Arama Kutusu

Makyaj Blogu Yazmanın İpuçları : Kız İşi Sosyal Medya İkonları / Widget Şeklinde

Makyaj Blogu Yazmanın İpuçları : Kız İşi Sosyal Medya İkonları

makyaj-blogu-yazmanin-ipuclari-kiz-isi-sosyal-medya-ikonlari
makyaj blogu yazmanin ipuclari kiz isi sosyal medya ikonlari


Makyaj Blogu Yazmanın İpuçları yazı dizimin bu seferki konusu küçük ama olmazsa olmaz ayrıntı olan sosyal medya ikonları ve onları blog sayfamıza kolayca nasıl yerleştireceğimiz üzerine. Sosyal medya ikonları, internet sitelerinin en gerekli butonları. Çünkü siteler artık sosyal medya gücünün çok farkında. Sosyal medyadan beslenen bir sitede sosyal medya ikonlarının olmaması imkansız. Bloglarda da bu durum son derece önemli.



Benim sizlerle paylaşıyor olduğum ikonlar, internet dünyasında sürekli karşımıza çıkanlardan biraz daha farklı. Farklıdan kast ettiğim bu sosyal medya ikonların "girly" havada olması. Yani kız işi. Simli, altın renkli, pembe ikonlar daha kız işi durduğu için böyle isimlendirmek istedim. İlk bölümde yer alan sosyal medya ikonlarının tamamen Miskin Kek Blog Tasarımlı olduğu için internette hiçbir yerde bulamazsınız. Hatta bu tarz sosyal medya ikonlarının %95 'i satış amaçlı web sitelerinde (örneğin Etsy gibi) satışa konuluyor. Ben sizler için ücretsiz olarak sunuyorum. Üstelik kodlarının hiçbirisinde reklam yok. Bununla birlikte hafif soluk efekt veren ufak bir stil de yüklü. Her bir sosyal medya butonu, blogdan hariç ayrı sayfada açılıyor ki böylece blog izleyicinizi blogdan göndermemiş oluyorsunuz. Ayrıca sosyal medya ikonlarını blog sayfasına yüklemek çok basit, blog şablonuyla uğraşmanıza da hiç gerek kalmıyor. Çünkü bu sosyal medya ikonlarını, sadece "widget ekle" kısmından eklenebilme kolaylığında hazırladım. Kodların değiştirebilir kısımları da size anlatacağım ki kendi isteğinize göre blog sayfanızda rahatlıkla değiştirebilin.



Her bir sosyal medya sitesinin kendine özel simgesi vardır. Örneğin Facebook sadece f harfi iken, Instagram ise retro kamera simgesindedir. Böyle olması, o sosyal medyayı kullananlar adına hatırlatıcı olduğundan bloglar dahil tüm internet sitelerinde küçük simgesel şeklinde kullanılmaktadır. Eminim ki çoğunuz bu simgelerin neler olduğunu biliyorsunuzdur ama yine de ufak şekilde açıklamam gerekirse :


g+  ....... Google+ Sayfası
f     ....... Facebook Sayfası
P   .......  Pinterest Sayfası
Uçan Kuş İşareti....... Twitter Sayfası
Retro Fotoğraf Makine İşareti ....... Instagram Sayfası
+ veya bl veya kalp (♥) ....... Bloglovin Sayfası
Y veya Youtube kelimesi ....... Youtube Sayfası
Nokta Çevresindeki 2 Çizgi İşareti....... RSS Sayfası
in kelimesi  ....... Linkedin Sayfası
Zarf  İşareti ....... Mail/İletişim


Bu sosyal medyalar illa ki bu şekilde simgelenecek diye bir kaide yok ama böyle olması çoğunluk tarafından benimsendiği için bu şekilde kullanmanızı öneririm. İçlerinde en değişken olan Bloglovin simgesi. Çünkü Bloglovin, hem kalp işareti, hem artı (+) işareti hem de BL sözcüğü ile ifade edilebiliyor. (Bloglovin şu an için Türkiye 'den girişi yasaklanıldı ama umarım bu bir an önce düzelir ve tekrar eskisi gibi kolaylıkla girebiliriz) Elbette burada verdiklerim arasında sosyal medya olmayan unsurlar da var. Örneğin Rss denilen, bir sosyal medya değildir. Sayfamızın özetini sağlayan bir bildirimcidir. Yine aynı şekilde mail kısmı da bir sosyal medya sitesi değildir. Ben blogda ufak bir iletişim kısmı oluşturdum. O kısıma yönlendiriyorum. Siz de o şekilde yapabilirsiniz.

