Arama Kutusu

Son Dönemdeki Kozmetik Alışverişlerim (Gratis, Mamacım ve Yves Rocher)

kozmetik-alisverislerim-gratis-mamacim-yves-rocher


Son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişlerimi tek bir yazıda birleştirerek blogda paylaşmak istedim. Alışverişlerimin hepsi ihtiyaca yönelikti. Gratis, Mamacım ve Yves Rocher tercih etme nedenlerim ve alışverişim ayrıntıları ise şu şekilde :




mamacim-online-dermokozmetik-alisverisim
mamacim kozmetik alisverisim

mamacim-online-dermokozmetik-alisverisim
mamacim kozmetik alisverisim


En büyük alışverişi Mamacım'dan yaptım çünkü almak istediğim Phyto Saç Boyası ve Phyto Şampuanlar bir aradaydı. Aslında Turuncu Kasa mı Mamacım mı çok kararsız kaldım, çünkü Turuncu Kasa da Phyto'lar daha indirimdeydi. Her iki site de güvenilir ama Mamacım daha hızlı. Bugüne kadar yaptığım her alışveriş en geç ertesi güne gönderiliyor. Bu yönünü çok sevdiğim ve benim de acil teslimata ihtiyacım olduğu için Mamacım'ı seçtim. Siteyi tek eleştirdiğim noktası, kargo ücreti ne kadar harcarsanız harcayın hep var ve büyük firmaların bunu dengelemesi gerektiğini düşünüyorum. Her seferinde kargo ücreti vermek kötü zira.


Mamacım alışverişim Phyto ağırlıklı oldu. Saçımı sık sık değil yılda birkaç kez boyuyorum. Bitkisel boyalar tercihim, Phtyto Saç Boyası'nı ne zamandır istiyordum, umarım beklentimi verir. Saçlarımı biraz koyu tutmak istediğim için koyu bir rengini seçtim. Şampuanlar ise biri her zaman aldığım Phyto Phytoapaisant, diğeri ise merakla aldığım Phyto Phytokeratine. Yaz-güneş derken vücudumu çok kuru hissettiğim için duşta pratik bir ürün arıyordum. Babe Temizleyici Vücut Yağı'nı görünce, aradığım tam da bu dedim ve onu da sepete ekledim. Geri kalan ise alışveriş hediyeleri. (La Roche Posay makyaj çantası, La Roche Posay mini termal su, Sebamed ve Ducray testerları). 1 günde elimde olması ve tüm ürünlerin sorunsuz ulaşması yönünden gayet memnun kaldım.


gratis-kozmetik-alisverisim-blog
Gratis Kozmetik Alisverisim


Gratis'ten ise toplamda 5 ürün aldım. Gratis alışverişimin aracısı ise Sebamed Deo. İnternet sitesinden temin etmek yerine bir an önce alıp kullanayım diye önünden her gün geçtiğim Gratis'i hedefledim. Bir de aklımda ofiste kullanılan kokulardan birisi olan Febreze'nin mavi olanı yer etmişti. Rengini aklımda tutarak aldım, meğer bir ismi varmış : Alp Esintisi. Hafif ve boğmayan ama ferahlık da sağlayan güzellikte. Ev için kullanmak üzere edindiğim Febreze Oda Kokusu'nun fiyatı ₺10.


Duş jelim azalmıştı, bu sefer farklı bir şeyler kullanayım diye rafları dolaşırken Bee Beauty'ler gözüme çarptı. Yeni mi üretildi yoksa önceden beri varlar mıydı bilmiyorum ama öyle güzel öyle iştah açıcı kokuları var ki almadan edemedim. BeeBeauty Portakallı Çikolata Duş Jeli ve BeeBeauty Kahveli Duş Jeli yaz gününde çok çekilir gibi gelmiyor ama o an kokularına karşı koyamadım. BeeBeauty duş jelinin tekli fiyatı ₺4.95 idi, indirim var mıydı ne yazık ki hatrımda değil.


Sebamed Deo Sprey Fresh, tamamen bir yaz ihtiyacı ve Gratis alışverişimin kahramanı. İçeriğini de güzel buldum. Aldığım fiyatı net hatırlamıyorum ama ₺20 gibiydi veya birkaç kuruş düşüğü. Aldığımdan beri kullanıyorum ve son derece memnun kaldım.


