Arama Kutusu

Madamruj.Com Online Alışverişim ve Hediyeler

madamruj-com-online-alisverisim-hediyeler
Madamruj Com Online Alisverisim Hediyeler

Madamruj.com; güvenilir bulduğum online alışveriş sitelerinden birisi ve geçtiğimiz zamanda da blog sayfamda bir çekiliş düzenlemiştik. Ramazan ayına özel kampanyalarını görünce bir alışveriş yaptım ve onlar da hem kampanya ürünleri, hem siparişimdeki ürünleri hem de blog sayfamda ortak çekiliş yaptığımız için bir de özel hediye eklemişler. İşte Madamruj.com alışverişimdeki aldıklarım,  gönderdikleri hediyeler ve detayları :




madamruj-com-online-alisverisim-hediyeler


Online alışveriş, benim gibi miskin ruhlara büyük rahatlık. Blog yazmaya başladığımdan beri online alışveriş süreçlerim genelde yazmaktayım ve geçen zaman içinde diyebilirim ki resmen bir online alışveriş kurdu oldum. Mağaza mağaza dolaşarak alışveriş yapmayı da seviyorum ama online alışverişin tadına da bayılıyorum. Eğer sizin de benim gibi iş yoğunluğunuz yüksekse, gezmeye tozmaya zor zaman ayırabiliyorsanız, tıpkı bana olduğu gibi mağaza koşturmacaları size de zaman zaman bıkkınlık verebilir. Doğrusu bu durumda, alışverişi siteler üzerinden yapmak benim işime geliyor. Özellikle iç açıcı, ferah tasarımlara sahip olan ve bana güven veren sitelerden tercihimi kullanıyorum. Daha önce çekiliş yaptığım çoğu siteden alışveriş yaptım. Zaten kişisel olarak güvenilir bulduğum firmalarla çekiliş düzenlemeye özen gösteriyorum.


Örneğin sevdiğim ve çekiliş düzenlediğim fakat artık mevta olan Bellomola sitesi, hala dermokozmetik alışverişlerimi sürdürdüğüm ve zamanında çekilişler düzenlediğim Mamacım, Turuncukasa gibi siteler benim için öncelikli yer alıyor. Şu ana kadar bu saydığım sitelerden tek bir kere dahi olumsuzluk yaşamadım, keza yaşasam da müşteri ilişkileri nezdinde başarılı olduklarını düşündüğüm ve geliştiklerini de gördüğüm için olumsuzluklarda telafi edileceğine inanarak alışverişlerimi gerçekleştiriyorum. Mamacım, en başından beri düzenli bir siteydi ama Turuncukasa resmen çağ atladı. Blogda paylaşmadığım en sonki alışverişimde, düzenlerine hayran kaldım. Anbean siparişimin durumu sms atıldı, mail bilgilendirilmesi ayrı yapıldı, kutusu güzel paketlenmişti, hatta birden fazla tester bile yollamışlardı ki farklı bir mail hesabımdan blogger kimliğim olmadan alışveriş yapmıştım. Sitelerin geliştiğini görmek bir online alışveriş tutkunu için çok iyi! Tabii online alışveriş her dem risktir ama güvendiğiniz firmalarla bu riski yaşama ihtimaliniz en minimal düzeyde kalır ya da yaşarsanız bile sizinle çözüm odaklı ilgilenilir.


Madamruj.com sitesi de bu saydığım siteler kadar benim nezdimde güvenilir ve keyifli bir platform. Cazip kampanyalarını Ramazan'a özel görünce, bayram gelmeden siparişimi vermek istedim. Sipariş verdiğimin 2.günü de yani geçtiğimiz haftanın Çarşamba günü paketim elime ulaştı. Anca fırsatım olabildiği için yazıyı düzenleyip bloga aktarabilyorum. Aldıklarım sırası ile :


madamruj-com-online-kozmetik-alisverisim-blog


Çok başarılı bulduğum Desert Essence Parfümsüz Fragrance Free Şampuan'ı yedek olarak aldım. Zaten elimdeki bitmek üzereydi. Bir şampuanın olabilecek en sade en yalın içeriğine sahip olduğunu düşünüyorum. Saç derisini yıpratmadan, kimyasal işlemlerle yormadan, kiri ve yağı saç derisinden akıtan, güzel içerikli bir şampuan arayışınız var ise bu şampuanın benim yeni favorim olduğunu hatırlatmak isterim. Desert Essence Parfümsüz Fragrance Free Şampuan'ın fiyatı ise 39 küsür liraydı. Son zamanlarda Phyto şampuanından vazgeçemiyordum, bittikçe tazeliyordum ama bu şampuan Phyto'nun yerini aldı.


Daha önceki Madamruj alışverişimde, Desert Essence'in saç kreminin deneme boyu hediye olarak gönderilmişti. İşte deneme boylarının gücü diyorum. Çünkü o saç kremini iki kere kullandım ve iki defadır da çok hoşuma gitti. Uzun zamandır hatta yıllardır, saç kremlerinin düzenli bir kullanıcısı değilim. Bunun nedeni saç kremlerinin içeriğini berbat buluşumdu. Sadece yaz zamanı saçlar deniz ve güneşten anında etkilendiği için saç kremlerini yaz zamanı birkaç defa kullanıyordum. İyi içerikli bir saç kremiyle tanışınca bu yargım değişti ve duş sırasında haftada 2-3 kere kullanmamı sağladı. Çünkü bu saç kremi gerçekten güzel etkide. Saçlarımı yumuşacık yapmasının yanında saç açma işlem süremi de bir hayli kısalttı. Saçlarımı duştan sonra açmak, eğer hiçbir ürün kullanmazsam benim için tam bir işkence çeşidi oluyor. Bu yüzden duş sonrası ürünler kullanmak zorunda kalıyorum. Saç kremlerinin içeriği iyi olmadığı için yanaşmıyordum ama tester boyunu kullanıp içeriğiyle değerlendirdiğimde hoşuma gittiği için ve hindistan ceviz özlü olduğu için Desert Essence Coconut Conditioner saç kreminin büyük boyunda karar kıldım. Bu saç kremi, aynı serinin şampuanından çok çok daha fazla sevdiğimi söyleyebilirim.


Güneş bakım ürünlerine karşı ilgim yaz-kış demeden hep var. Stick formundaki güneş ürünlerini son zamanlarda merak ettiğim ve Madamruj'da da Clinique markasına ait böyle bir ürünü görünce sepete ekledim. Benim aklımdaki Fresh Beauty markasına ait olandı ama o ne yazık ki şu an için güvenilir bir şekilde Türkiye sularında değil. O teşrif edinceye kadar Clinique ile açılışı yapayım dedim ve Clinique SPF35 Sun Target Protection Güneş Koruyucu Stick alarak işe başladım. Fiyatı 72 küsür liraydı. Clinique, benim çok da tercih ettiğim markalardan birisi olmamasına rağmen yenilenmiş ürünleriyle içeriği biraz biraz değişmeye ve daha tercih edilesi hale geldiği için şans vermek istedim. Kız kardeşimi de unutmayıp ona da hediye ederim diye Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream tercih ettim. Bu kremin jeli, makyaj dünyasında çok beğeniliyor hatta kült haline geldi desem yanlış olmaz. Özellikle hızlı emiliş gücü ile makyaj öncesi iyi bir baz nemlendirici olması açısından çok iyi yorumlar almış. Meşhur olan o jel formu, benim karma cildime daha uygun olmasına rağmen kız kardeşime hediye edeceğim ve onun da cildi kuru yapıda olduğu için serinin kuru ciltere özgü olan krem formunu aldım.


- Alışveirşimle Gönderilen Testerlar -
madamruj-com-online-alisveris-yapanlar-blog


Geri kalan tester ürünler ise Madamruj'un alışverişimle beraber gönderdiği hediyeleri. Kampanya dahilinde alışveriş gerçekleştirdiğimden (alışveriş tutarım 125 Lira'yı geçtiği için özel kampanyadan faydalanmış oldum) aşağıda yer alan fırsat ürünleri de benim olmuş oldu ♥


- Kampanya Hediyeleri -
madamruj-com-online-alisverisi-yapanlar-blog

Kampanya ile birlikte gelenler :
Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 400ml
 L'oreal Mucizevi Günlük Bakım Yağı
Golden Rose oje

İçlerinde en hevesli olduğum L'oreal yüz yağı oldu. Çünkü bu yağı alıp almama konusunda emin değildim ama merak ediyordum. Özellikle Instagram'da takip ettiklerimde görüyordum. Bu alışverişim sayesinde deneme şansım olmuş oldu. ☺

madamruj-com-online-kozmetik-alisverisim-makyaj-blogu


Bu alışverişimin dışında bir hediye daha paketimde vardı. O da, blog hediye çekilişi düzenlediğimiz için bir jest yapmışlar ve Clinique SPF30 Face Cream (30 Güneş Koruma Faktörlü Güneş Kremi) hediye edildi. Buna ayrıca sevindim <3


Özetçe, dolu dolu bir paketle alışverişim sonlandı. Ürünler jelatinli jilet gibiydi. Gayet mutluyum ve aldıklarımın yanında gelen hediyeler beni inanılmaz keyiflendirdi. Keşke her site bu kadar bonkör olsa. Onu aç bunu aç bitmiyor hediyeler ^^  

Madamruj'dan özellikle kampanyalı olduğu zamanlarda alışveriş yapmanızı kesinlikle öneririm.


madamrujcom-online-alisveris-yapanlar-blog



4 yorum:

  1. güle güle kullanın :) bloguma bekleriim :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi süper mutlu günlerde kullanın, bu siteyi ben de merak ediyordum iyi oldu :))

    YanıtlaSil