanında kalitesiyle yarıştığı üst markalarınki gibi yüksek fiyatlı değil aksine son derece alınası ekonomik rakamlarla satılan bir ürün olduğunu hatırlatmak isterim.


Le Petit Marseillais Duş Jeli : Ben pek o övgü dolu bahsedilenler kadar iyi bir ürünle karşılaşmadım. Son derece ortalama bir duş jeli. Ucuz ve Palmolive, Duru gibi markalardan biraz daha iyi olsun istiyorsanız o beklentiyle edinebilirsiniz. Yoksa alelade bir duş jeli işte.


Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


15 yorum:

  1. Bitenler yazılarını çok seviyorum nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ♥ ♥ ♥

      Sil
  2. Oriflama'ın maskarası bence sadece kirpiği taramaya yarıyor renk ve uzatma sıfır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Bende de etkisi ne yazık ki olumsuz oldu, para vermiş olsam hayal kırıklığına uğrardım :/

      Sil
  3. O halde gelsin yeniler ! :) Dürüst olayım oriflame ürünlerini hatta genellikle maskaralarını çok seviyorum. Ammavelakin dediğin gibi krem farları ve toz farları düşük seviyede. :/ Toz farları da aşırı dökülme yapıyor bütün makyajı bozacak düzeyde. - İşte sana bu yüzden çok güveniyorum ! tanıtım ürünü dahi olsa gerçekleri söylemekten vazgeçmiyorsun.
    Rossmann mağazası da bana 1 saatlik uzakta :/- online alışverişi için dua edenlerdenim ^^ le petit duş jellerine ben çok bayıldım hele ki lavanta ballı duş jelinin kokusu felaketti halbüsü çok seviliyor, zevkler kişiye göre ne çok değişiyor :) pamuk ellerine sağlık Miskinciğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tabii ki birimizin sevdiğini bir diğeri sevmeyebilir, bu değişkenlik beklentiye ve cilt/saç/kirpik yapısına göre değişir, mesela benim yıllardır vazgeçilmezim olan Max Factor False Lash Effect maskarasını yakın bir arkadaşım hiç sevmiyor çünkü onun kirpikleri zaten maşallahlık, sadece uzatma etkisinde maskaraları kullanmak yetiyor. O yüzden değişebilir sevip beğenmeler :) Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim, çok şekersin :*

      Sil
  4. Maskaranın kendi adıma o kadar vasat olduğunu düşünmüyorum. Birçok the one ürününün performansını başarılı bulanlardanım. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç işe yaramadı tabii bu demek değildir ki herkeste aynısı olsun, güle güle kullan o hal :) Yeni ürünleri deneme aşkımız bir gün ne zaman bitecek ben de merak ediyorum ^^ ♥

      Sil
  5. Batıstede guzel ama ben o beyaz goruntusunu cok zor kaybedıyorum artık uğraştırıcı geliyor sabah acil cıkıcaksam:/ keske pudra pudra durmasalar. ılk ısana kullanmıştım ondada aynı sorunu yaşamıştım,bu renkli olanlarımı denesem acaba dıyorum kendı kendıme. İnşallah biter kozmetlerin canımcım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekercim bende o pudra görüntüsünü sevmediğim için bazı ufak detaylara dikkat ederek yapmaya çalışıyorum, mesela spreyi çok iyi çalkalamak daha etkili, birden bire spreyi uygulamak yerine minik minik fıstlarla uyguluyorum, saç diplerimi parmaklarımla saç uçlarımı ise tarakla açıyorum, böylece o toz toz hallerden daha çabucak kurtuluyorum. Bu minik detaylar aklında bulunsun derim ♥ ♥ ♥

      Sil
  6. Rossman hakkındaki düşüncene katılıyorum :) bir de yves rocher 'ın bu ürünlerini hep merak etmiş ve alıp kullanmamışımdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet umarım Rossmann daha da fazla yaygınlaşır :)

      Sil
  7. Desert Essence markasının şampuanlarını merak ediyorum.Uygun bir zamanda alıp deneyeyim en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğeniyorum, umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  8. Merhaba yazınızı begendım..Bende bloguma beklıyorum.. Hoşgeldiniz demeniz için..:)
    http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil