Arama Kutusu

L'oreal Paris Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation / Yastıklı Fondöten Yorumlarım

loreal-paris-nude-magique-cushion-dewy-glow-foundation-yastikli-fondoten-yorumlari
Loreal Paris Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation Yastikli Fondoten Yorumlarim


Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation, yastıklı fondöten oluşuyla fark edilir bir özelliğe sahip olan L'oreal Paris'in yeni ürünlerinden birisi. Ambalajının arkasında "Made in Korea" yazmakta. Asya kozmetiğine eskisi kadar ilgim yok ama Kore makyaj ürünlerini sevenlerin yastıklı fontötenden bilgisi muhakkak vardır. Bu tarz ürünleri ilk ünlendiren Kore kozmetiği. Islatılmış bir yastık altındaki fondöten görünüşü farklı ve dikkat çekici bir makyaj ürünü gibi duruyor. Yabancı güzellik bloglarının da etkisinde kalarak bir tane edindim. L'oreal Paris Nude Magique Cushion Dewy Glow Fondöten yorumlarım şu şekilde :




loreal-paris-nude-magique-cushion-dewy-glow-foundation-yastikli-fondoten-yorumlari
Loreal Paris Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation Yastikli Fondoten Yorumlarim

Yenilikçi bir yaklaşımla üretilen bu fondötenin en başta şipşirin ambalajı beni kendine çekti. Bu tarz kız işi tasarımlar ilgi odağıma girmeyi anında başarıyor. L'oreal ambalaj konusunda gitgide hem kalite hem tasarım yönünden iyi iş çıkartıyor. Lila rengi tonlarıyla ilgi çeken şirinlikteki Nude Magique Cushion Dewy Glow Fondöten'in dış kapağını açtığınızda sizi bir ayna, uygulama süngeri ve ek bir kapakçık daha karşılıyor. Aynalı bir ürün olmasına rağmen hantal ve ağır bir ürün değil. Plastik ek kapakçığın altında ise bir koruma kağıdı, ıslak yastık ve tabii ki en altta fondötenin kendisi yer alıyor.


Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation satın alırken bir sürü tester ürünü vardı ve çoğunu denedim. Tenime hangisi uydu uymadı emin olarak almak istedim. Çünkü satış görevlileri beni ekseriyetle yanıltıyor. Bu fondöten serisinin Türkiye'ye gelen renkleri sırasıyla ;


01 Porcelain   03 Vanilla  04 Rose Vanilla   06 Rose Beige   07 Golden Beige 

09 Beige    11 Ambre Dore



03-vanilla-loreal-paris-nude-magique-cushion-dewy-glow-foundation-yastikli-fondoten-yorumlari-blog
Loreal Paris nude magique cushion dewy glow foundation Fondoten 03 Vanilla

Testerlarını denediğimde 01 Porcelain tenime uyum sağladı gibi. Açıklık olarak iyi güzel ama çok pembe tonluydu. Ben sarı alt tonlu olduğum için pembe tonlarından mümkün olduğunca kaçıyorum. Ve bir de kapatıcılık seviyesi en düşük olandı, resmen varla yok arası bir kapatıcılık verdi. Madem bir fondöten kullanıyorum benim için biraz daha kapatıcı olması lazım. BB kremler bile daha kapatıcılık veriyor. 01 Porcelain inanılmaz az kapatıcılıkta. Diğer renkleri nasıl uyar diye onları da denedim. 03 Vanilla, 01 Porcelain'e göre çok daha güzel kapatıcılık veriyordu. Cildime ilk sürdüğüme koyu gibi duruyor ama yaklaşık bir 15 dakika sonra, tıpkı BB kremlerin yapısı gibi tenimle eşitleniyordu. 04 ve daha ilerisi renkler bariz bir koyuluk yaşattığı için onları eledim. 01 ile 03 arasında ikilemde kalıp, daha kapatıcı olduğu ve önümüz deniz, güneş, plaj olduğu için haliyle tenimin bir iki ton bronzlaşacağı için 03'ünü tercih ettim. 


Her ne kadar 03 Vanilla rengini, 01 Porcelain'e göre daha kapatıcı özellikte bulsam da fondöten dünyasında en az kapatıcılık seviyesinde olduğunu söylemem lazım. Bunları Kore işi değil de Amerikan işi BB kremler gibi düşünebilirsiniz. Amaç renk eşitsizliğini ortadan kaldırmak, cilde sağlıklı bir canlılık vermek ve güneşten korumak. Spf29 içerdiği için güneş koruyucu özelliği bulunuyor.


Fondöten testlerlarında gördüğüm bir durum var ki, hem pembe alt tona hem de sarı alt tona sahip renkler var. Renk skalası az da olsa aslında Türk cilt tonlarına uygun yapıda. Tabii artık Türk ırkı da değişiyor, Suriyeli'lerin ülkeyi istilaya uğratmasıyla beraber yakındır Türk-Suriye evliliği ile tensel değişikliklerimizin de olması.

loreal-paris-nude-magique-cushion-dewy-glow-foundation-yastikli-fondoten-yorumlari-blog
Loreal Paris Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation Yastikli Fondoten Yorumlarim

