Arama Kutusu

İngiltereden İste Gelsin ile Yurt Dışı Online Kozmetik Alışverişim - Iherb

Yurt Dışı Online Kozmetik Alışverişim
İngiltereden İste Gelsin ile Iherb Alışverişim

ingiltereden_iste_gelsin_kullananar_online_yurtdisi_alisverisi
ingiltereden iste gelsin yurt dışı online kozmetik alışverişi

Iherb ve Beauty Blender sitelerinden yurt dışı online kozmetik alışverişi yaparak beni Nirvana'ya ulaştıran mutlulukla doluyum şu an. Bu kadar ürünü hiç takılmadan sorunsuzca evimin kapısına kadar Mng Kargo ile gelmesine hala aklım almıyor, mutluluk sarhoşuyla beraber, ne zamandır almak istediğim ve kullanıp da dehşet memnun kaldığım kozmetik ürünlerini birlikte almanın huşusu içerisindeyim resmen. Alışveriş yapmak başlı başına bir keyif ama böylesi çok istediğiniz ürünleri bizzat seçerek almak daha da büyük bir keyif.  Çünkü ne zamandır sahip olmak istediğim, Türkiye'de satılmayan ve yurt dışı riskine bütçesinden dolayı giremediğim ürünler de var. İngiltereden İste Gelsin (Gondering.Com) aracılığında yaptığım bu muhteşem alışverişin en ince detayına kadar ayrıntıları şu şekilde :





ingiltereden_iste_gelsin_kullananar_online_yurtdisi_alisverisi


ingiltereden_iste_gelsin_kullananar_online_yurtdisi_alisverisi


yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi


yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi
yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi

yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi

yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
iherb yurt dışı online kozmetik alışverişi

yurtdisi_online_alisveris_iherb_kozmetik_bakim_urunleri
beauty blender yurt dışı online kozmetik alışverişi
Her şeyden önce bu gördüğünüz tüm ürünlerin parası kendime ait. Kendi kartımda bazı problemler çıktığı için kız kardeşimin kredi kartını kullanarak bu alışverişi gerçekleştirdim. Yani bu yazı bir "tanıtım yazısı" ya da "reklam yazısı" değil. Çünkü en küçük ürününe kadar her ürünün fiyatını biz karşıladık. İngiletereden İste Gelsin 'in şahane ekibi ise, ürünlerin Türkiye'ye kadar aktarımını üstlendi. Türkiye'den evime kadar olan kargo ücretini ise yine ben verdim. İngiltereden İste Gelsin ekibi, sadece kendi paylarını ödemeyip jest yaptılar.


Türkiye 'de online alışverişlerde gümrük sıkıntısı var. Özellikle kozmetik ürünlerinde bu yasak geçerli. Güzellik bloglarını takip ediyorsanız çoğu insan yurt dışı alışverişini halen yapmakta olduğunu göreceksiniz. Ama arada takılmalar olabiliyor. Mesela ben bir Ebay alışverişinde takılma yaşayıp ne ürünü alabildim ne ürün satıcıya geri döndü, ürünün akıbeti belirsiz yani. Üstelik güvendiğim Paypal beni bu durumda haksız çıkardı. Ve ödediğim miktarı da geri alamadım. Çok yüksek bir ücreti yoktu ama haklıyken paramdan olmak insanı mutlu etmiyor. Hatta bunun üzerine Paypal ile iletişime geçtiğimde, Türkiye'deki gümrük sorunlarınız satıcının sorumluluğunda değil tarzı bir cevap aldım. Haklılar da. Bizim gümrüğümüz sorunluysa onlar ne yapabilir? O yüzden sadece yurt dışında yaşayan arkadaşımın ve kuzenimin gelmesini el mecbur bekliyordum veya kardeşimle planladığımız bir yurt dışı seyahatine erteliyordum aklımdakileri ama yakın gelecek için bu pek olası değildi. Online olarak almayı da istemedim çünkü gümrük için belirlenen fiyat sınırın bir hayli üstündeydi. Bu riske girmek istemedim. Zira bu paketteki Beauty Blender seti bile tek başına gümrükte problem çıkartabilecek fiyatta.


İngiletereden İste Gelsin (Gondering), sizin için İngiltere'de posta kutusu hizmeti sunuyor. Siz online olarak almak istediklerinizi kendiniz seçip kendiniz ödüyor ve adresi olarak da İngiltereden İste Gelsin 'in size vereceği adresi yazıyorsunuz. Böylece ürünler direkt olarak oraya aktarılıyor. Daha sonra ise İngiltereden İste Gelsin ekibi, sizin için aldıklarınınızı tek tek özenle paketleyip Türkiye'de hangi şehirde yaşıyorsanız oraya gönderimini sağlıyor.


Yurt dışı online alışverişimi 2 farklı siteden gerçekleştirdim. İlki, Beauty Blender 'ın İngiltere sitesi, diğeri de benim yıllar önce çok çok çok sevdiğim güzide Iherb sitesi. Türkiye'ye gönderimini kesen Iherb, İngiltere'ye gönderim yaptığı için onu seçtim ve ücretsiz kargosundan yararlanmak adına da siparişimi 2'ye böldüm.


- Iherb Sipariş Ayrıntıları -
ingiltereden-iste-gelsin-ihern-online-yurtdisi-alisverisim



ingiltereden-iste-gelsin-ihern-online-yurtdisi-alisverisim


- Beauty Blender Co Uk Sipariş Ayrıntıları -

*   *   *

İngiltereden İste Gelsin 'in benzer sitelerden farkı :

- Kargo paketine ürünleri özenli yerleştirme. Tahmin edersiniz ki bu çok çok çok önemli. Çünkü sizin aldığınız ürünlerin kargo tutarı, tamamen kargo ebatıyla ilgili. Çoğu site buna dikkat etmez, ürünlerin çok yer kaplayarak kargodan daha tuzlu mal olmasına neden olur. Ama İngiltereden İste Gelsin, öyle güzel öyle muntazam özenli paket yapıyor ki, hatta ben bu ürünleri bir başkasına gönderiyor olsaydım bu kadar muntazam yapamazdım doğrusu.

- Paketlemenin muntazamlığı kadar ürünler çok sağlam yerleştirilmiş, koruma kağıtları sayesinde kırılma/dökülme problemi yaşatmıyor.

- Diğer siteler gibi üyelik ücreti yok ve bununla birlikte "periyodik olarak şu kadar ödemeniz gerekiyor" diye kaidesi de yok. Tamamen müşteri mutluluğu esas tutuluyor.

- Ekip çok ilgili, müşteri odaklı çalışma prensibine sahip.

- Size an an siparişinizin bilgisi veriliyor.

- Ayrıca bir de şu güzellik yazılı sitesinde, bu belki en güzeli :

"Periyodik (yaklaşık iki ayda bir) olan gönderimlerle de gümrük sorumluluğu tamamen bize ait olan kargoya aktarmadan bizim aracılığımızla gönderimlerimiz de bulunmaktadır. Bu gönderim tipi daha ziyade gümrük riski yüksek olan farklı kozmetik ürünleri ya da yüklü miktarda ürünler için uygun olacaktır." 


Yani İngiltere'den veya İngiltere'ye gönderimi olan herhangi bir alışveriş sitesinden online olarak alışveriş yapıp onlara teslim ediyoruz. Onlar da bize Türkiye'de bulunmayan markalar veya daha uygun fiyatlı kozmetik ürünlerini elde etmemiz için evimize kadar postalıyor. Hem yurt dışı online alışverişlerinde gümrükten dolayı haklı olarak çekinenler hem de fahiş fiyatlı instagram satıcılarından kurtulmak için son derece ideal. Kozmetik ve alışveriş sevenlere çok iyi bir alternatif.



Dilerseniz Şu Linklerden Bu Güzide Siteyi Daha Yakından Tanıyabilirsiniz


28 yorum:

  1. Cok guzel bir alisveris olmus ☺ Gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım çok teşekkür ederim, daha da güzelleri senin olsun <3 :)

      Sil
  2. Benim bir sorum olacak...iherb ve beauty blender'ın sitelerinden ayrı ayrı sipariş verdiniz ve onlarda kargo ücretsizleri seçip kargoyu sadece gondering.com'a mı ödediniz acaba? o kısmı tam olarak anlayamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz'cim, onlar herhangi bir şey seçmedi, Beauty Blender 'ın kendi kargo ücreti 4£ idi onu ben ödedim, iherb ise belirli limittekilere kendisi ücretsiz kargo fırsatı veriyor, ondan yararlandım, her iki siparişi İngiltereden İste Ekibi'ne gönderdim, onlar da Türkiye'ye paketleme ücretini almadılar, Türkiye'den evime kadar olan kargo masrafını ben üstlendim. Umarım açıklayıcı olmuştur :)

      Sil
  3. Meraba.Ürünler çok güzel görünüyor.Siparişiniz size kaç günde ulaştı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siparişimde iherb biraz aksaklık çıkardı, çünkü gelmesi şipşak olmadı, o yüzden onun beklenmesi gerekti. İngiltereden İste Gelsin 1 haftadan daha kısa sürede kapıma kadar Mng kargo ile gönderim sağladı :)

      Sil
  4. Çok güzel bir siteymiş doğrusu Pelincim!! Acaba bu ürünler sana kaç işgünü içerisinde ulaştı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu tatlı yorumunuz için :) 1 haftadan daha kısa süre içinde kapımdaydı kargo, hatta Mng kargo 1 gün şubede bekletmeyip daha hızlı davransaydı 1 gün daha erken olacaktı, o derece hızlılar

      Sil
  5. her zamanki gibi detaylı güzel anlatımlı güzel fotolu bir yazı bayılıyorum yazılarına pelincim.

    o gümrüklere ben ne diyimki igde gg de satanlarınki aynı gümrükden geçmiyormu sanki

    iyi günlerde kullan

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım <3 Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerine. O satıcıların bence kesin gümrükte adamları var, bu kadar serbest geçirdiklerine başka bir tahmin olasılığı göremiyorum zira, çok haklısın o konuda :) Teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun, Çok Sevgiler <3 :)

      Sil
  6. Normalde ordan Türkiye'ye kargo 10-15 pound arasındaymış, paketleme masrafı olarak ne kadar alıyorlar bi bilginiz var mı? Ürün yine pahalıya gelmiş olacak sanki yani ig satıcılarıyla aynıya geliyor gibi. Hofya niye bizim gümrüklerimiz sıkıntılı böyle:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen ebatına göre belirleniyordur, dilerseniz istek formundan iletişime geçebilirsiniz. Aslında şöyle düşünebilirsiniz, örneğin drugstore bir kozmetik ürünü yerine Türkiye'de ederinden çok fazla satılan veya hiç bulunmayan markalardan yana şans verilebilir. Örneğin illamasqua, urban decay, hourglass, lorac gibi. Açıkçası instagram satıcılarını sevmiyorum, 1) vergisiz usulsüz iş yapıyorlar, bu insan zihniyetindekiler dolayı zaten gümrük yasağı çıktı. Onların vergisiz yaptığı işleri devlet bizden kat kat vergilerle ödetiyor hayatımızın her alanında, vergisiz yapılan satışlardan yana değilim ne yazık ki etik olarak. 2) orijinalliği meçhul, bugün Çin piyasası her kozmetik ürünün replikasını yapabilir hale geldi, Mac anlaşılıyor da bir Too Faced anlaşılmıyor mesela. Merdiven altı kim bilir hangi koşullarda üretilen rujlara farlara bir de orijinal parası vermek kaba tabirle biraz enayilik gibi geliyor bana. 3) Orijinal olsa bile markanın kendi sitesinden almak, taze taze gelmesi varken niye raf ömrünün ne kadar kaldığını bilmediğim ürüne aynı parayı vereyim ki? Ben 3 şekilde de bu tarz çalışan sistemlerden yanayım. Bu sitenin muadil araç firmalarından farkı ise üyelik ve periyodik ücret talep etmiyor. Benim deneyimlediğim ise oldukça güvenilir ve müşteri memnuniyetini esas tutan bir firma. Yine de tercih muhakemenize kalmış tabii ki :) Sevgiler

      Sil
    2. Teşekkür ederim yine çok açıklayıcı bi cevap olmuş=) Doğru diyosun usülsüz iş yaptıklarından böyle oldu:( Ve güvenilmiyo merdiven altı mı çin malı mı ne idüğü belirsiz:( Yurtdışına çıkan tanıdık oldukça sipariş veriyorum artık:) Olmazsa da bişiyi çok istersem burayı aklımda tutacağım=)

