Arama Kutusu

L'Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem Yorumlarım

loreal-elseve-mucizevi-yag-sac-guzellestirici-krem-yorumlarim
Loreal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem Yorumlarım

L'Oréal Paris popüler "Mucizevi Yağ" saç bakım serisine imzasını atarak saç konusunda iddialı olduğunu kanıtladı. İtiraf etmem gerekir ki L'oreal saç ürünlerine karşı ilgim yokken bir anda başarısıyla beni de ilgi odağına almayı başardı. Bu seri gerçekten drugstore seçenekleri arasında en iyi yeri hak ediyor. Daha kolay yönetilebilir saç sunmayı hedefleyen L'Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem hakkındaki yorumlarım şu şekilde :





loreal-paris-elseve-mucizevi-yag-sac-guzellestirici-krem-yorumlarim
Loreal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem Yorumlarım

L'Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem, uzun bir zamandır müdavimi olduğum (artık müdavimi değilim, nedenini bu hafta blogda paylaşıyor olacağım) meşhur saç yağının da bulunduğu serinin en sonki üyesi. Serinin daha devamı gelir mi bilemiyorum ama sericek güzel bir başarı elde etti. Yabancı/Türk güzellik bloglarında gördüğüm kadarıyla şampuanından saç kremine kadar genel olarak beğenilmiş.  Krem şeklinde sür-bırak uygulama sunan durulanmayan kremler, sprey formdakilere göre bir nebze daha ağır yapıda oluyor. Uzun ve normalden kalına dönük saç tellerim var ve benim için her duş sonrası saç tarama/açma işleminin işkenceye dönüşmemesi için saçların dolaşıklığını açan ürünler kullanmak mecburi oluyor. Çok sık ürün değişikliğine gitmesem de zaman zaman memnun kaldığım ürünlerin dışına çıkıp merakla yeni ürünler denemeyi seviyorum. "Acaba nasıl" sorusunun uyandırdığı merak etkisi, hele ki güzellik bloglarında/vloglarında bahsedilince daha da artıyor. Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem de bu etkiyle alışveriş listeme girerek edindiğim ürünlerden birisi oldu.



loreal-elseve-mucizevi-yag-sac-guzellestirici-krem-yorumlarim-blog
Loreal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem Yorumlarım

Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem'in diğer saç kremlerinden farkı, duş sırasında şampuandan sonra uygulanmıyor oluşu. Duştan sonra sürülme özelliğinde ve durulama gerektirmiyor. Durulamaya gerektirmeyen ürünlerin gün içerisinde de uygulanabilirlik bakımından yaşattığı pratikliği seviyorum. Saçı parlak gösterme, yumuşatma ve saça bakım yapma yönünden hariç bir de 230°C ısıya kadar koruma vaadi var. Isıl işlemlerle aram iyi olmadığı için (sadece özel zamanlarda kullanıyorum) bu özelliği benim için önemli olmuyor. Krem yapısını daha yoğun (balm havasında) bekliyorken beni yanılttı çünkü losyon havasında bir yapıya sahip. Ben duş sonrası nemli saçıma uyguluyorum ama krem hem ıslak hem kuru saça uygulanabilir özellikte. Şekillensin, daha derin bakım yapsın diyorsanız ıslak saçlarınıza; gün içerisinde rötuş yapsın, saçların elektriklenme sorununa yardımcı olsun diyorsanız da kuru saçlara uygulayabilirsiniz. Avuç içlerime biraz alıp saçlarıma dipten olmayacak şekilde sadece saç uçlarıma uyguluyorum. Saçlarım uzun olduğu için benim biraz bol kullanmam ancak kâr ediyor ama saçlarınız orta kısalıkta veya daha kısa ise fındık büyüklüğünde almanız kâfi. Saçlarımı ovalayarak kremin eşit miktarda yayılmasını sağlıyorum. Yağlı bir his vermemesi yönünden sevmiş olmama rağmen ultra hafif bir saç ürünü bulamadım. Kullandığım miktarı biraz daha azaltıp uyguladım ve böylece ağırlaştırma durumun önüne geçebildim ama bu sefer de saçlarımın dolaşıklığını açmada yetersiz kaldığını gördüm. Benim için dolaşık saçları açması birinci öncelikte. Örneğin bu serinin saç yağı ne kadar ürün alırsam alayım saçlarımı ağırlaştırmıyordu. Buna kıyasla diyebilirim ki saç yağı uzun saçlarda çok daha başarılı.


Benim için saç açma kabiliyeti daha ön planda olsa da  Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem adından sıklıkla "saçları parlaklaştırma ve yumuşatma" özelliğinden bahsettiriyor. Saçlarımın parlak ve yumuşak görünmesini seviyorum. Zaten kim sevmez ki? Ama bu üründe parlak saç başarısını o kadar da bulmadım. Market ürünlerindeki diğer arkadaşlarına nazaran başarılı denebilir ama aynı serinin saç bakım yağına oranla bu parlaklık ve yumuşaklık başarısı üstün etkide değil. Yani o yağ varken buna ne hacet etkisi veriyor. Kendi adıma serinin saç bakım yağına nazaran hiçbir anlamda artı bir özellik bulamasam da bu güzelleştirici saç kreminin müdavimi bir hayli fazda.


Kokusu güzel, yapısı ise benim için şahane olmasa da çoğu kullanıcı için başarılı bulunduğu bir gerçek. Benim için eh kıvamı. Uygun fiyatı düşünüldüğünde kabul etmeliyim ki bu fiyata Şam'da kayısı. Ama benim bitince yenisini alabileceğim bir ürün olmadı. Saçlarınız omuzlarınıza geliyorsa veya daha kısaysa sizde daha başarılı etki vereceğine eminim. L'Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem'i hemen hemen her yerden kolaylıkla ve uygun fiyatıyla bulabilirsiniz.



8 yorum:

  1. Elseve saç ürünlerini bende çok severek kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ender olarak güzel, her ürününü ne yazık ki güzel bulmuyorum :|

      Sil
  2. Duştan sonra saç dolasikligi sorununuz varsa ve hafif bir ürün arıyorsanız size kesinlikle milkshake isimli beyaz ambalajlarda sunulan ürünü tavsiye ederim, hem de kokusu birçok kişi tarafından hoş bulunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bana tanıtım olarak gönderildi zaten, fakat fazla beğenemedim, hatta konusu şurada Milshake Whipped Cream Saç Köpüğü Bana gönderilen meme kanseri nedeniyle pembe, dediğiniz beyaz olanla aynı sadece ambalaj rengi özel gün için değiştirilmiş, açıkçası öyle ahım şahım etkide değil, belki de benim saçlarım uzun ve gür olduğundan etkili gelmemiştir, kokusu dehşet güzeldi, ona bir şey diyemem :)

      Sil
  3. gerçekten harika bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarımla çok anlaştığını söyleyemem ama bu tabii ürünün kötü olduğunu göstermez :)

      Sil
  4. Kesinlikli iğrenç bir ürün alıpta hataya düşmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir üstte de harika olduğu belirtilmiş, bu çelişki ürünlerin kişiden kişiye olarak nasıl değiştiğinin ispatı resmen :) Açıkçası ben de sevemedim ürünü

      Sil