Arama Kutusu

Sevmedim : Rossmann For Your Beauty Törpü

sevmedim-rossmann-for-your-beauty-torpu
Rossmann For Your Beauty Törpü

Rossmann mağazalarını genel olarak seviyorum ve Türkiye'ye geldiğinden beri (bu sıralar artmakla beraber) ara ara alışveriş yapıyorum ama son zamanlarda aldıklarım arasında memnun kalmadığım bir ürün oldu ki o da bu sert yapıdaki törpü. Bu konuda sadece bu törpüyü değil tırnak bakımında sevdiklerime veya işe yaramayanlara da yer vermek istiyorum.




Tırnak bakımında aslında çok şey yaptığım söylenemez. Sanırım en büyük iyiliği, tırnak etlerimi kesmeme alışkanlığa sahip olarak yapıyorumdur. Tırnak etleriyle çok problemli bir sorunum olmadığı için veya ben sorun etmediğim için kestirme gibi bir alışkanlığım yok. Benim yakın bir arkadaşım tırnaklarına takmış durumda ve hiç olmayan tırnak etlerini kestire kestire şu an düzenli manüküre ihtiyaç duyar hale geldi. Eğer bu işe başlıyorsunuz benim önerim tıpkı benim gibi hiç bulaşmamanızdan yana olacak.


Eğer çok sorun ediyorsanız tırnak iticiler ve etleri yumuşatan ürünlerle biraz ittirebilirsiniz. Ki bunu da çok sık yapmamanızı öneririm zira tırnakları besleyen zaten oralardır. Bu yüzden bu işlemi sık olmamakla beraber arada sınırlı yapmanız en doğrusu olacaktır.


Törpüleri günlük hayatımda çok kullanıyorum. Bunun aslında iki nedeni var. Tıpkı saçlarım gibi tırnaklarım da (maşallah ☺) çok çabuk uzuyor. Bunu, önemseyerek tercih ettiğim besinlere bağlıyorum. Badem, ceviz gibi kuru yemişler benim günlük olarak olmazsa olmazım. Uzun süredir tüketilen gıdalar bir süreden sonra inanılmaz fayda vermeye başlıyor. En güzel saç & tırnak uzatıcısı doğal besinlerden geçiyor. 


rossmann-for-your-beauty-torpu-tirnak-bakimi-blog
Rossmann For Your Beauty Törpü

Sally Hansen Instant Cuticle Remover, benim çoook uzun zamandır kullandıklarımdan. Aslında itiraf etmem gerekirse çok fazla kullanmaya gerek dahi duymuyorum. Aldığımdan beri (yaklaşık 4 senedir) milim oynadı üründen. Henüz bir bozulma emaresine rastlamadım ama yok etmem yakındır, çünkü çok zaman geçti. Kullanım tarihi ömrünü yitiren ürünleri ayıklamalı. Eğer kütiküllerinizden daha nazikçe kurtulmak istiyorsanız bu ürünü deneyebilirsiniz. İşe yarıyor. Böylece tırnak etlerinizi kestirmeye gerek kalmıyor. Bunları "Tırnak Eti İticisi" olarak özel satılan ürünlerle kullanabilirsiniz. Benim kullandığım yine Sally Hansen'a ait ama aynı işlevdekilerini Essence markasında da görmüştüm bir de Rossmann kendi ürünlerinde vardı.


Essence demişken, Essence ürünlerini tırnak konusunda da seviyorum. Ojelerinin sevilmediğine dair çok yorum okudum. Fiyatı ucuz, renk çeşitliliği bol. Dayanıklılık süresi ojelerle değil topcoatlarla sağlandığı için ucuz ojelerden kendi adıma dayanma beklemiyorum ki ben çok sık oje değiştirenlerdenim. Bu yüzden benim için sorun yaşatmıyor. Essence törpülerinden daha önce kullandığım 4 farklı yüzeyi olan küp törpüsüne bayılıyorum ama artık hiçbir yerde yok, üretimi durmuş olabilir. Onun yerine bu minikleri her yerde var ve bunlar küp gibi iyi değil. Törpü kısmı çok dayanıksız, hemen bitiveriyor. Törpüleme işlemini de yumuşak yapamıyor. Bu yüzden önermem.


Rossman mağazasının kendi ithal ettiği markası olan For Your Beauty törpü en kötüsü. Bu kadar sert törpü kullanışlı olmuyor. Yapısı fazla sert. Tırnaklarım kırılgan değil ama o kadar sertliğe gelmesi iyi sonuç vermiyor. İki yüzeyi var, güya bir tarafı şekillendirici, diğer tarafı törpü kısmı. İki kısmı da tırt. Hiç sevmedim. Törpü yaptıktan sonra tırnak uçları sert ve nereye takılsam diye aranır halde bırakıyor ki en nefret ettiğim durum. Bir daha hayatta almayacağım gibi sizlere de önermem. Bu aralar küp törpü arayışınadyım. Hatta geçen önünden geçerken Yves Rocher'a bakındım, görevli kızcağız bana artık üretilmediğini söyledi. Normal törpüleri vardı sadece. The Body Shop'a bakmayı düşünüyorum ama gereksiz pahalılıkta olacağına eminim. Daha uygun fiyat arayışına başladım bile. Bu aralar yine bir alışveriş aşkı başladı. Bu alışveriş ruhu iflah olmaz onu anladım, net.


* Not: 

Fotoğraftaki Rimmel London markasına ait Kate serisi ojelerini çok sevdiğim için Watsons'tan yenisini edinmiştim. Kate rujları popülerliğin dibi olsa da ilgimi gram çekmediği için almıyorum ama ojelerini seviyor ve tavsiye ediyorum 

2 yorum:

  1. Teşekkürler paylaşım için, keyifli alışverişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann mağazalarını pek seviyorum, alışverişlerimin sonu kesilmek bilmiyor :)

      Sil