Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #43

Bitenler Kulübü

Bitenlerimi bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'mün bu sefer 43. kere blogda yer alıyor. Aralarında çok sevdiklerim de var, eh işte dediklerim de. Ayrıntılar şu şekilde :

bitenler-kulubu-blog
Bitenler Kulübü




bitenler-kulubu-blog
Bitenler Kulübü


1) Organix Mandalina Zeytinyağlı Derinlemesine Bakım Şampuanı :  Yıpranmış saçlara özel formüle edilen bu şampuan bana kalırsa ağır bakıma ihtiyaç duyan saçlara göre değil zira verdiği bakım kurtarıcı tarzda değil. Sülfatsız şampuanlara imza atışı nedeniyle öteden beri sevgimi kazanan Organix 'in bana kalırsa daha güzel şampuanları var. Bu şampuan orta şekerdi diyebilirim. Saçlara verdiği parlaklık en güzel yanı idi.


2) Beauty Blender Cleanser : Makyajda airbrush etkisi veren ve benim bayılarak kullandığım Beauty Blender makyaj süngerinin kofresinden çıkan bu temizleyici baştan çok sevmiyor olmama rağmen kullandıkça daha çok sever oldum. Pompalı sistemi sayesinde sünger temizliğini pratikleştirdi. Günlük olarak yaptığım her makyajımda kullandığım halde baya bereketli idi. Temizlemesini baya sevdim. Pahalı olduğu için tekli olarak yeniden alabileceğimi sanmıyorum çünkü henüz aldığım yeni bir Beauty Blender seti var ve ne yazık ki onda bu temizleyici bulunmuyor. Eğer uygun fiyatıyla bir şekilde denk gelirsem yenileyeceğimden eminim. Eskiden Beauty Blender resmi olarak Türkiye'de vardı hem de resmi distribütör garantiliğinde online alışverişe açıktı ki ben de yıllar önce BB Kofre 'sini o şekilde almıştım. Şimdi artık yerinde yeller esiyor. Umarım tekrar Türkiye'ye giriş yapar da rahat rahat alabiliriz.


3) Yves Rocher Portakallı Duş Jeli : Çok sevdim. Böyle meyveli duş jellerini genel olarak seviyorum. İçerik olarak çok iyi olduğunu söyleyemem ama ben vücut duş ürünlerinde cildime gösterdiğim hassasiyeti göstermiyorum ne yazık ki. Tekrardan alma ihtimalim bir hayli yüksek. Yves Rocher 'i genel olarak seviyorum zaten <3


4) Skin79 Leke ve Kırışıklık Giderici El Kremi : Ellerimde henüz (umarım çok geç karşılaşırım) kırışıklık veya leke yok. Yaşlanınca bu kaçınılmaz son, hatta bilirsiniz çok sık söylenen bir söz vardır "Kadınlar yaşlarını ellerinden gösterir" minvalinde. Ben el kremlerini bunu önlemek için kullanmıyorum, sadece yaydığı kokular ve sağladığı yumuşaklık için kullanmayı seviyorum. Bu el kremi içerik olarak beni şaşırttı, çünkü beklentimin daha üzerinde bir kaliteye sahip. Kokusu da hoşuma gitti, yenileyebilirim.


5) Watsons Çilekli Duş Jeli : Bunu alıp da duş jeli olarak kullanmak sanırım vücudumuza yapacağımız en büyük kötülük olur. Tamam ben de duş ürünlerinde içeriğe çok dikkat etmiyorum ama bu duş jelini kullanacak kadar değil. Watsons 'ın kendi ürünü olan bu duş jelini ben seyahat zamanlarında el yıkama sabunu olarak kullanıyorum. Yer kaplamayan minik hali bu anlamda işime yarıyor ancak bir duş jeli olarak asla kullanmanızı tavsiye etmem.