Sensodyne Diş Fırçası : Diş fırçamı sık sık değiştiriyorum. Sensodyne diş macunları konusunda sevmiyorum, diş fırçaları ise macunlarına kıyasla çok daha iyi. Bu sefer bu modelini aldım, Fiyatı ise ₺9.

yves-rocher-kozmetik-alisverisim-blog
yves-rocher-kozmetik-alisverisim

Yves Rocher alışverişimde ise bu jelleri aldım, ismi Yves Rocher Pure Calmille Gel. Daha önceden kullandığım bir yüz temizleme jeliydi. Benden ziyade kuru cilttli kız kardeşimin yıldızı. İçerisinde SLS olmasına rağmen cildini gram kurutmuyor ve çok memnun. Bu yüzden ağırlıklı olarak o kullanıyor. Papatya özlü temizleme serisinin bir üyesi olan Yves Rocher Pure Calmille Gel fiyatı ise tekli olarak ₺27.90


Aldıklarımın bazılarını blogda daha önce detaylıca paylaşarak etkilerinden bahsetmiştim. Eğer ilginizi çekiyorsa tıklayabilirsiniz : 



Yves Rocher Pure Calmille Gel (bitenler kulübümde yer almıştı)



16 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini! Phtyo markayi bende cok merak ediyorum, bir kac sene önce sadece haplarini almistim saclar icin olanlari pek bir fark görmemistim ama sac kürleride cok tavsiye ediliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Phyto markasını çok çok seviyorum, botanik saç bakım imajını etkisel olarak en iyi veren marka, hap konusunda güzellik sektörünün hiçbir hapına inanmam, extradan aldığım tek kapsül omega3, gerisinin biraz piyasa olduğunu düşünüyorum, saç kürleri ise evet ben de merak ediyorum onları :)

      Sil
  2. Babe temizleyici vücut yağını merak ettim, hepsini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıra deniz meniz derken vücudum fazla kurulaştı sanki, böyle bir ürün ararken sitede görünce bir de Babe olunca denemek istedim, ayrıntılıca en kısa zamanda paylaşmayı planlıyorum :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Çok güzel şeyler aşmışsın hepsini güle güle kullan.Mamacım benim de sevdiğim ve memnun kaldığım bir site.Diğer online dermokozmetik sitelere kıyasla daha uygun ve daha hızlı.Bee Beauty'nin duş jelleri harika görünüyor kahvelisinden mutlaka alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler <3 Evet çok hızlı gönderim yapıyorlar, siparişimi akşam dahi versem sabah kargoda oluyor, maşallah diyeyim :) BeeBeauty harika kokuyor, mutlaka bak derim <3

      Sil
  4. Çok güzel alışveriş olmuş, güle güle kullan canım :) Kakaolu ve kahveli duş jellerini çok canım çekti yaa ben görmedim acaba büyük Gratis'lerde mi var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersi :) Benim gittiğim Gratis küçüktü, duş jellerinin orada en dikkat çekici rafa koymuşlardı, yoksa kesin gelir diye düşünüyorum çünkü kendi ürettikleri marka, eğer görürsen kokularına bakın, gerçekten çok hoşuma gitti kokusal olarak <3

      Sil
  5. Bee beauty dus jelleri sanirij yeni sekercim. Ben de portakal cikolatali olani alip bayildim . Nasil enfes koku o . Mamacima vben de bayiliyorum ama karfo ucreti konusunda kesinlikle haklisin . Guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımcım ben de yeni gördüm, zaten orada kokusunu test eder etmez alıverdim :) Mamacım ise evet büyük firmalar artık kargo olayını müşteriye yüklemekten kaçınmalı, hadi yükledi diyelim bir limit getirmeli, örneğin 50 tl veya 100 tl üzerine kargo bedava gibi. Açıkçası bu biraz kötü, 150 tl verip kargo ödemek bu devirde olmamalı, neyse ki hızda süperler ve bir de ürünleri çoğu yere göre eko fiyatta, çok teşekkür ederim canımcım, daha da güzelleri senin olsun <3 :*************

      Sil
  6. BeeBeauty urunlerini bende raflarda uzun suredir goruyorum, kokularina bayiliyorum fakat hic denemedim. Denedikten sonra yorumlarini bekliyorum :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BeeBeauty'den başka ürünler deneyip sevmiştim, genel olarak kokuları çok başarılı veriyorlar, umarım bu duş jelleri beni yanıltmaz. Şişede harika olup duşta beter çıkanlardan olmaz umarım :)

      Sil
  7. Mamacımdan ben de çok memnunum fakat kargo parası kısmını aynen eleştiriyorum. Babe yıkama yağını çok merak ettimmmmmm:)) Güle güle kullanın hepsiniiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kargo konusunda biraz daha esnek olmalılar, çoğu şirket kargo olayını en aza indirmişken hele ki, umarım o konuda da bizlerin eleştirisini dikkate alırlar :| Babe vücut yağı ise bu sıra böyle bir ürüne ihtiyaç duyuyorken karşıma çıktı, ilgimi çekti, umarım severim, çok teşekkürler :) <3

      Sil