Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #48

bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler-blog
Bitenler Kulübü

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 48. serisi blogda yer alıyor. Yine bu defa da renkli kozmetik adına 1 tane temsilim var, diğerleri ise bakım ürünlerinden oluşuyor. Bitenlerden birini öylesine seviyorum ki biter bitmez yeniledim. Çünkü şu ana kadar kullandıklarım arasından en iyisi. Bitenler Kulübüm #48'in ayrıntıları şu şekilde :




bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler-blog
Bitenler Kulübü Blog
Biten kozmetik ürünlerimin ayrıntılarını, linkler halinde sunuyorum ki ürünleri blogda daha önceden yer verdiysem, ayrıntısına kolaylıkla ulaşabilin diye. Linklere tıklayarak detaylarını keşfedebilirsiniz.


1) Phyto Phytoapaisant Saç Derisini Rahatlatan Şampuan : Konunun başlangıçta atıfta bulunduğum kozmetik ürünü işte bu! Harika bir şampuan ve bu zamana kadar bunu geçen bir şampuanla buluşmadım. Sanıyorum en sık yenilediğim kozmetik ürünlerinin ilk 3'üne girebilir. Phyto şampuanın en çok içeriğini, daha sonra ise bıraktığı etkisini seviyorum. Saçları ne hacimlendiriyor, ne parlakaştırıyor, ne dalgalandırıyor. Bu bakımdan market şampuanlardan çok geride ve sırf bu özelliğinden dolayı daha çok seviyorum. Sade, yalın bir içerik, bir şampuandan beklentim sadece bu. Üstelik bir de saç derisini gerçekten rahatlatıyor. Boşuna daimi şampuanım olmadı Phyto Phytoapaisant.


2) Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kremi - Manuka Honey Creamy Cleanser : Geçtiğimiz sene, 2015 yılına gireceğim zamanlarda edindiğim bu krem temizleyiciyi gayet sevmiştim. İçeriği güzel, yüz temizleme anlamında cildi kurutmuyor. Kış için daha ideal. Kokusunu çok ağır ve sevimsiz bulmuştum. Temizleyiciyi diğer anlamlarda çok beğenmeme rağmen daha hafif kokulu ürünlere yöneldiğimden bu temizleyici ile elvedalaştık. Daha alacağımı sanmıyorum.


3) Huncalife Delight Therapy Peeling : HuncaLife ürünlerini blogda tanıtırken bu peeling için kullandıkça karar vereceğim belirtmiştim. Diğer ürünlerinin ise içerik ve etki olarak bende bir çelişki uyandırdığından bahsetmiştim. Bu peeling için diyebileceğim tek şey var, sanırım kullandığım en kötü peelinglerin başında geliyor. Ne yazık ki gram beğenmedim. Vücut peelingi olarak kullandım, 8 ayda ancak bitti. Almanızı asla önermem. Kozmetik piyasasında daha ne güzellikler varken hele ki.


4) Farmasi Kozmetik Turkuaz Oje No141 : Geçtiğimiz seneden beri benimle birlikte olan Farmasi Oje No 141 (keşke ojeye bir isim verilseydi), turkuaz renginde. Ojenin tırnakta duruşunu sevdiğim için özellikle bahar/yaz zamanı severek kullandım. Aslında ojenin baya bir miktarını kullandım fakat hepsini biterebilmiş değilim. Ne yazık ki artık sürülmez durumda. Elimdeki Golden Rose, Flormar, Pastel gibi markaların ojeleri çok daha dayanıklı. Farmasi 1 senede kendini bıraktı. Bunu da not düşmeliyim.


5) Caudalie Beauty Elixir / Güzellik İksiri : Serum ve tonik olayını birleştirerek karma cildimde sorunsuz kullandığım bu güzellik iksirini çok sevmiştim. Cildimi hayli sıkılaştırdı, aynı zaman da hiç beklentim yokken cildime parlaklık da sağlıyordu. Caudalie ürünleri biraz pahalı olmasına rağmen bakım adına arada tercih edilebilir. Özellikle lüks eczane ürünlerine yönelmeyi seviyorsanız, kulvarındaki çoğu markaya göre daha alınası yapıda olduğu için rahatlıkla tercih edebilirsiniz.


6) Jason Natural Sea Fresh AntiCavity Toothpaste : Bu doğal içerikli diş macunundan çok memnun kaldım, bu bitirdiğim 2.si ve ne yazık ki elimde dahası yok. Türkiye'de uygun fiyatıyla bulabilirsem yenileceğim. İçerik olarak harika, etki olarak da keza öyle. Ayrıca nefesi de çok iyi tazeliyordu. Kısacası bu macun benim için tekrar tekrar alınacaklar listesinde.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.




17 yorum:

  1. biten ürünlerin çok hoşmuş hayırlı uğurlu olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Diş macunu dişlerinizi beyazlatdı mı? Ben 2 yıldır Glister kullanıyorum. Diş hekimim önerdiği için de pek deyiştirmek istemiyorum. Ayrıca sadece bu da değil, ağız boşluğumda bıraktığı "ferah" duygusunu çok beğeniyorum ve dişlerimi gerçekten sadece yüzeysel olarak değil, hem de bütün bakterileri filan temizlediğini düşünüyorum. Memnunum yani aslında. Ama dişlerimi beyaz yapan bir ürün de istiyorum :( Diş beyazlatan kalemleri doktoruma sordum, önermem dedi. Peki ben napcam :( Doktoruma sorarsan ülekede her kesin dişi bu renk, ben büyütüyormuşum falan. Ama ben bembeyaz bir diş istiyorum, reklamlardakı gibi :( Galiba "ofis beyazlatması" yöntemini uygulamak zorunda kalacağım. O da daimi değil diye duydum ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Glister de çok iyi bir macun, blog yazmadan evvel hep onu kullanırdım, o da içerik olarak iyi :) Jason diş macunu ise evet diş beyazlatma etkisi var ama öyle büyük oranda değil, benim de dişlerim aşırısı beyaz değil, normal düzeyde, diş doktorum bunun genetiğe bağlı olduğunu söyledi, beyaza yakınsa bence o kadar takılmamalı ama öyle daha mutsuzsan diş doktoru önderliğinde farklı işlemler yapılabilir görüşündeyim :) Crest'ler var bir de, yabancılar da çok meşhur, araştırabilirsiniz dilerseniz

      Sil
  3. Yüz temızlemek için cok memnun kaldığın vazgeçemediğin karma cilde iyi gelen dermokozmetik yada hangi marka ne varsa adını yazabılırmısın balım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, Pierre f estheticians formula moisturizing cleanser, la roche posay physiological cleansing gel (bu makyaj çıkarıcı olarak geçiyor ama günlük cilt temizliğine de pek uygun) ve Skin79 smart clear all in one cleansing gel. Her üçünden de çok memnunum :)

      Sil
    2. :* :) pierre eczanelerde varmıdır kuzum sorıcam bı , sen bu ucunude normal fıyattanmı alıyorsun yoksa ındırım falan beklıyormusun bı şekılde*

      Sil
    3. Canım, Pierre F ürünleri Gratis'lerde var, indirimlere denk gelirsem ne ala, öyle almak daha mantıklı ama bazen ihtiyacım olduğunda indiririm olmayabiliyor, artık eskisi gibi yüklü kozmetik alışverişleri de yapmadığım için ihtiyacımı arada normal satıştan da alabiliyorum, ayrıca indirimlerden bazen de özellikle kaçıyorum, çünkü eminim ki ihtiyacım olmayan bi dolu ıvır zıvırı sırf uygun fiyata düşmüş diye alacağım, ne gerek var diye düşünüp erteliyorum :) <3

      Sil
    4. Pelinim, Bugün sordum eczaneye ordaki bayan LRp nin purufying foaming cream ini önerdi . senin dedigine makyaj temizleme losyonudur bu dedi getirdi koydu önüme oku bak kendn karr ver dedi bnde 2oo ml mantkli aslnda didim seninki için bayan ecz.önerdiğide 125ml di bilemedim 46 civarında fiyatida ikisinde hemen hemen netten bakım diye düşündüm sitelere . Sen ne diyorsun bayann onerdigi nasildrki , bde snnkinde makyaj temizleme losyonu yazdığı için aklım karıştı:/ Aynen ama ciddi manada bende azalttim ihtiyacım neyse hem kaliteli hemde uygun almaya çalışıyorum artik en güzelini yapıyoruz canim inan bana :*)

      Sil
    5. Evet o aslında bir makyaj temizleyicisi, zaten 2 üst yorumumda parantez içinde bu durumu belirtmiştim ya :) Makyaj temizleyici olmasına rağmen günlük cilt temizliğinde de bana göre gayet ideal ve yumuşak yapıda. Cilt bariyerini aşındırmadan temizliğini yapıyor ama eğer aklın karıştıysa ilk önerdiğimi alabilirsin ki zaten benim için bir numara da o. Gratis'lerde 10 lira gibi bir fiyatı vardı ilkinin. Senin dediğini hiç kullanmadığım için bir kıyaslama yapamıyorum ne yazık ki :/ Sevgiler

      Sil
    6. hıı dogru bebeem ben atlamışım onu sory:/yıkanabılır değilya oyüzden tereddüt ettim Ml olarak çok ideal geldi bunun yanı sıra. Evet ılk onerdıgıne bakacağım o zaman ohoo on sa ditek alırım ındırım beklememe de gerek yok :) bırşey alacağım zaman böyle sürekli düşünürüm rüyama bile girer,araştırıp sorarım takiii alana kadar, rahat edemiyorum işte tez canlılık başa bela :pP

      Sil
    7. Canims oncelikle kusruma bakma kalabalık ettm bayada. O gratisdeki ürünede baktm netten sanirim tanecikli bir ürün .benim o tarz sadece aksamlari cikdime peelin yaparak yikadigim ürün var zaten demotlg verdi. Gun icinde kopurtulerek yikamak istedigim bir ürün istiyorum. Seninkisi o ilk onerdigin sadece pamukla silinmeli sanırım olmadi alicam tavsiyene güveniyorum çünkü ... öptüm

      Sil
    8. Canım iki üstteki yorumunda yazdığına cevaben LRP yıkanabilir bir ürün zaten, yeni yorumunda bahsettiğin jel ise peeling değilki tanecikli olsun, normal jel gibi, SLS'i olmadığı için bol köpüklü değil ki bence sert deterjanlardan kaçmalısın, her iki ürün de pamukla silinmelik ve tanecikli değil, hatta ikinci bahsettiğim Gratis'tekinin yeni konusunu hazırladım, Pierre F Estheticians Formula Cilt Temizleme Jeli buradan bakınabilirsin :)

      Sil
    9. Fotosunu telime çektım senden canımcım,elımdeki sabunsal urunde bıttı bıtecek almamda gerek artık ,Ya super o zaman ben okudugumda ıcınde tanecık olduğu yazılmıştı blog yazısının bırınde . Eczacı baya'nın bırısıde nemlendırıcılı urunlerden kaçmalısın asıl onlar sende sürekli sıvılce yapar dıyordu :S (: Bıodermanın büyük 500 ml karma cıltler ıcın olan yıkama jelinın tekli hali 30 Tl idi buarada , denedınmı bılmıyorum,helede ıcerıgı nasıldır hiç bilmiyorum,makyaj T. suyu çok seviliyor biliyorsun ki heralde bütün ürünleri güzeldir diye düşünebiliyor insan(: gratısınkını denedıkten sonra bir deneyeyim diyorum.

      Sil
    10. Canım nemlendiricili ürünler sivilce yapmaz ki. Bunu o eczane danışmanı neye dayanarak söylüyor anlayamadım, böyle bir şey mümkün değil. Bilimsel açıklaması yok en azından. Cİlt bakım yağı bile sürsen sivilce yapmaz. Sivilce olayı hormonal olabilir, hijyenik sorunlar olabilir, stres olabilir vs. her şey olabilir. İyi bir dermatolog bu konuda en iyi danışmandır. Bioderma'nın o ürünü hiç denemediğim için bilemiyorum canım :/

      Sil
    11. Eczacı ablanın yalancısıyım vala canıms:| :) Sanırım zor bir cildim var, bişey sürmiyim yinede sivilcem çıkar,ilaç verdi zaten onu kullanıyorum ama temizleme jeli vermedi (gerek yokkı oyle sabah akşam yıkayıp temizlemene dedi ) garip, ustelık özele gittim. Akşamları kullanabileceğim bir ürün verdi oda peeling içerikli . ama sabah kalkıncada kullancak birşey lazım sonuçta içi rahat etmiyor insanın. Etrafımdakiler pieere f. nın adını bile bılmıyor, ((: adı sanı bılınmeyen şeyi alma cilt bu sonuçta git ecz. ürünü al en azından diyende var . Çevremdeki gratiste bu ürün kalmamış yarında bakıcam yoksa mecbr bıodnnkını alıcam .

      Sil
    12. Anladım canım, umarım cildinize uygun olanı keşfederek memnuniyetle kullanırsın :) Sevgiler <3

      Sil