Önemli Notlar :

1- "Miskin Kek Blog Tasarımlı Sosyal Medya İkonları" şeklinde sıraladığım sosyal medya simgelerinin boyutlarını rahat değiştirebilin diye orijinal resim boyutlarını biraz büyükçe yaptım. Çünkü büyük kullanmak isteyenlerde çözünürlük sorunu yaşanmasını istemedim.


2- "Web Sitelerindeki Hazır Sosyal Medya İkonları" kısmında sıraladıklarım ise birçok tasarım sitesinden derlediklerim oldu. O kısımda yer alanları büyük kullanmak isterseniz deneye yanıla ayarlayın. Çünkü resimlerin çözünürlükleri bozulabilir. Burada yer alan çoğu resim .rar uzantılı dosyalar halinde olduğu için ben tek tek indirip, bir upload sitesinde yeni baştan upload edip koda yerleştirdim. Böylece sizi, başkalarının gizlice reklamı yaptığı kodlarıdan kurtarmak istedim. Birçok internet sitesi kod paylaşırken kendi blog veya site isimlerini de koda yazıyorlar ki reklamları dönsün. Bu yüzden benim verdiklerimi güvenerek kullanın. Her biri benim uploadım olup içinde en ufak bir reklam bulunmamaktadır.


3- Her tarz blog faydalanabilsin diye bu konuda yer alan kimi sosyal medya ikonları pastel renklerde, kimisi canlı görünümünde, kimisi yuvarlak formda, kimisi kare, kimisi ise daha farklı simgelerde. Sosyal medya ikonlarının hepsine ayrı ayrı soluklaştırma efekti ekledim. Fare (mouse) ile ikonların üzerine gelindiğinde soluklaşıyor. Ben blogda böyle küçük ayrıntıları çok zarif bulduğum için sizlerin de böyle kullanmasını öneririm.


4- Blogunuzda buna benzer bir konu yapıp olduğu gibi burada tek tek hazırladıklarımı alma niyetiniz var ise, ilk bölümde yer alan tasarımları konunuzda blog sayfamın linkini de yazarak paylaşmanızı rica ediyorum. Aksi halde tesüflerimi erinmeden sunarım.


5- Yapamadığınız noktaları veya olumlu/olumsuz dile getirmek istediğiniz hususları, bu konuya yorum olarak bırakabilirsiniz. Bu tarz sorularınızı mail olarak yazmak yerine sormak istediklerinizi direkt olarak konularda sormanız daha hızlı cevap almanızı sağlar.


Sosyal medya ikonlarını bloga adım adım eklemek :


makyaj-blogu-yazmanin-ipuclari-kiz-isi-sosyal-medya-ikonlari
makyaj blogu yazmanin ipuclari kiz isi sosyal medya ikonlari


1-) Blog panelinizden "Yerleşim" kısmına giriyoruz. Orada Gadget Ekle kısmına tıklıyoruz.

2-) Gadget (widget) menüsünden HTML/JavaSciript olanı seçiyoruz.

3-) Daha sonra bu konuda beğendiğiniz sosyal medya ikonlarını hangisi olacağına karar veriyorsunuz. Sosyal medya ikonlarını gördüğünüz gibi gruplandırdım. Her bir grubun altında bir kutucuğun içerisine kodları yazdım. Oradaki kodları kopyalayıp gadgetteki javascript bölümüne yapıştırıyorsunuz. Kaydet diyerek blogunuza ekliyorsunuz. Bu kadar kolay.

