Arama Kutusu

Rossmann Kozmetik Alışverişim (Alterra,Wellness Beauty, Isana Ürünleri)

rossmann-kozmetik-alisverisim-alterra-wellness-beauty-isana-urunleri
Rossmann Kozmetik Alışverişim Alterra Wellness Beauty Isana Ürünleri

Rossmann mağazaları benim hem gezinmekten keyif aldığım hem de içindeki Alman ürünlerini merak edip kurcaladığım bir yer, bu sefer de yine duramayıp minik bir alışveriş daha yaptım. "Pahalı markalar iyidir hoştur fekat benanah" diyorsanız ve Rossmann ürünlerine ilginiz varsa o halde Altterra, Wellness Beauty ve Isana markalarından oluşan alışverişimin detaylarına göz atabilirsiniz :





rossmann-kozmetik-alisverisi-alterra-wellness-beauty-isana-urunleri
Rossmann Kozmetik Alışverişim Alterra Wellness Beauty Isana Ürünleri
İçinde bulunduğumuz Şeker Bayramı vaktinde Gratis, Rossmann, Watsons her biri indirimler yaptı ama benim bu alışverişim indirimlerden önceydi. İndirim zamanları artık mağazalara uğramama kararı aldım çünkü gerekli gereksiz her şeyi alıyorum. Onu da alayım, dur buna da bakayım diye diye tüm ürünleri adeta topluyorum. Onun yerine artık, normal zamanlarda ihtiyacımı almaktan yanayım. Böylece kendimi kaybetmemiş oluyorum. Alışveriş gerçekten bağımlılık yaratan bir süreklilik. Bunu arada engellemeliyiz. Yoksa sonuç pek iyiye gitmiyor. Ruhu alışverişle tamir etmek yerine yeni hobilere merak salmaya çalışıyorum. Hem böylece hayatıma yeni bir renk geliyor hem de alışveriş sevgim daha normal seviyeye iniyor. Aksi takdirde içimde her şeyi satın almak isteyen gerçek bir canavar yaşıyor gibi hissediyorum. İndirimli zamanlarda ket vurmak benim için iyi bir çözüm oluyor.


Rossmann ürünlerini seviyorum çünkü hem ucuz, hem de kaliteli çıkıyor. Bazı ürünleri öyle ucuz ki, insan kalitesinden endişe duyabilir ama şu ana kadar kullandığım ürünlerini Türkiye kozmetik sektöründe satılan çoğu kozmetik markasından daha iyi özellikte buluyorum. Pahalı markalar = kalitelidir sloganını yanlış görüyorum. Hatta bu kanıyı öyle inatla benimseyenler var ki, bunu diyenlere şaşırmadan edemiyorum. İçerik, paketleme ve diğer noktalarla söylediğinin zıttını gösteriyorken hala en pahalısı en kalitelisi olmalı diyen insanları biraz da "marka hayranlığı" etkisinde kaldığı fikrindeyim.


Örneğin, defalarca kez Rossmann mağazalarında satılan duş jellerini kullandım. Daha önce kullandığım ve fiyat olarak daha üst rakamlardaki duş jellerinden hiçbir farkı olmadığını gördüm. 8 Lira'ya aldığınız Rossmann duş jeli, ki daha da ucuzları da var mağazada, başka markalarının yarısı, üçte bir gibi fiyatı olmasına rağmen kalite olarak onlarla yarışmakla kalmıyor, yarıştan da pek çok kez galip ayrıldığını düşünüyorum. Özellikle duş jeli, sıvı sabun gibi ailecek tüketimi fazla olan ve hemen hemen her evde stoklu şeklinde yer kazanan, fark etmeden daimi yenilediğimiz bu ürünleri ekonomik fiyatlarla aile bütçesini dengelemek, kalitesiz kullanmakla eş değer değildir.


