Arama Kutusu

Rossmann Wellness & Beauty Vanilyalı Duş Köpüğü

rossmann-wellness-beauty-vanilyali-dus-kopugu-kullananlar-yorumlari
rossmann wellness beauty vanilyali dus kopugu kullananlar yorumlari

Sadece Rossmann mağazalarında satılan Wellness & Beauty vücut bakım markasının Macademia yağ ve vanilya özlü duş köpüğü, hızlı duşların en pratik üyesi adeta. Vanilyalı kokuları fevkalade seviyorum, pratiklik ile bayıldığım kokunun birleşimine hayır diyemedim ve bir alışveriş sırasında edindim. Bu kadar sevebilceğimi düşünmedim bile. Kokusunun güzelliğinden hariç rahatlatıcı bir etkiye de sahip. Özellikle yaz zamanları bu tarz pratikliğin dibi olan duş ürünlerine yer vermenizi öneririm. Rossmann Wellness & Beauty Vanilyalı Duş Köpüğü detayları şu şekilde :




rossmann-wellness-beauty-vanilyali-dus-kopugu-kullananlar-yorumlari-fiyat
rossmann wellness beauty vanilyali dus kopugu kullananlar yorumlari

Daha önceden köpük formunda (yine spreyli bir ambalaja sahip) bir vücut kremi ve yerli/yabancı güzelllik bloggerlarınca meşhur Milkshake Conditioning Whipped Cream Bakım Köpüğü kullanmıştım. Köpük vücut kremi, vücut bakım ürünlerine oranla kokusu feci kötüydü, bu yüzden severek kullanmama engel olmuştu. Milkshake bakım köpüğü ise kokusu enfesti, vücut ve saç bakımı adına kullanılıyor ama ağırlıklı olarak saçta kullanım bulmuş bir ürün olmasına rağmen saçlarımdaki etkisini öyle ahım şahım bulamadım. Gidip sürekli edineceğim bir ürün olmadı. Rossmann duş köpüğü ise devamlı alacağım ürünler arasında yerleşti bile.


Rossmann mağazalarında dolanırken, Wellness & Beauty rafında bu fısfıslı duş köpüklerini gördüm. O reyonun kokusu zaten beni benden alarak banyo ürünlerinin nefis kokuları birbirine dolanmış şekilde burnuma geliyordu. Ben de markaya güvenerek düşünmeden bu vanilyalı köpüğü edindim. Şu ana kadar Wellness Beauty'den ne aldıysam hep güzel çıktı.  Keza, bu ürün de bu kuralı bozmadı. Bu duş köpüğü, resmen kremalı köpük şanti ayarında. Kullanmadan evvel şişeyi birkaç kez çalkalıyorum. Eğer karışmadan kullanırsam köpük çok likit geliyor ama ne zaman birkaç kez ters yüz edip çalkalayıp kullansam köpüğü hem şekil olarak büyük hem de kıvam olarak tam formunda çıkıyor. Bilirsiniz, köpüklü kozmetik ürünleri genelde cildi kurutan yapıda oluyor. Bu duş köpüğü ise bu kaideyi bozuyor ve duş jellerinde hissetmediğim yumuşaklığı bana veriyor. Tabii duş yağları gibi vücudu bebek yumuşaklığında bırakmıyor, sadece duş jellerine oranla çok daha iyi etkide. Köpük formunda olduğu için SLS'i tabii ki var. Saç ve yüz bakımında (Sodium Laureth Sulfate) SLS'ten olabildiğince kaçıyor olsam da vücut ürünlerinde aynı dikkati gösteremiyorum. SLS'siz duş ürünleri tercih ediyorsanız bu ne yazık ki size eksi özellik olacaktır. Diğer yandan ise tıpkı etiketinde yazdığı gibi Macadamia yağı ve vanilya özleri bulunuyor. Koruyucu madde olarak, paraben kullanılmamış. Silikon, paraben, boyar maddeler, alkol ve mineral yağ gibi zararlı içerikler yok. SLS'siz de olsaymış tam olacakmış.


Verdiği temizlik hissi güzel, kokusu güzel değil muhteşemmmmm, nemlendirme yönü yeterli, duştan sonra yumuşak bir his bırakması da yerinde. Köpük pratikliği ve keyfi duşta çok hoşuma gitti. Böylesi iyi özellikleri bir arada bulmuşken, bu ürünü hep alacaklarım arasına alıyorum. Tatlı kremşantili vücut ürünleri ilginizi en az benim kadar ilginizi çekiyorsa, siz de denemelisiniz. Rossmann Wellness Beauty Vanilyalı Duş Köpüğü 150ml boyutunda, fiyatı 9.99TL, açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var ki çabuk bittiği için kuvvetle ihtimal o süreye gelmeden bitirirsiniz bile.


rossmann-wellness-beauty-vanilyali-dus-kopugu-kullananlar-yorumlari-fiyati-blog
rossmann wellness beauty vanilyali dus kopugu kullananlar yorumlari

10 yorum:

  1. yazıyı görünce şiddetli bir yehhhuuu ! çektim - zira senin yazıların beni hep heyecanlandırıyor Miskin ^^ - Rossmann da satılan favori ürünün ne diye sorsalar şüphesiz welness beauty derim - ambalajları, kokuları, yapıları gereği çok seviyorum özellike shea yağlı vücut peelingi favorim hatta kabaca "hastasıyım" diyebilirim :) bittikçe aldığım - çok çabuk bitirdiğim bir ürün.
    macadamia yağı ve vanilyanın oluşturduğu kokuyu çok merak ettim - ve senden gelenler listemde yerini çoktan aldı - o pammuk elciğezlerine sağlık ! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tatlı bir yorumdur böyle <3 Teşekkür ederim ♥ Evet, Rossmann ürünlerini ben de pek bir seviyorum, banyo duş ürünlerinde Wellness Beauty bir harika, daha pahalı popüler markalarla aynı kalitede, hatta bazılarını geçiyor bile, benim de daha denemek istediğim pek çok ürün var, dediğin peelinge bakınacağım mesela :)

      Sil
  2. Ayy diyette olanlar kullanmasın bu seriyi -.- Miiisss gibi kokuyor ve iştah açıyor bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle o konuda haklısın :)) Almayayım diyorum dayanamayıp gurme kokulu kozmetik ürünleri almadan duramıyorum, neyse ki hiçbirisi mumlar kadar etkili değil bende, pasta kokulu mumlar bende o etkiyi felaket veriyor, sorma :) <3

      Sil
  3. Bunu ben de severek kullanıyorum. Lifle kullanınca bereketli de oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim, yeniden alacağımdan eminim :)

      Sil
  4. Ben de geçen inceliyordum bu ürünü ama sen anlatınca daha merak ettim şekercim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu fena, çok hoşuma gitti ama biraz yaz için ağır olabilir, onun haricinde pratikliği olsun köpük yapısı olsun çok hoşuma gitti :) Klasik duş jellerinden daha tatlı <3

      Sil
  5. Eveet bunun kokusu muhteşem kullanmadım ama bu yazından sonra aklımda şekercim,bende bugun dışı pembe olan meyve kokulusunu aldım en son çıkanlar gurubundakini,beğenirsem yorumlarım canım bakarsın :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa tabii ki bakarım canım <3 Meyvelisi yaz mevsimi için daha isabetli seçim olmuş, bu yaza birazcık ağır bir koku ama meyve cümbüşü daha hafif seçenektir eminim :) :******

      Sil