Değiştirebilir Kısımlar :

<a href= kodundan sonraki kısımlarında gelmesini istediğiniz sosyal medya hesabınızı yazın. Ben zaten kolayca yapabilin diye hangi sosyal medya geleceğiniz belirttim. Örneğin Facebook bölümüne "facebook-adresiniz" veya Instagram bölümüne "instagram-sayfaniz" şeklinde. Oraları kendi sosyal medya hesaplarınıza göre değiştirmelisiniz. Sosyal medya hesaplarınızın linkini, internet tarayıcınızın en üst kısmında yer alan adres bölümünü kopyalarak alabilirsiniz. Örneğin benim sosyal medya hesaplarımın tarayıcıda görünen şekli:


makyaj blogu yazmanin ipuclari kiz isi sosyal medya ikonlari
makyaj blogu yazmanin ipuclari kiz isi sosyal medya ikonlari
makyaj blogu yazmanin ipuclari kiz isi sosyal medya ikonlari
makyaj blogu yazmanin ipuclari kiz isi sosyal medya ikonlari


Kullanmayacağınız sosyal medya iconların kodunu silin. Ben zaten kod karışıklığı yaşayıp vakit kaybetmeyin diye tüm kodların başlangıç ve bitimini ayırdım. Her sosyal medya ikon kodu başlarken  <!--Start Icon--> ve biterken  <!--End Icon--> yazdım. Örneğin sizin Youtube hesabınız yok ve bu ikon yer almasın istiyorsunuz, o halde <!--Start Youtube Icon--> ile başlayan ve birkaç satır sonrası biten  <!--End Youtube Icon--> kısmı olduğu gibi silmelisiniz.

makyaj-blogu-yazmanin-ipuclari-kiz-isi-sosyal-medya-ikonlari
makyaj blogu yazmanin ipuclari kiz isi sosyal medya ikonlari


Miskin Kek Blog Tasarımlı Sosyal Medya İkonları bölümündeki ikonların hepsi 100px boyutundadır. Yani bu demek oluyor ki, bir ikona göre oldukça büyük boyuttalar (PX boyutu belirtir).  Böyle olmasının sebebi büyük kullanmak isteyenlere çözünürlük bozulmasını yaşatmasın istedim. Ben ilk ikon setini 3 farklı boyutta ayrı ayrı yer verdim. Sonrasını ise ikişerli boyut farkıyla paylaştım.


Eğer siz kendi blogunuzun oranına göre büyüklük küçüklük oranını sağlayacaksanız, kodlarda yazan height ve width kısımlarıyla oynama yapmalısınız. Height yükseklik ifadesidir, width ise genişlik. Örneğin benim kod içerisinde yazdığım height="80px" ise ve siz bunu çok küçük kullanmak istiyorsanız height="30px" değerine küçültmelisiniz. Tabii hangi oranda height rakamını küçültüyorsanız, width ayarı da o oranda küçültülmeli. Burada paylaştığım sosyal medya ikonlarının son 2'si hariç hepsinin, width ve height değerleri birbiri ile aynı rakamda. Son 2 'si ise dikdörtgen formda sosyal medya ikon tasarımı olduğu için width ayarı daha yüksek.


 Miskin Kek Blog Tasarımlı Sosyal Medya İkonları 



Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


 Web Sitelerindeki Hazır Sosyal Medya İkonları 



Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon Icon





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon Icon





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon






- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon Icon







- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon Icon Icon Icon Icon Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Icon
Icon
Icon
Icon




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Icon
Icon
Icon
Icon




Hangisi zevkinize ve blogunuzun genel tasarımına uyuyorsa onu kullanabilirsiniz. Aynı zamanda, internette gördüğünüz ve beğendiğiniz her sosyal medya ikonunu sizlere verdiğim bu kod içerisine uyarlayarak yine rahat bir şekilde blog sayfanıza ekleyebilirsiniz. Bu kodların en sevdiğim yanı, şablona direkt olarak girmeden kolay eklenebilir olması. Umarım işinize yarar.



Makyaj Blogu Yazmanın İpuçları yazı dizimde bir önceki konu Blogda Benzer Yazılar Eklentisi idi. Bloga hem görsel zenginlik hem de okuyucuya kolaylık tanıyan bu eklentiyi kolay şekilde eklemek için o konuma da göz atabilirsiniz.


64 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım.Blog tasarımımı değiştirmek isterken harika bir yazı oldu.Tekrar tekrar faydalanabileceğim içerikler için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğendiğine sevindim :) Güzel yorumun için çok teşekkürler :* <3

      Sil
  2. Ellerine sağlık tam da istediğimi buldum ve kendime uyarladım! Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Güle güle kullanın :)

      Sil
  3. Ya çok teşekkürler hemen blogumda uyguladım,harikasın :)) Blog düzenimde ciddi bir değişikliğe gitmek istiyorum,şu anki hali pek memnun etmiyor beni.Sayende bir şeyler başaracağım sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim :) Hazır şablon tasarımların içerisinde çok fazla reklam kodu var ve işin kötü yanı çaktırmadan yapılıyor, oysa ki minik değişiklerle bizler de bloglarımızı güzelleştirebiliriz düşüncesindeyim :) Sevgiler

      Sil
  4. Cnm cnm cnmmmmm çok tşkler harikasın ;) Çok istiyordum öyle pembiş pembiş ikonlardan, nasıl sevindim anlatamam ve yaptım harika oldu :)) Çookk tşkler, bloğunu çok beğeniyorum zaten, ben de beklerim, katılırsan çok sevinirim :)) Kocaman öpücükler sanaaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlı, içten bir yorum böyle <3 Rica ederim, tabii ki bloguna katıldım, bundan sonra takipteyim :)

      Sil
    2. Çok tşk ederim, ben hep takipteyim ;)

      Sil
  5. Ellerine emeğine sağlık canım benim ya süpersin,çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım rica ederim, beğenmen beni çok mutlu etti :) <3

      Sil
  6. Yine çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkür ederim. Özellikle instagram ikonu olan buton kodunu baya aramıştım beğendiğim bir tane var ekleyebilirim teşekkürler tekrardan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güle güle kullanın

      Sil
  7. Ne kadar cici ikonlar.Blogumda puantiyeli olanları kullanıyorum bir süredir ama simlilere de bayıldım:) Çook teşekkürler emeğin için, sevgiler..
    benozetlep.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de simli şeyleri çok seviyorum, blogda fazla olunca karışıklığa yol açıyor ama minik detaylarda çok zarif duruyor :)

      Sil
  8. teşekkürler yazı için çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  9. Adsız8/2/15

    BU sosyal medya ikonları explorerdada işliyormu peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soluklaştırma efekti Internet Explorer tarayıcısında gözükmüyor ama belki üst versiyon Internet Explorer 'da gözüküyordur, tam emin değilim. Ancak niye Internet Explorer kullanıyorsunuz ki? Google Chrome en hızlı ve en pratik tarayıcı. Özellikle yönettiğiniz bir blog var ise daha fazla yararını görürsünüz, Chorme 'a terfi edin derim :)

      Sil
  10. Bu kodları ne kadar aradığımı anlatamam... Ya bloglovin kodu olmuyor, ya birinden biri eksik oluyor ya da tam çalışmıyor filan :( Çok teşekkürler hemen kullnadım bile kendi bloğumda, bu tarz blog ile ilgili olan yazılarınızı hem çok bilgilendirici buluyorum hem de çok faydalı :) Sabırsızlıkla bir sonraki yazınızı bekliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Hayır çalışıyor, bloguna baktımda Bloglovin linkini yanlış verdiğini gördüm. Sen sadece Bloglovin kişi takibini vermişsin, oysa ki Bloglovin'in blog özetinin olduğu doğru linkini vermelisin, Yani şuradaki gibi olmalı, yer değiştirirsen sorunun hallolcağını sanıyorum :)

      Sil
    2. Çok afedersiniz eksik ifade etmişim kusura bakmayın, sizin verdiğiniz kodlarda hiçbir sorun yok :) Benim başka sitelerde araştırıp bulduğum kodlar ya eksikti ya tam anlamıyla çalışmıyordu demek istemiştim, sayenizde eksiksiz bir şekilde bloğuma ben de sosyal medya ikonlarını eklemiş oldum, hem paylaşımınız için hem de detaylı yazınız için çok teşekkür ederim :) Evet yanlış bağlantı koymuşum bloglovin için onu da düzelttim sanırım şimdi oldu :) Yardımlarınız için çok teşekkürler :)

      Sil
    3. Anladım :) Rica ederim, Çok Sevgiler <3

      Sil
  11. Ellerine saglik gercekten cok isime yaradi :)

    YanıtlaSil
  12. Ben blogumu başka bir hesaba geçirmek istiyorum yani artık o mail adresinden yönetmek istiyorum. Yapılabiliyor mu böyle bişey yapılıyorsa nasıl ? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmanız gerekenler şu şekilde :

      Blog Paneli > Ayarlar > Temel kısmına girip Yazar Ekle kısmına seçtiğiniz mail adresini yazın. Seçtiğiniz mail adresini aktifleştirip ardından o mail adresiyle bloga giriş yapın. Aktifleştirdikten sonra, eski hesabınızla tekrar giriş yapıp ayn kısma gelip aktif blog yazarını Yönetici olarak atayın.

      İşlemleri bu kadar. Yeni hesabınıza girdikten sonra blog panelin aynı yerinden eski mail adresinizi yöneticilikten silmeyi unutmayın.

      Sil
    2. Yönetici kısmını bulsam gerisi tamammış çok teşekkür ederim (: Ayrıca bloguma da beklerim http://kupakizininmakyaji.blogspot.com.tr

      Sil
  13. Blogum daha yeniyken ne kadar çok araştırma yapmıştım bunu nasıl uygulayabilirim diye. Ellerine sağlık miskinkek'im :) Kocaman teşekkürler :). Ayrıca istek konu belirtebilir miyim? Yukarı çık butonunu bir türlü beceremedim. Araştırmaya da elim değmedi :( Onunla ilgili de bir yazı hazırlamaz mısın ki? :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumuna :) İlerleyen günler için konu taslağına not alayım ve bu arada ben de Blog Okulu diye sitedeki kodu almıştım, istersen oraya da bakınabilirsin :)

      Sil
  14. daha yeni blog açtım bebek daha kendileri ama sizin sayenizde şirin mi sirin bir bebek oldu çok teşekür ederim çok çok ::):):):)

    YanıtlaSil
  15. dediğin şekilde yaptım ancak mail adresim dışında hiç bir sayfayı açmıyor sence nasıl düzeltmeliyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, demek ki linkleri yanlış vermişsiniz, size kalan sadece linkleri doğru yazmak, epi topu bu :)

      Sil
  16. Elinize sağlık, ben de yapacaktım ama kodlar kopyalanmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kullanmaya başlayan bloggerları gördüğüme göre alınabiliyor :) Tarayıcınızı değiştirin derim, Internet Explorer tarayıcısı çoğu şeyi düzgün çalıştırmaz, daha modern tarayıcılara geçin. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera gibi. Hem webde daha hızlı gezinirsiniz, hem de siteleri daha güzel görüntüler böyle sorunları yaşamazsınız, bu önerdiğim tarayıcılarda kod kutusuna geldiğiniz anda kopyalanır şekilde konuyu hazırladım :)

      Sil
  17. Eline sağlık! Hepsi gerçekten çok güzeldi yalnız, resimler artık gözükmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yoo hayır gözükmekte :) Acaba sizin tarayıcınızda mı bir problem var, ben hem Chrome hem Safari hem de Firefox 'tan baktım, bir problem gözükmemekte. Hatta upload ettiğim siteden de baktım, orada da hala duruyor, tekrar kontrol edin isterseniz :)

      Sil
    2. Evet ya şimdi farkettim benimkinde bir sorun var. :/

      Sil
    3. Ne yazık ki bazen internet tarayıcıları da yoldan çıkabiliyor :)

      Sil
  18. Çok çooooooooooooooook teşekkür ederim ellerine sağlık :):):):):)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba öncelikle sana bu paylaşımın için çok teşekkür ederim :) WEB SİTELERİNDEKİ HAZIR SOSYAL MEDYA İKONLARI başlığının hemen altındakinin kodlarını yazdım ama bir tek instagram butonunun resmi çıkıyor.Google+ ve mail butonu çıkmıyor. Linklerde hiç bir sorun olmuyor fakat butonlar çıkmıyor. Bu butonu çok sevdim lütfen yardım et :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mailden yardımcı oldum :)

      Sil
  20. Merhaba Pelin, sayende yaptığım pembiş pembiş sosyal medya ikonlarım gözükmüyor nedense bugün hatta senin bu yazındaki gibi olmuş sadece hata gibi icon yazıyor üstlerinde. Bu durum neyle alakalı olabilir ya da nasıl düzeltebiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allah niye öyle oldu ki :/ Şu an bir sorun gözükmüyor :)

      Sil
  21. Bu yazı dizisi için ne kadar teşekkür etsem azdır, yine de koskocaman teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel yorumlar beni inanılmaz mutlu ediyor, asıl ben teşekkür ederim <3

      Sil
  22. Çok teşekkür ederim gerçekten bu yazı çok faydalı blogumun tasarımında çok etkili blogunda takipteyim :*

    YanıtlaSil
  23. Web sosyal medya ikonlarının ilk setinde youtube ikonu yok :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım gözünüzden kaçtı, zira dediğiniz sette Youtube iconu da var ^^

      Sil
  24. Çok teşekkür ederim. Bana ve bloğuma katkınız çok fazla.

    YanıtlaSil
  25. Canım bende yeni blog açtım ve aradığım şeyi buldum harikasın gerçekten<3 Ama ben mail adresimi ikona nasıl ekleyeceğim bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında mail adresi, sosyal paylaşım siteleri gibi direkt olarak eklemek yerine benim yaptığım gibi blogunuzda bir iletişim sayfası oluşturarak oranın linkini bağlayabilirsiniz. Böylece bu iletişim sayfası daha derli toplu bir düzeni sağlar, ayrıca mail yazılmadan iletişim formunun kullanılmasını da teşvik edilir. Diğer türlüsü direkt mail olarak eklemek istiyorsanız "mail to" html kodunu kullanmanız gerekiyor ki bu konuda fazla bilgim yok, html öğretici sitelerinden bakınabilirsiniz :)

      Sil
  26. Blogu geliştirmek ile ilgili paylaşımlarınızı çok seviyorum :) Tasarımlarımı oluştururken hep sizin yazılarınızdan yardım alıyorum :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bunu duymak harika :) Gerçi bu konuda yazdığım iconların hepsi silinmiş, sanırım upload sitesinden kaynaklanıyor, umarım bu durumu düzeltebilirim

      Sil
    2. Miskin cim sağ tık özelliğini kaldırır mısın ondan ötürü kodu kopyala yapamıyorum ?

      Sil
  27. kodaları kopyalayamıyorum neden acaba miskinkek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yazılarım çok kopyalandığı için sağ tık engelini uzun süredir kullanıyorum, gerçi buna rağmen kopyalayanlar var ama bu şimdilik iyi bir önlem blog açısından, ben de bunu düşünerek her bir sosyal medya buketini altında kod kutucuğu ile yazdım, kod kutucuğu tıklanabiliyor, kutucuk içindekilerinin hepsini seçip CTRL+C yapınca mouse ile hop diye kopyalanabiliyor :)

      Sil
  28. Çok çok teşekkür ederim kuzum sayende bloguma yeni renkler geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenildiyse oh ne güzel :) Ben teşekkür ederim <3

      Sil