Arama Kutusu

Desert Essence Lip Balm / Lip Rescue Ultra Hydrating with Shea Butter

desert-essence-lip-balm-lip-rescue-ultra-hydrating-shea-butter
Desert Essence Lip Balm Lip Rescue Ultra Hydrating with Shea Butter

Desert Essence markasının güçlü bakım adına sunduğu bu dudak balmının tam ismi Desert Essence Lip Rescue Ultra Hydrating with Shea Butter. Açıkçası benim bu zamana kadar kozmetik serüvenim boyunca kullandığım ve hatta Türkiye'ye gelmeden evvel keşfedip bitince mutlaka almalıyım dediğim bir lipbalm. Yoğun ilgim beni her markanın lipbalmına heves ettiriyor olsa da kullandıklarım arasında bazıları var ki beni "işte bu!" dedirtiyor. Doğal içerik aşkımla beraber gelişen lipbalm sevgim, doğal markaları da keşfetmemi sağlıyor. Dudaklara sözde değil, gerçek bakım etkisi veren ve içeriğine rahatlıkla güvenebileceğiniz, Shea Butter etkisini dudaklarınızda hissedebileceğiniz, bunun yanı sıra o güzel mis kokusuyla yanınızdan eksik etmek istemeyeceğiniz bu minik bakım kahramanın tüm detaylarını bu yazımda keşfedebilirsiniz.





desert-essence-lip-rescue-ultra-hydrating-shea-butter-lipbalm-yorumlari-kullananlar
Desert Essence Lip Balm Lip Rescue Ultra Hydrating with Shea Butter

desert-essence-lip-balm-lip-rescue-ultra-hydrating-shea-butter
Desert Essence Lip Balm Yorumlari Lip Rescue Ultra Hydrating with Shea Butter
Dudakları yumuşak hissetmek için doğal nemi korumamız gerekiyor. Bunun için gün boyu bol su içmek, toksin atmak, sağlıklı beslenme şart. Kozmetiksel bakım olarak da en büyük yardımcı olan lipbalmlar bu devrede işe yarıyor. Lipbalm benim için bakımsal keyifte önemli bir ayrıntı. Birincisi, dudaklarımın nemli gözükmesini seviyorum çünkü nemli dudaklar olduğundan daha dolgun bir görüntü verir ve yumuşaklık hissi sağlar. İkincisi dudaklarım eskisine oranla hızlı çatlama meraklısı olduğundan sürekli bakım istiyor, yani kullanmak bir ihtiyaç haline geliyor. Üçüncüsü ise mat rujlara olan sevgimden dudak kurutucu mat rujları günlük hayatımda çok sık kullanıyorum, bu da haliyle daha fazla bakım demektir. Bu nedenlerin üzerine, bir de bakım merakı çıkınca, ilgi odağıma yeni marka keşifleri, yeni ürünler vs. geliyor. Ama bir yandan da kozmetik markalarında kullanmaktan en keyif aldığım, içimin de rahat ettiği skala doğal markalar. Daha Türkiye sularına gelmeden, sadece ilgimden dolayı merak edip aldığım Desert Essence lipbalmı çok sevmiş ve diğer dudak koruyucularının arasında eşsiz bir yere koymuştum. Hatta geçen sene blogda ele aldığım "Kış Bakımı : Doğal İçerikli En İyi Lipbalmlar" konusunda ayrıca yer vermiştim.


desert-essence-lipbalm-yorumlari-kullananlar_lip-rescue-ultra-hydrating-shea-butter
Desert Essence Lip Balm Yorumlari
Rujlardan aldığımız kimyasallar zaten yeterince zararlı ve sağlıksız. Bari, dudak gibi direkt olarak ağızla iştiraklı bölgeye bakım adına daha iyi içerikli kozmetik ürünleri sunmalıyız. Bir de bakım yapıyorum diye saçma kimyasallar almak, aslında boşa kürek çekmektir. Bir kozmetik tüketicisi olarak unutmamamız gerekiyor ki, çoğu kozmetik ürünü, her zaman en iddialı laflar peşindedir. Pazarlarma kurallarına harfiyen uyar. Sizi cezbetmek için her yolu dener. Bu yüzden bilinçli olmak gerekir. Aralarında etkili olanlarla etkisiz eleman olanları ayıklarsak, bakım namına daha etkili sonuçlar alırız. Üstelik içeriği güzel ürünleri kullanmak en başta içinizi rahat ettirir. Bunda önemli nokta ise marka değeridir. Günümüzde artık organik kozmetik üretimleri trend haline geldiği için, üreticiler de sayısız marka sunmaya başladı. Doğalı var doğalı var. Her "doğalız" diyen marka ne yazık ki yüksek kalite sunamıyor. Doğal ama neye göre doğal? Markaların üretim standartları önemlidir. Denetimlerin yetersizliği, ham madde kalitesizliği, kullanıcıların ön etiket ile arka içerik kontrolü yapmayışı bana markanın doğallığını kanıtlayamaz. Bu yüzden belirli bir standardı tutturmuş olması ve sunduğu iddialarını içerik karşılaştırması yaptığımda doğru olduğunu kanıtlaması gerekiyor. Kullandığımda da etkisi iyi olmalı ki kaliteli olduğunu hissetmeliyim. Böyle markalar benim için daha güven verici önceliklidir.


