Arama Kutusu

Gratis Fraternikus Kuru Ciltler İçin Yatıştırıcı El ve Vücut Balsamı

gratis-fraternikus-kuru-ciltler-icin-yatistirici-el-vucut-balsami
gratis fraternikus kuru ciltler icin yatistirici el vucut balsami


Sadece Gratis mağazalarında özel olan satışa sunulan Fraternikus markasından daha farklı ürününü de yine Gratis'in gönderisiyle keşfedip kullanmıştım. Bodrum Mandalinası adı altında bir kolonya ürünü idi ve kokusunu sevmiştim. Ofiste bu tarz ferahlatıcı ürünleri kullanıyorum, o yüzden ofis çekmeceme yerleştirmiştim ancak o ürünü ne kadar güzelse bu ürünü bir o kadar kötü. Ne yazık ki hiç mi hiç beğenemedim. Bu ürün hakkında çok hızlı emiliyor yorumlarını gördükçe aynı üründen mi bahsediyoruz diye ikileme düşmedim değil. Benim yorumlarım şu şekilde :




Krem kuru ciltlere hitap edilmiş güya papatyalı bir el ve vücut balsamı olarak kendini tanıtıyor. Bu kremi ağırlıklı olarak kış mevsiminde kullanmıştım. Kış mevsiminde kullanmış olsam bile o balsam ne balsamdır anlamadım gitti. Fazla ağır, fazla emilmeyen, fazla kötü kokulu. Yani benim bir kremde olmaması gereken özellikleri adeta mıknatıs gibi toplamış ve resmen kendine çekmiş.


Vücut kremlerini (artık) çok sık kullanan biri değilim. Bunun nedeni yağlara olan aşkım. Bana göre kakao yağı, hindistan cevizi yağı, avakado yağı, jojoba yağı gibi mis ürünler varken vücut kremleri etkisiz ve boş geliyor. Ki bu tanıttığım bir balsam olsa da yani çok yoğun nemlendirme özelliği sunsa da cilt tarafından emilmemesi en büyük eksisi. Bir de o koku nedir yahu, ağır bal gibi koku. Normalde bal kokularını biraz severim. Örneğin Burt's Bees Honey Lipbalm kız kardeşim ağır koku olarak bulsa da ben o lipbalmın kokusunu çok ağır bulmadığım için rujların altına kullanılabilecek en iyi lipbalm olduğunu düşünüyorum. Ama bu kremin kokusu balın dibi. Çok ağır ve hoşuma gitmedi. Kötü olan tarafı bununla da bitmiyor, bıraktığı o ağır bal kokusu geçmek nedir bilmiyor.

gratis-fraternikus-kuru-ciltler-icin-yatistirici-el-vucut-balsami-icerik
Gratis Fraternikus kuru ciltler icin yatistirici el vucut balsami icerik

Emilme zorluğu, ağır kötü kokusu bana bu ürünü sevdiremedi. Vücut kremi dediğin çabuk emilmeli, güzel, aromatik ve cazibeli bir koku vermeli. En azından koku konusunda başarılı olamıyorsa parfümsüz olmasını yeğlerim.


Gratis ürünlerini seviyor olsam da ne yazık ki bu sefer benim için kötü bir keşif oldu. Bu markanın bodrum mandalina kolonyası buna nazaran daha başarılı bir ürün. Bu krem yerine sizlere yakında blogda da tanıtacağım Rossmann mağazasının kendi ürünü olan ve çok daha iyi etkilere sahip bir kremle tanıştırmak istiyorum. Rossmann ürünleri benim için son zamanlarda atakta. Gratis'in gönderisi için teşekkür ederim ama ben gidip paramla alabileceğim güzellikte bir ürünle karşılaşmadım ne yazık ki. Yine de denemek isterseniz son derece uygun fiyata Gratis raflarında satıldığını (10 lira civarı) hatırlatayım.


* Tanıtım Ürünüdür. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder