Arama Kutusu

Farmasi Kırmızı Mat Ruj / Matte Lipstick #03

Farmasi Kırmızı Mat Ruj 
Farmasi Matte Lipstick #03

farmasi-kirmizi-mat-ruj-matte-lipstick-03
Farmasi Kirmizi Mat Ruj-Matte Lipstick 03


Farmasi 'nin Matte Lipstick ruj serisinden #03 numara, kıpkırmızı ve oldukça pigmentli bir ruj. Tek kelime bayıldım. Hem rengine, hem yapısına, hem kalıcılığına... Bu ruj öyle başarılı ki, pahalı makyaj markalarıyla kıyasıyla yarışır. Kırmızı rujlara ilginiz var ise ve uygun fiyatlı makyaj ürünlerinden yanaysanız, Farmasi Matte Lipstick #03 'ü daha yakından keşfetmenizi öneririm. Rujun detayları şu şekilde :



farmasi-kirmizi-mat-ruj-matte-lipstick-03-swatches
Farmasi Kirmizi Mat Ruj-Matte Lipstick 03


farmasi-kirmizi-mat-ruj-matte-lipstick-03
Farmasi Kirmizi Mat Ruj-Matte Lipstick 03

farmasi-kirmizi-mat-ruj-matte-lipstick-03-swatches
Farmasi Kirmizi Mat Ruj-Matte Lipstick 03

Yapısı mat olmasına rağmen bence çok kurutucu bir ruj değil. Mac 'in de mat rujları aynı kurutuculukta. Bundan daha kurutan mat rujları da bildiğim için, ruju çok kurutan yapıda bulmadım. Hatta kış geldi diye dudaklarım kurumaması için bu sıra lipbalmı elimden düşürmüyorum. Belki de bu yüzden bu mat rujun kurutuculuk yanını hiç görmedim. Makyaj dünyasının en güçlü silahı sayılan kırmızı rujlar özellikle kış zamanına en çok yakışan renklerden birisi. Farmasi 'nin mat kırmızı ruju yani Matte Lipstick #03, tam ideal kırmızı renginden. Ne çok soğuk, ne çok sıcak, nötr bir kırmızı diyebilirim.


Koyu renkli rujlar dudakları olduğundan daha ince gösterdiği için, yine aynı renk tonlarındaki bir dudak kalemiyle dudak hizamın bir parça üstünden çerçeveleyip sonradan ruju kullandım. Kullandığım dudak kalemi de yine Farmasi 'ye ait. Rujun kalıcılığını gayet beğendim. Çoğu ruja göre kalıcılık yönünden çok iyi performansı var. Rahatsız edici bir kokusu yok. Ruju sürmeden önce oldukça hafif  hatta varla yok arası bir koku geliyor, aslında kokusu hoş ama öyle hafif ki varlığı hissedilmiyor bile. Böylece kokulu makyaj ürünlerinden rahatsız olanları memnun edecek ölçüde. Bu açıdan çok beğendim. Rujun yapısının ağır yanı da yok. Bilirsiniz bazı rujlar fazla ağır yapılarından dolayı gün içerisinde rahatsız edici kıvama gelirler. Bu rujda böyle bir durum asla yok. Rujun ambalajı ise normal. Çok iyi kalitede ambalajı yok, çok alt kalitede de değil. Kapağı birazcık kolay açılabilir cinsten. Ama bunun haricinde rujda eksi bir yan bulamadım.


Hatta ben de farklı renklerini almayı düşünüyorum. Farmasi Matte Lipstick #03 numaralı mat kırmızı ruju yapısı, sürümü, renk verişi, kalıcılığı yönünden çok çok beğendim. Farmasi ruj konusunda çok başarılı bulduğum bir marka. Özellikle bu ruju, fiyatının en az 3-4 katı kalitede. Böylesi bir ruja bir şans vermenizi öneririm. Bu harika renk ve yapı karşısında pişman kalacağınızı sanmıyorum.



* Tanıtım Ürünüdür.

4 yorum:

  1. Harıka bir renk ten rengındede nefiS durmuş zaten muah !! :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım <3 Çok teşekkür ederim, ben de rengi çok sevdim :) :*

      Sil