Eskisi elimde bitince, Madamruj.com sistesinde satıldığını görüp Madamruj Online Alışverişim ile tekrar edindiğim bu harika lipbalmın yurt dışı fiyatı 3$ civarında. Sitedeki satış fiyatı ise 12 lira civarı. Yani bu demek oluyor ki satış rakamı hiç de fena değil. Doların yükseldiğini baz alacak olursak fiyat dengesi gayet iyi. Bir lipbalma 10 lira civarlarının verilmeyecek olduğunu düşünmüyorum, üstelik bir de doğal içerikli ise. Güvenilir bir ithal markaya oranla kesinlikle makul bir fiyat. Yabancı güzellik bloglarını takip ediyorsanız sevilen bir ürün olduğunu zaten göreceksinizdir. Kullanıp da sevmeyen henüz hiç rastlamadım. Desert Essence yerine Chanel, Christian Dior gibi lüks makyaj markaları da sizi cezbedebilir (ki zaman zaman beni de mıknatıs gibi çektiğini itiraf etmeliyim) ama içerik olarak hangisi daha güçlü, hangisi parasının ederini karşılıyor derseniz, şöhretli dudak balmlardansa güzel doku, tatlı koku ile öpülesi dudaklar sağlamayı başaran 12 liralık Desert Essence Lipbalm derim. (Linkte satış sayfasına direkt olarak ulaşabilirsiniz) 



Birçok artı yanlarıyla benim tekrar kullanmayı seçtiğim ve uzun zaman sonra yeniden kavuşmaktan mutlu olduğum bu şahane lipbalmı, küçük ve etkili bir bakım elemanı olarak makyaj çantanızdan eksik etmemenizi öneririm. Unisex bir ürün olduğunu düşünüyorum. Dudaklara parıl parıl efekt vermediği için erkekler de rahatlıkla kullanabilir. 


desert-essence-lipbalm-yorumlari-kullananlar-fiyati_lip-rescue-ultra-hydrating-shea-butter
Desert Essence Lip Balm Yorumlari Lip Rescue Ultra Hydrating Shea Butter



Desert Essence Lip Rescue Ultra Hydrating LipBalm Özellikleri :


Kuru, çatlamış dudaklara güçlü Shea Butter etkisi sunarak tedavi sunar.

Dudaklara uzun süreli nem sağlar ve dudaklara verdiği yumuşaklığı muhafaza etmeye yardımcı olur.

Yağlı his bırakmıyor.

Dudaklara yapış yapış etki vermiyor.

Petrol içerik asla yok.

Parabenler yok.

Sentetik koku ve yapay boyalar yok.

Ftlatlar (phthalates) yok.

MEA, DEA, TEA hiç yok.

Vegan bir ürün.

Parfüm katmadan organik içerikle verdiği tropik kokusu şahane.

Hayvan deneyleri yapmıyor. Cruelty Free kozmetik severlerinin çizgisinde.

Glutensiz ve yenilebilir kaynaklardan üretiliyor.

Dudaklarınızı yumuşak, nemli ve lezzettli bırakacağından emin olabilirsiniz. ☺




4 yorum:

  1. bir zamanlar en sevdiğim lipbalmdı şimdi farklı çeşitlerini görüyorum bazı sitelerde ama yakında kullanmadım. ayh eski zamanlara gittim. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet ah eski zamanlar :) Ben ilk kullandığımdan bu yana çok beğeniyorum, üstüne nicesi geldi de bunun gibi olmadı <3

      Sil
  2. Sizin tavsiyenizle aldım ve kullandığım en iyi lipbalm diyebilirim. Anında yumuşatıyor, düzenli kullanınca diğer ürünlerle olan farkını belli ediyor. İçerik olarak da çok temiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, benim de kullandığım en iyi lipbalm :) Kokusu da pek şahane, oh mis günlerde kullanın <3

      Sil