6) Daiso Blackhead Siyah Nokta Çıkarıcı Maske : Yıllardan beri kullandığım, bittikçe Ebay ile yenilediğim siyah nokta maskesi. Gayet de memnunum, siyah nokta derdinden beni kurtarıyor. Henüz bloga ayrıntılı bir yazısını yazmadım ama oldukça sevdiğimi söyleyebilirim.


bitenler-kulubu-blog
Bitenler Kulubu

Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


28 yorum:

  1. Darisi benim de basimaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) Güldürdün canımcım <3

      Sil
  2. Fotograflarına bayıldım Pelincin.
    Yves Rocher'nın duş jellerıne ben de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) Ben de seviyorum, her YR alışverişinde mutlaka bir tane ekliyorum farklı çeşitlerini <3

      Sil
  3. Merhaba :D
    Maskeyi çok merak ettim. Hiçbir şey beni siyah noktalardan kurtaramıyor malesef. Yazısını bekleyenlerden bir de ben olacağım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için :) Bu maskeyi seven de var sevmeyen de, ben de muazzam işe yaradığı için sürekli alıp tüketiyorum. Yenisini alınca mutlaka bir değerlendirme yazısıyla paylaşayım o halde :) Sevgiler <3

      Sil
    2. Beklemedeyim :D ♥

      Sil
  4. Yves Rocherin Dusjellerini bende zamaninda cok kez almistim, buda cok güzel kokuyordu gercekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet portakallısı çok çok hoşmuş gerçekten de :)

      Sil
  5. Su portakalli dus jelini çok merak ediyorum en yakın zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok hoşuma gitti, kokusu öyle kararında ki, duş esnasında böyle hafif tatlı kokulu banyo ürünlerini kullanmayı seviyorsanız mutlaka bakının derim :)

      Sil
  6. Daiso maske hakkında bir yazı yazar mısınız?Ve hangi ebay kullanıcısını tercih ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki yazarım :) Ama şu an bittiği için ancak yenisi geldiğinde yazabilirim. En sonki aldığım Ebay satıcısı şu linkteki , Türkiye 'ye ücretsiz gönderim yapıyor. Aslında bu maske ev yapımı da yapılabilir, şu ara biraz ona merak sardım, düzgün bir ev yapımı tarifi bulup deneyimlersem onu paylaşmayı düşünüyorum :) Sevgiler

      Sil
    2. Bu çok daha iyi olurdu. :)

      Sil
    3. En kısa zamanda :)

      Sil
  7. Daiso maskeyi merak ediyorum. Cesaret edip almadım ama Ebayden :)
    Yves Rocher duş jelinin de içeriği oldukça kötü dediğin gibi. Ben de çok seviyordum duş jellerini ama artık almıyorum. Alırsam da Bio serisini tercih ediyorum.

    Gelsin ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyorum bu maskeyi, siyah noktalarımda ziyadesiyle etkisini gördüm Alice'cim :) Ama bu maskeyi benim gibi sevip kullanan çok fazla yok, birkaç yıl önce bloglarda meşhurdu, o zamandan bu zamana kadar tazelediğim ürünlerden birisi. Yves Rocher evet ne yazık ki Bio serisi hariç diğer serilerinin içeriği normal kozmetik markalarıyla aynı, kokularını seviyorum. Bio serisi de çok güzeldir <3

      Sil
  8. Siyah nokta maskesinin yazısını isteriz amaaa^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, elbette yazarım, yeniler yenilemez söz :) Sevgiler <3

      Sil
  9. aaah ah, japonyadayken de boyle urunlerin varligindan haberdar olsaydim keske :( o kadar cok girmistim ki daiso magazasina, gezip gezip ne alacagimi bilemeden cikiyordum genelde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben olsam talan ederdim :) Zaten bu uzak doğu kozmetik ürünlerine o kadar meraklıyım ki, bir gün sırf bu uğur uğruna gidebilirim :)

      Sil
  10. Bende siyah nokta maskesinin yazısını bekleyenler arasında ki yerimi alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yenileyince yazacağım muhakkak :)

      Sil
  11. Siyah nokta maskesini çok merak ettim Pelincim yazısını da merakla bekliyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler yenilemez paylaşacağım :) Fiyatına göre etkisini çok çok seviyorum :) Sevgiler <3

      Sil
  12. Organix urunleriyle sacim hic barismadi ne yazik ki. Giovanni bugunlerde favorim . :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giovanni, Türkiye 'ye gelir gelmez Gratis'ten edinmiştim, Giovanni içerik olarak Organix'e göre daha başarılı ama bana istediğim etkiyi veremedi, Organix içerik olarak harika olmasa da orta masumlukta, saçlarımla çok iyi anlaştığı oldukça seviyorum, saç bu illa ki beni keşfet istiyor :) Sevgiler <3

      Sil