rossmann-kozmetik-alisverisi-yapanlar-blog_alterra-wellness-beauty-isana-urunleri-kullananlar
Rossmann Kozmetik Alışverişim Alterra Wellness Beauty Isana Ürünleri
Rossmann alışverişimde bu sefer ilk kez şampuanlar ilgimi çekti. Hatta alışverişimin asıl tetikleyicisi doğal içerikli Alterra şampuanları oldu. Bunların hepsini sadece ben kullanmayacağım. Hatta şampuanlardan bir tanesi de erkekler için. (Kendime almadım). Alterra şampuanlarını ilgimi çektiği için merak ediyordum ama pek yanaşmıyordum. Bu alışverişimde dikkatimi fazlasıyla çekti ve farklı saç etkilerine özel şampuanlarını (yaz mevisiminde duş sıklığı haliyle arttığı için) bir arada aldım. Wellness Beauty markasının duş jellerinin hastasıyım. Bana göre üst bakım markalarıyla eş değer nitelikte. Hem kokuları çok hoş, hem verdiği his hem de temizlik yönleri. Onlardan da almadan geçmedim. Yanına bir de Isana kremi duş jelini ekledim.


rossmann-alisverisi-yapanlar-blog_alterra-wellness-beauty-isana-urunleri-kullananlar
Rossmann Kozmetik Alışverişim Alterra Wellness Beauty Isana Ürünleri

Sıvı sabunları genelde refil olarak yedek satılan paketlerden alıyorum. İnanılmaz uyguna geliyor. Bu sefer normal ambalajındakilerden de aldım. Sabunlarda illa şulu olsun bulu olsun diye seçmiyorum. Rafta elime hangisi geliyorsa onu alıp çıkıyorum. Isana ürün grubunu genelde çok sevmiyorum ama sabunları maailece sevgimizi kazandığından ve ellerimizi kurutmadığından daimi olarak aldıklarım arasında yer alıyor. Benim için son derece uygun ve genel tüketim ihtiyacına yönelik bir alışveriş oldu. Alışverişimi Pazartesi günü yaptığım için, Rossmann'daki sendromlu pazartesilere özel minicik indiriminden de faydalandım. Aşağıda yer alan fiyatlardan bir nebze daha uyguna almış oldum. (Örneğin faturada her bir duş jelinde -0,80 TL indirim gözüküyor)


rossmann-alisverisim-blog-alterra-wellness-beauty-isana-urunleri-kullananlar-fiyati
Rossmann Kozmetik Alışverişim Alterra Wellness Beauty Isana Ürünleri


Alterra Doğal Şampuan & Duş Jeli 2'si Bir Arada fiyatı 7.99 TL
Isana Duş Kremi fiyatı 2.79 TL
Isana Sıvı Sabun Refil Paket fiyatı 3.99 TL
Isana Sıvı Sabun Ambalajlı fiyatı 3,49 TL
Wellness Beauty Duş Jeli & Şampuan fiyatı 8.99 TL



4 yorum:

  1. fiyatlar oldukça uygunmuş, ama maalesef Bodrum da açamadı gitti Rossman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok uygun ^^ Umarım açılır, Rossmann diğer Gratis,Watsons kozmetik mağazaları kadar yaygın halde bulunmuyor, uzun yıllar bu durumdan ben de çok şikayetçiydim ama gelişim içinde :) Sevgiler

      Sil
  2. Güneş koruyucuları ile ilgili ne düşünüyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kullanmıştım. Yurt dışı alışverişleri ülkemizde yasak edildiği ilk zamanlar güneş kremi olarak ne kullansam diye aranırken Rossmann'larda satılan SunOzon güneş koruyucuları dikkatimi çekmişti. Çok ucuz fiyatı vardı ve sonuçta Rossmann gibi bir mağaza garantisi olduğu için çekinmeden kullanmıştım. Cildime bir zarar verdiğini söyleyemem ama ondan içerik olarak daha iyilerini bulduğum için daimi olarak kullanmadım

      Sil