Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #44

Bitenler Kulübü

Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 44. kere blogda yer alıyor. Ayrıntılar şu şekilde :



bitenler-kulubu
Bitenler Kulubu





bitenler_kulubu
Bitenler Kulubu

1) Cettua - Before Having Date/Collagen Essence Mask : Cilt bakım maskelerini seviyorum, çok sık olmasa da uygulamaya çalışıyorum. Kağıt maskeler içinde en çok sevdiğim bu maske. İçeriğinden dolayı değil, sağladığı rahatlama ve ferahlık yönünden. Bu maskeyi ne zaman kullansam, ardından oh miss diyorum. Sonki aldığım da bitti ama biliyorum ki bir yenisi beni Gratis mağazasında heyecanla bekliyor 



2) Sebamed Fresh Shower Duş Jeli : Sebamed ürünlerini seven de var sevmeyen de. İçerik olarak yalın bulduğumdan dolayı ben seven taraftayım. Bugüne kadar Sebamed 'in birçok ürününü kullandım, genelde de memnun kaldım, tıpkı bu duş jeli gibi. Olmazsa olmaz kıvamda değil ama tekrar alınabilir kıvamda.



3) Gratis Milky Dream Body Scrub Gel : Gratis mağazasına bayılıyorum, ürün çeşitliliği ve indirimleri pek bir şahane. Ama bu ürün berbat ötesi. Ne yazık ki çöpe atmak zorundayım. Genelde bana uymayan cilt ve makyaj ürünlerimi kozmetiğe en az benim kadar düşkün yakın arkadaşlarımın beğenisine sunuyorum, ama bu ürünün yeri çöp. İçerik olarak etki olarak bir ürün ne kadar berbat olabilirin ismi. 1 kere kullandım ve atıyorum ne yazık ki.



4) Phyto Saç Derisini Rahatlatan Sülfatsız Şampuan Phytoapaisant Shampoo : Bayıldım, kesinlikle  ve kesinlikle yenisini alacağım. Saç derisini muazzam rahatlatıyor, hatta kozmetik dünyasında böyle bir iddiası olan şampuanı bulmak ve bu iddianın gerçek olduğunu keşfetmek zordur. Benim En İyi 5 Şampuan listemde boşuna 1.liği almıyor. Gerçekten çok beğendim, %100 yenileyeceğim



5) Cyrene %100 Saf ve Doğal Argan Yağı : Sarı renginde değil şeffaftı, takip ettiğim bitki uzmanları Argan Yağı 'nın gerçeğinin böyle olduğunu söylüyor, o yüzden güvenerek kullandım. Geceleri minik dozajlarla cildimin kuru olduğu dönemlerde uyguladım. Daha fazla detayını linkine tıklayarak okuyabilirsiniz.




Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


12 yorum:

  1. Bitenler yazılarında böyle az ürün okumak daha iyi bence.Phyto şampuanlardan feelunique sitesinden alıp deneyeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok biriktiremiyorum, bir an evvel kurtulmak istiyorum :) Buradaki bahsettiğim şampuanı çok seviyorum, olması gereken yalın içerikte, buna rağmen verdiği his hoş :)

      Sil
  2. Phyto markasini bende merak ediyorum, kücük boylar bulursam deniyecegim :)

    YanıtlaSil
  3. Phyto'nun saç maskesini kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Bu şampuana mutlaka göz atmayı düşünüyorum, sen sevdiysen vardır bir nedeni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsettin bu yorumunla teşekkür ederim :) Bu markanın şampuanını çok sevdim, genel olarak saç bakımında başarılı sayılabilir, denemediğim diğer ürünlerini de bir an evvel denemek istiyorum <3

      Sil
  4. Canimmm saf argan yagi bulmak o kadar zor ki surf by yuzden guvenip alamiyorum. Cettua maskeyi cok merak ettim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Argan yağı aslında biraz abartılıyor, içerdiği E vitamin zeytin yağında da var ama denemek için bu marka seçilebilir, kimya labım yok analiz etmem mümkün değil ama görünüşe ve etkisine göre doğala benziyor, Cettua 'yı denemeni tavsiye ederim canımcım :)

      Sil
  5. Aaa ben de sarı olarak biliyordum bunu öğrendiğim çok iyi oldu canım teşekkürler! Bu arada şampuanı merak ettim çok yıkamaktan dökülen saç derimin rahatlamaya ihtiyacı var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitki uzmanı üstüne basa basa şeffaf olmasını söyledi, birkaç yağ hariç (aklımda kalan tek hint yağı) çoğu yağın argan da dahil şeffaf olması doğal olduğunu gösterir dedi. Phto şampuanı öneririm, rahatladıcı hissi çok hoş, aynı zamanda içeriği de gayet yalın :) <3

      Sil
  6. Phyto markasını saç bakımında bende deneyeceğim.

    Şu Milky Dream Scrub Jeli daha kullanıp da memnun kalan görmedim.

    Bu arada başlık resminde ki kalp tasarımının ne kadar harika göründüğünü söylemeden geçemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denenmeyi hak ediyor, bir şans verin derim :) Ah o scrub denen şey bir felaket, kimseye önermem. Çok teşekkür ederim bu tatlı yoruma :) <3

      Sil