Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #51

bitenler-kulubu-miskinkek-blog
Bitenler Kulubu

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'm 51. serisi ile blogda yerini alıyor. İlginç bir şekilde şu ana kadar en çok bitirdiğim ürün yazılarından birisi oldu. Genelde çok fazla ürün bitiremediğim ya da ambalajlarını bekletemediğim için genelde kısa kısa yazılar yazıyordum. Tam 20 ürünlük biten ürünler bu sefer bir arada. Ben de şaşırdım ^^ Güzellik blogları ve vloglarında, bitenlerin yazısını okumayı veya videosunu izlemeyi çok seviyorum. Siz de eğlenceli buluyorsanız, yazımın devamına göz atabilirsiniz :



Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını linkler halinde sunuyorum ki, ürünlere blogda daha önceden yer verdiysem, detayına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz. (Linkleri olmayanlar da var, onların ayrıntılarını da özet olarak yazı içinde paylaştım)

bitenler-kulubu-cope-gidenler-miskinkek-blog
bitenler kulubu çöpe gidenler

1) Himalaya Herbals Besleyici Cilt Bakım Kremi : Bu cilt kremini, geçtiğimiz kış ayında alıp kullanmaya başlamıştım. Bu konudan bir önceki konuda ayrıntılarını gecikmeli de olsa paylaştım. Himalaya Herbals, sadece Gratis mağazalarında satılan ithal bir marka. Hindistan'da üretiliyor. Açıkçası öyle ahım şahım bir marka değil. Hatta bitkisel ve doğal imajı çok fazla gütse de içeriğinde zararlı içerikler de olabildiğince fazla. Benim beklentimi gram karşılamadı. Yıllardır bildiğimiz Arko'dan pek de farkı olmayan etkide. Bu yüzden bir daha edinmeyeceklerim arasına giriş yaptı.


2) Cyrene Makyaj Temizleme Suyu Misel Solüsyon : Baya güzel bir ürün. Misel sular konusunda yeri kesinlikle en iyisi olacak nitelikte. Tek bir olumsuz yanını dahi görmedim. Bioderma Makyaj Temizleyici, misel su konusunda öncüsü olsa da Cyrene onu geçti. Sadece makyaj temizliği için değil, rahatlatıcı cilt toniği olarak da çok başarılı. Öneririm.


3) Nashi Argan Instant Durulanmayan Saç Bakım Maskesi : Fiyatını ederinden yüksek bulsam da durulanmayan saç bakım spreyi olarak güzel etkide bir ürün. Fazla kullanıldığında saçı ağırlaştırıyor, bu yüzden minik minik kullanmak en ideali. Saç şekillendirici yanı çok hoşuma gitti ama kokusu hoşuma gitmedi. Tekrar edinir miyim, orta şeker.


4) Garnier Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi : Yağ fazlı makyaj temizleyici ürünleri, diğerlerine nazaran daha çok seviyorum. Garnier'in bu ürünü de eh işte. Seveni çok fazla, kirpiklere bakım yaptığı söyleniyor. Ben öyle bir durum değerlendirmesi yanlısı değilim. İçeriği kirpiklere bakım yaptığını göstermiyor. Plasebo etkisinin kozmetiksel biçimi denilebilir ^^ Kirpikleri hunharca döken makyaj temizleyicilerinden birisi değil ama bakım da yapmıyor. En azından içeriği bu savımı kanıtlıyor. Etkisi güzel olmasına rağmen, bende daha çok işe yarayan bir ürün oldu ki o da yine Garnier'e ait olan yeni makyaj temizleyicisi >>> Garnier Çift Fazli Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


5) Benri Aseton : Gratis'ten almıştım. Rafta Parmex aseton bulamayınca minik bir Benri alayım dedim. Parmex bir numara, gerisi zor zamanlarda alınası.


6) Skin79 Temizleme Jeli : Harika. Severek kullandım. 3 farklı evden oradan oraya gitmek zorunda kaldığım için bu jel eski evde kalmıştı. Son demini de kullanıp bitenler kulübüne ilave ettim. Baya başarılı bir Kore ürünü. Kore ürünleri genelde şirin ambalajlara sahip ama birçoğu beklenilen etkiye sahip değil. Bu ürünün ise ambalajı janjanlı ve şirin değil ama şişesinin renginin maviliği ile güvenilir bir his veriyor. İçerik olsun etki olsun çok beğendim. Öneririm ama fiyatı biraz fazla artış yapmış. Onu da göz önünde bulundurmak gerek.


7) Gratis Creightons Lime & Grapefruit Duş Jeli :  Tırt bir ürün. Hiç beğenmedim. Gördüğünüz yerde  dikkat çekici ambalajına rağmen bakmadan geçin derim.


8) Dentiste Whiter Fresh Diş Macunu : Hafızam beni yanıltmıyorsa bu diş macununu Watsons'tan almıştım. Doğal içerik sunan ve dişlerde beyazlatıcı etki vadeden bir macun. Beyazlatıcı etkisini gram görmedim. Ne ferahlatıcı yanı var ne de beyazlatıcı gücü. Ben uzun zamandır Signal'miş, Colgaete'miş iddialı lafları ama berbat içerikli olan diş macunlarını kullanmıyorum, aileme de kullandırtmıyorum. Bunun yerine daha doğal diş macunları kullanmaya/kullandırtmaya çalışıyorum. Fakat her doğal marka bende sevgi oluşturmuyor. Tıpkı bunun gibi. Favori diş macunum Now Solutions markasına ait. En yalın, en hafif.


