Arama Kutusu

Farmasi Kozmetik Nar Çiçeği Allık - Tender Blush On #09

farmasi-kozmetik-nar-cicegi-allik-tender-blush-on-09
farmasi kozmetik nar cicegi allik tender blush on 09

Farmasi Kozmetik Tender Blush On ismiyle geçen #09 numaralı allık turunculuğu netçe görebileceğiniz nar çiçeği rengine sahip. Beyaz tenlerde kendini daha iyi göstereceğini düşündüğüm Farmasi Allık #09 hakkında yorumlarım ve allığın ayrıntıları şu şekilde :



farmasi-kozmetik-nar-cicegi-allik-tender-blush-on-09
farmasi kozmetik nar cicegi allik tender blush on 09

farmasi-kozmetik-kullananlar-allik-blush-09
farmasi kozmetik allik blush 09



farmasi-blush-on-09-allik-kullananlar
farmasi blush on 09 allik




Farmasi Kozmetik bana göre, cilt bakımından ziyade makyaj ürünleriyle daha başarılı bir marka. Rujlarını başarılı bulduğumu daha önce blogda yazdığım diğer Farmasi konularında belirtmiştim. Rujları kadar olmasa da şimdi de bu başarısına allıkları da ekleyebilirim. Özellikle fiyatının uygunluğuna kıyasla pek çok markadan iyi bir iş çıkardığını görmek mümkün.


Farmasi Tender Blush On 09 Allık, parfümlü bir allık. Kokusu ağır değil hatta benim hoşuma bile gitti. Bana göre allıkta kullanılan parfümün kokusu tam olarak, kremalı bol sütlü bir pasta gibi. Minik boyutlu bir allık. Gramaj olarak 5 gr. Eğer bir allık canavarı iseniz ve allıkları kullanmaya doyamıyorsanız Farmasi Allık bu anlamda çabuk bitireceğiniz allık olacaktır. Hafif ve sade ambalajı makyaj çantanızda kolaylıkla yer ediniyor.


Farmasi Tender Blush On 09 Allık, turuncu ile kırmızının harmonisine sahip. Turunculuğu çok daha net görülen ama kırmızılık yanı da bulunan, tam olarak yumuşak (soft) bir nar çiçeği renginde diyebilirim. Ayrıca mat yapıda. İçerisinde herhangi bir ışıltı/sim yok. Nar çiçeği allıklar çoğu makyajda uyum sağlayan aralıkta. Özellikle bahar tazeliğini makyajında yansıtmak isteyenlere ayrı bir canlılık veriyor. Allık, renk veriş yönünden mükemmel değil ama bir problem yaşatmıyor. Uygun fiyatlı makyaj skalasında yer alan pek çok makyaj markasının allığına nazaran daha iyi performansı var. Allıkta tozutma sorunu biraz bulunuyor, bu yüzden kullanırken tozutmasından dolayı biraz dikkat ederek uygulamada fayda var.


swatches-farmasi-blush-on-09-allik
swatches farmasi blush on 09 allik


Makyaj ürünlerinde içerik kısımlarına çok fazla (genel olarak) takılmıyoruz. Cilt bakımında içerik ben dahil çoğumuz için daha önemli. Bu allığın arkasında yazılan içerikte "paraben" yok. Ben parabensiz her ürün harikadır diye mottoya sahip değilim ki paraben yerine alternatif koruyucuların da hemen hemen aynı etkiye saihp olduğunu düşünüyorum. "Paraben" vakasını biraz da fazla abartılmış görüyorum. Önemli olan kozmetik ürünlerini hangi miktarlarda kullandığımızdır. Örneğin her gün kozmetiğe bulanmak, parabeni bırakın üründeki diğer içeriklerin de zarar verme ihtimalin fazlasıyla arttırır. Bu allıkta bana göre parabenden daha sevimsiz bir madde var. Makyaj ürünlerinin daha nemli durmasında görev alan Aluminum Starch Octenylsuccinate, ne yazık ki bu allıkta bulunuyor. Bu maddenin makyaj ürünlerinde en sevimsiz madde olarak geçtiğini hatırlatmak isterim.


Farmasi Allık #09 değerlendirmem genel olarak; turunculuk yönünden net olan, mat yapıda bir nar çiçeği renginin çoğu makyaja hitap edebilecek güzellikte olacağı yönünde. İçerik olarak şu ana kadar beni mest eden bir Farmasi ürününe denk gelmedim. Türk firması olup hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka oluşuyla daha değerli olduğunu düşünüyorum. Fiyatı da uygun olduğu için, bu allık denenebilir ayarda.


* Tanıtım Ürünüdür.

4 yorum:

  1. fotosunu IG'de gördüm merak edip geldim hemen :)
    ne güzel bir rengi varmış, elimde bu tonlarda olmasaydı kesin alırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin :) Rengi hoş, fiyatı da makul ama tabii fuzuli almayı önermem :)

      Sil
  2. Fiyatı ne? Rengine bayıldımm. tam da böyle çantaya atmalık bişey ararken yazınaa denk geldim. ilk fırsatta denicem :)

    YanıtlaSil