Nude Magique Cushion Dewy Glow Foundation Islak bir formüle sahip bir fondöten. Nemli ve parıldayan bir cilt veriyor. Parıldamadan kastım sim değil, sağlıklı görünüm veren bir cilt canlılığı. Ama o kadar az bir kapatıcılığa sahip ki, fondöten olarak düşünemiyorum. Benim için ikinci olumsuz yanı ise, ben karma ciltliyim ama kuru-karma yapısında. Çok ağır sıcaklarda karma cildimdeki T bölgem daha fazla yağlanma gösterebiliyor. Her fondöten bana uymayabiliyor. Çünkü karma cilt, adı üstünde karman çorman olduğu için birebir uyumlu fondöteni bulmak zor oluyor. Bazıları yanaklarımı kuruturken bazıları T bölgemde parlama yapabiliyor. Nude Magique Cushion Dewy Glow Fondöten karma cildimle süper duper anlaştığını söyleyemem. Gün içerisinde cildimi hafif yağlandırdı. Yağlı ciltlere uygun olduğunu düşünmüyorum. Bu fondöteni, kuru cilde sahip kız kardeşim de kullanmaya başladı ve o benden daha çok sevdi. Demem o ki, bu fondötenin anlaşabileceği en iyi cilt yapısı kuru ve normal olanlar.

Ürün zaten kendisi bir süngerle uygulanma sunduğu için haliyle en iyi anlaştığı da nemli makyaj süngerleri oluyor. Real Techniques Expert Face Brush ile daha kapatıcılık verse de çoğu fondöten uygulamamda Beauty Blender kullandığım için yokmuşçasına görüntüyü tercih ederim. Kendi süngeri harika bir uygulama sunmuyor fakat çantanıza bu fondöteni atıp gün içerisinde tazelemek isterseniz işe yarıyor. Sonuçta ben çantamda Beauty Blender ile gezmiyorum. Bu yüzden böyle aynalı-süngerli kit halinde olması avantajlı. 


  • Flaşlı fotoğraf çekileceksiniz, bu fondöteni uygulamanız pek iyi olmayacaktır. Çünkü 29 spf özelliğinde olduğu için flaşta kendini belli edebilir.

  • Kapatıcılığı beklentimin çok altında olmasına rağmen verdiği nemlilik yönü ile günlük makyaja uygun.

  • Kalıcılığı kuru ciltlerde daha iyi, karma ciltlerde o kadar iyi seviyede değil.

  • Parlama yapması kuru ciltlerde olmuyorken, karma ciltlerde çok rahatsızlık düzeyde olmasa da bir parça rahatsızlık verebiliyor.

  • İçindeki kağıdı atılmaması gerekiyor. Fondöteni koruduğu uyarılmakta. Ben atmadım buna rağmen fondöten kuruma/çekme yapar mı zamanla bu yönünü test edeceğim.

  • İnanılmaz ince bir ürün. Bu yönü en sevdiğim özelliği oldu.

  • İpincecik fondöten oluşuyla kat kat sürmeye müsait.

  • Kendisi sünger aplikatörü barındırıyor, en güzel uygulamayı süngerler vermekte. Nemli makyaj süngerleriyle tampon hareketlerle fondöteni cilde uygulamak daha güzel sonuç veriyor. 

  • Yaz mevsimi için fena olmayan bir ürün ama açıkçası öyle özellikli "mutlaka alınası" yapıda hiç değil. Fiyatına göre etkisi düşük. Çok hevesiniz varsa alın kullanın derim. Yoksa olmasa da olur kıvamında.


Bana pek uyum sağlamadığı için fondöteni kullanması için kız kardeşime verdim. Bu yüzden elimde şimdilik bu fotoğraflar var. Fondötenin fiyatı 48-52 lira arası. Fiyatına göre etkisi düşük. Bu ürünün yurt dışında satılan bronz versiyonu olduğu gibi bir de allıkları mevcut. Diğer Nude Magique Cushion Dewy Glow serisi ülkemize ne zaman teşrif eder merakla bekliyorum, özellikle de şirin duran allıklarını <3


8 yorum:

  1. Karma ciltli olmanın her zamanki gibi zararları :( Yanak kısmına ayrı T bölgeme ayrı maskeler.. Ahh ah.. Gel bir çay içelim dertleşelim kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım :/ İçelim bir gün :) <3

      Sil
  2. Ben de hafif yapılı , cildime aydınlık katacak , az kapatıcı bir ürün arıyordum. Bu ürünü çok merak etsem de yazın iyice karmaya dönen cildimle anlaşamaycığnı düşündüğüm için uzak duruyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekercim etkilenip aldım, karma ciltle anlaşamadığını düşünüyorum ama kız kardeşimin sevdiği ürün oldu, ah keşke bende de olsaydı çünkü hafif bir fondöten arayışıma derman olamadı :/

      Sil
  3. Kore'nin cushion urunlerini taklit ettiklerini zaten herkes biliyor ama altinda 'Made in Korea' yaziyor olmasi baya ilginc cunku L'Oreal Kore markasi degil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız, belki güzelliklerine düşkün Kore kadınlarını direkt etkilemek için Kore'de üretilme stratejisi güdülmüştür, L'oreal bugün pazarın en söz sahibi, kesin vardır bir avcılığı :)

      Sil
  4. loreal fondöteni kullanıyordum ama mat bitişli olduğu için yaz için bu fondöten aklımdaydı.tam aradığım yazı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaza uygun ama beklentin çok yüksek olmasın, öyle şahane değil, bakacaksan indirimdeyken bakmanı öneririm :)

      Sil