9) Gratis BeeBeauty Coffee Mania Shower Gel : Bu ürünün konusunu blogda yapamadan bitti. Gratis'in ürünü olan Bee Beauty markasının kahve aromalı bir duş jeli. Kahve namına koku sıfırdı. Kokusu tam anlamıyla kakaolu puding gibiydi. Yaz zamanına ağır kokulu bir duş jeli olmasına rağmen kış aylarında fena değildi. Eh işte etkisindeki bu duş jelinin yenisini alacağımı sanmıyorum, vücudu kurutucu etkiye sahipti.


10) Hask Coconut Monoi Oil Sampuan : İçeriği temiz gibi dursa da ne yazık ki içerik olarak duruşunu kanıtlayan bir marka değil Hask. Bu ürün de Gratis mağazalarında satılmakta. Resmen bir Gratis bitenleri yapmışım ^^ Bu şampuanı asla bir daha almam, sizlere de önermem. Piyasada daha güzel içerikli şampuanlar varken bunu geçin derim.

bitenler-kulubu-cope-gidenler-yorumlari-blog
bitenler kulübü çöpe gidenler yorumlari


11) Splat Dream Diş Macunu (Hassas Dişler İçin) : Splat markasını ilk defa kullanıyorum. Güzellik bloglarında çokça sık yer aldı. Bunun bir nedeni de basın ürünleri. Ama bir okuyucu olarak takip ettiğim bloglardan da övgü alınca denenilesi listeme ekleyerek bir Gratis indirimini bahane edip alışverişimde edindim. Diğer çeşitleri belki daha güzeldir bilemiyorum ama ben bu Dream diş macunundan çok etkilenemedim. Dişleri beyaz yapma gücü çok az. 8. sırada bahsettiğim Deniste Whiter Fresh diş macununa oranla daha iyi olmakla beraber öyle çok ahım şahım yanını da bulamadım. Doğal içerikli olup etkisi de güzel olan diş macunlarının yanında fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum. Diğer çeşitleri çok övülüyor, belki onlar daha iyidir bilemiyorum.


12) Phyto PhytoKeratine Reparative Saç Bakım Serumu : Tam bir deniz-güneş-plaj sonrası saç kurtarıcısı! Baya seviyorum. Phyto markasını genel olarak seviyorum. Uzun ve gür saçlarımda bir şahane etki yaratıyor.  Yenisini kesinlikle alacağım.


13) Deborah Definitive Volume Mascara Black : Deborah ülkemize geldiği ilk günlerde ilgimi çekiyordu. O zamanlar Watsons'tan alıyordum. Bu maskarasının hastasıydım taa ki "yenilenme" adı altında ürün tamamen değişene kadar. Eski etkisinin onda biri yoktu. Ben de kullanılmayanlar arasına atmıştım. Çekmece temizliği yaparken denk geldim, süresi çoktan geçtiği için atıyorum, ilginçtir ki içi hala ıslak.


14) Rimmel London Scandaleyes Mascara : Bu rimelin konusunu yapamadan bitenlere girdi. Daha doğrusu bitmedi. O kadar kötü, gün içerisinde bırakın sürdüğünüz an dökülmeye meraklı, rimel markasını hak etmeyen adi bir maskara olduğu için konusunu yapmayı öteledim. Kullanmaya kullanmaya da aklımdan çıkmış. Çekmece temizliğinde fark edip bitenlere aldım. Para verip almam.


15) Desert Essence Ultra Hydrating Shea Butter Lipbalm : Çok severek kullandım. Bunu yabancı siteden almıştım. Tabii ki yeniledim ama bu sefer Türk bir siteden. Gündelik olarak kullanılabilecek ve doğal içerikli en iyi lipbalm olduğunu düşünüyorum <3

bitenler-cope-gidenler-blog-yorumlari
bitenler cope gidenler yorumlari

16-17-18) O.P.I Top Coat, O.P.I Acrylic Nail Base Coat, O.P.I Natural Nail Base Coat : Çok severek kullandım ve yıllarca yetti. Bu yıl biraz sakızlanma oldu, o sorunu da Kalyon Oje Çözücü ile halletmeye çalıştım ama artık tamamen mevta. Türkiye'de Sephora mağazalarında satılmakta. Biraz pahalı olsa da yıllarca gittiği için ve baz-top cilaları her ojede kullanılma özelliğinde olup tırnakları koruduğu için tekrardan satın alırım. Bu konuda OPI markasının ürünlerini seviyorum. Baz katları ipincecik yapıda.


19) Rimmel London Nail Rescue : Bu da çekmece temizliği sırasında elime gelenlerden. Vakti zamanında sevmeyip çekmeceye atmıştım. 14 günlük bir tırnak bakım kürü. Tırt bir ürün. Bende etkinin e'sini göstermedi. Anca para tuzağı.


20) Farmasi Optimal Style Maskara : Bu ürünü vakti zamanında Farmasi göndermişti. Etkisini başarılı bulmadım. Üstelik gözlerimi de kaşındırmıştı. Kaşındıran / yakan kozmetik ürünlerini kullanmayı anında bırakıyorum. Bu ürünü de kullanmadıklarımı ayırdığım çekmeceye atmıştım. Şimdi ise fark ettim ki kupkuru olmuş, hatta kuruluğun değişik bir haline bürünmüş. Fırçasında topak topak birikmelerle kupkurulaşmış. İlginç. Farmasi'nin her ürünü sevmiyorum. Bana göre ruj ve allıkları güzel. Gerisi olsa ne olur olmasa ne olur kıvamında.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder