Arama Kutusu

Flormar Makyaj Sabitleyici / Make-up Fix Spray

flormar-makyaj-sabitleyici-kullananlar-blog-yorumlari_make-up-fix-spray-reviews
Flormar Makyaj Sabitleyici - Make-up Fix Spray


"Makyajını fiksle, gün boyu sabitle" amacına hayat veren makyaj sabitleme spreyleri arasında yer edinmeye çalışan bir isim de Flormar Makyaj Sabitleyici. Eğer bu ürünün verdiği etkisini merak edip güzellik bloglarından biraz araştırdıysanız, çoğunluk olarak kullanımı ve hissettirdiği itibari ile saç spreylerine benzetildiğini göreceksiniz. Saç spreyine benzetilmesi çok normal, zira içeriğinin ilk maddesini Alkol almakta. Ülkemizde düğünlerin ve eğlencelerin mevsimi de açılınca makyaj sabitleyicilerinin yeri haliyle merak ediliyor. Soğuk görüntüsüyle tasarım yoksunu ilan ettiğim bu Flormar Makyaj Sabitleyici Make-up Fix Spray görevinde ne kadar başarılı diyorsanız, bu yazı size :



Kozmetik ürünlerinde alkol kullanılmasının örnekleri çokça var ancak direkt olarak ilk maddesinin alkol olması yani tüm içeriklerine kıyasla en çok alkol kullanıldığını ibare etmesi, cildimiz için hiç de iyi bir durum değil. Alkol bağımlısı bir insanın bedeni nasıl yavaş yavaş çökerse (örneğin; damarları genişler, kolajen kaybını hızlandırır, diüretik oluşuyla vücudu susuz bırakır), cildimiz için kullandığımız ürünlerde de zarar verir. Alkol, cildi çaktırmadan yavaşlatır. Kendi adıma, cilt bakımında içerik kontrolü yapmayı seviyor ve böyle kullanmayı tercih ediyorum ama iş makyaja geldiğinde bu özenim ne yazık ki kayboluyor. Bunun bir nedeni de mineral makyaj markalarına çok itimat etmeyişim ve her gün makyaj yapmıyor oluşum. Yaptığım zamanlar kat kat kontürler, yok modlajlar yok bazlar yok onlar yok bunlar olmaksızın, hafif ve doğal bir makyajı ekseriyetle kullandığım için makyaj ürünlerinin içeriğine de çok takılmıyorum. Hatta deniz mevsimini açtığımdan beri elim güneş kremi ve termal sudan başka bir şeye pek gitmiyor.



Makyajınızı yaptıktan sonra sabitleme konusunda, kendimi illa bir ürüne teslim edeyim diyorsanız, bu minvalde kült olan bir isim var ki, o da MAC Fix+ Sprey. Bu yüzden Flormar 'ın aynı amaca yönelik bu yüz spreyi de ona kıyaslamak çok yanlış olmaz. Aralarındaki en önemli farklılık MAC Fix+ alkol içermiyor ve kesinlikle Flormar 'dan çok daha iyi içeriğe sahip. Flormar 'ın farkı bununla da bitmiyor, pompa sisteminin değişkenliği kullanım açısından daha zorlayıcı halde. Flormar Make-up Fix Spray makyaj spreyinin sahip olduğu pompa sisteminin fazla abartılı ürün vermesi kullanırken beni çok hoş etkiyle karşılamadı. Makyajı sabitleme amacıyla üretilen bir spreyin bunu böyle haldur huldur değil de daha nazikçe yapmasını beklerdim. Yani ürünü inceden püskürtme sistemi ile dizayn edilmeliydi. Flormar Makyaj Sabitleyici, deodorantların verdiği püskürtme ile yarışmayı seçmese daha iyi olurdu.



Makyaj Sabitleyici Spreyi, makyaj sonrasında yaklaşık bir kol boyu uzaklıktan sıktığımda cildimde ilk fark ettiğim, spreyin bıraktığı yoğun ıslaklık ve hissedilir gerginlik oldu. Akabinde ise cildimi tuhaf yapışkanlık hissi kapladı, ne yazık ki bu yönü benim için en çekilmez tarafı oldu. Ürün ambalajında yazan "Yüzünüze X ve T Biçimlerinde Uygulayın" kısmı işin süsü. J harfi şeklinde uygulasanız da olur, A harfiyle de. O biraz "pro izlenimi vermek" amacıyla süslenilmiş bir yazı. Önemli olan biraz uzak bir mesafeden kullanmak. Makyajı sabitleme yönünde başarı var ancak bu o yapış yapış hissini çekmeye değmeyen oranda. Ayrıca, makyaj sabitlemedeki başarısı da sabah yapıtğınız makyajınızı gün boyu koruyacak nitelikte değil, çok daha az oranda. Eğer özellikle gidip paramla almış olsam üzülürdüm, bu yüzden de öneremiyorum.


flormar-makyaj-sabitleyici-kullananlar-blog-yorumlari_make-up-fix-spray-reviews
Flormar Makyaj Sabitleyici - Make-up Fix Spray Kullananlar Yorumlari

Eğer MAC Fix+ mi yoksa Flormar mı diye kararsızsanız, fiyat farkına rağmen Mac daha iyi. En azından ferahlık verme anlamında ve cildi nemli gösterme anlamında daha başarılı. İçeriği de daha iyi, gerçi onda da (kokusu çok hoş olan) parfümün zararı var. Bunun yanı sıra Mac, sadece makyaj sonrası kullanımıyla değil, makyaj öncesi de cildi makyaja hazırlamasıya yardımcı. Ama unutmayın, fiksleme işlemini her ikisi de düzgün yapamıyor. O halde fikseleme yönü olarak değil de pudralaşmış cildin görüntüsünü yumuşatma ve ferahlatma anlamında, içerik olarak da daha güzel bir ürün tercih edebilirsiniz, yani benim önerim ne Mac Fix+ ne Flormar Fix, onların yerine Avene Termal Su




Ayrıca, blogda daha evvel yer verdiğim Termal Su Nedir? Ne İşe Yarar? yazımda termal sular hakkında daha çok bilgi edinebilir ve En İyi Termal Su Hangisi? yazımdan da markaların birbiri ile yarışında kimin galip geldiğini benim değerlendirmemle öğrenebilirsiniz. 


* Tanıtım Ürünüdür.

4 yorum:

  1. instagramda sadece resmi gördüm işte beklediğim yazı dedim resmin altında ne yazdığınızı bile okumadım :)
    ben bu makyaj sabitleyicileri çok merak ediyorum ama korkum sizinde belirttiğiniz üzere alkol ve türevleri
    cildim zaten hassas bide üzerine ağzıma bile sürmediğim alkolü yüzüme fış fış yapınca haliyle atopik dermatit yüz olucak pancarımsı görünüm (ımsı dedim dimi bi önceki yazınız aklıma geldi gülüyorum şu anda :) ben sizin verdiğiniz yolla en kısa zamanda termal su alim en mantıklısı dediğiniz gibi o olucak benim için
    teşekkürler harika bilgilendirmeniz için
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu okurken gülümsettiniz beni :) Çok şekersiniz <3 Kesinlikle kaçmanız gereken bir ürün, ben de kullanmayı devam ettirmeyeceğim, hem etkisiz hem cilde nafile zarar veriyor, Mac bile daha iyi ama termal sulardan yanayım :) Oh ferah ferah <3

      Sil
  2. Blogunuzu gerçekten çok beğeniyorum.Bu ürünü almak istiyordum ancak okuyunca vazgeçtim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de vazgeçin, ciltle dost değil, arayı bozmaya hiç gerek yok :)

      Sil