      Sil
    3. Rica ederim, instagram satıcıları ve onların zihniyetindekilerden dolayı bugün bu haldeyiz. Umarım bu konuda adaletli bir yaptırım getirilir, usulsüz satılan, fatura kesilmeyen ticari amaçlı satış yapan insanlara güvenim yok, onlar yüzünden biz yanıyoruz. Düşünceleriniz için teşekkür ederim, Sevgiler :)

      Sil
  7. Gerçekten karlı bir alışveriş olmuş gibi gözüküyor. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beni çok çok mutlu eden bir alışveriş oldu :) Sevgiler

      Sil
  8. Gercekten guzel bir alisveris ve ayrintili bir anlatim olmus, tesekkurler <3 Iyi gunlerde kullanman dilegiyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. ya valla uygulamayı anladım ama anlayamadığım noktalar var. bunu nasıl uyguluyoruz yani siteye girip alışverişi yapıp bi adres yazmışlar o verilen adresi mi yazıyoruz yoksa adresi nasıl elde ediyoruz. ve ingiltereden gelsin sitesine ne şekilde ödeme yapıyoruz aydınlatırsanız sevinirim. uygulama çok hoşuma gitti sizde tecrübe etmişsiniz etkilendim yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerseniz öncelikle site ile irtibata geçin, almak istediğiniz kozmetik ürünlere onlara hangi siteden ne ürün olacaksa bildirin, alacağınız ürünleri onlar sizin adınıza ödeme yapabiliyor veya benim yaptığım gibi kendiniz ödeyebilirsiniz, paketleme ücretinin ne kadar olacağı konusunda birebir irtibata geçmeden tahmini olarak yapmanız güç olacaktır. Konuda belirttiğim linklerden birini tıklayarak iletişime geçerseniz daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz :) Sevgiler

      Sil
  10. teşekkürler mail attım konuşuyorum ama şunu da sormak istiyorum satın aldım yolladım oraya bana yollamak için benimle nasıl iletişime geçiyorlar yani sizin gibi ben satın alsam onlara mail mi atıyorum şu siteden şunlara aldım tarzında size nasıl ulaştırdılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tekrardan, zaten aklınıza göre satın alamıyorsunuz, önce onlarla iletişime geçip teyit etmeniz gerekiyor ve onlar da onaylarsa böyle bir aracı fırsatını kullanabiliyorsunuz. İletişime geçmeden ve onay almadan asla alışveriş yapmayın. Hem satın alma öncesinde hem sonrasında hangi siteden alışveriş yaptığınızı onlara söylerseniz daha rahat kontrol sağlanır diye düşünüyorum.

      Sil
  11. anladım teşekkür ederim yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  12. Pelin hanım merhaba,

    Yazınızı merak içerisinde okudum ve siteyi inceledim. Aşağıdaki ücretleri de inceledim. Benim anlayamadığım. her paket ekledikçe birleştirmek için 5 pound mu ekleniyor? Sizin yazınızda buyuk bir şirket görünüyor ancak siteye girdiğimde tek kişi ve amator bir site ayrıca kayıt dışı. Vallahi anlamadım birşey. Profesyobel diyorsunuz ancak İngilterede kayıtdışı gelir elde etmek ayrıca açıkça 2 ayda bir yolcu beraberi ürün getirebileceğini açıkça ifşa ederek kendisini de getirdiği ürünleri de riske atmak ne kadar profesyonelce. Daha önce hiç yazılarınıza yorum yapmamıştım ancak bunu doğru bulmuyorum. Yayınlayacağınızıda düşünmüyorum açıkçası.

    Güzel tüm yazılarınız için emeğinize sağlık

    Örnegin tek siparis ve tek gonderim icin toplam tutar = hizmet bedeli (£10) + kargo bedeli
    2 siparis (2 ayri gonderime bolme ya da 2 ayri paketi birlestirme) : toplam tutar = hizmet bedeli (£10) + kargo bedeli + 5£
    3 siparis (3 ayri gonderime bolme ya da 3 ayri paketi birlestirme : toplam tutar = hizmet bedeli (£10) + kargo bedeli + 10£
    diye ilave siparisler icin duzenleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serra Hanım merhaba, yorumunuzu özenle okudum ve bildiklerimi aktarıyorum. Her paket için ücretlendirme tablosu sitenin "Ücretlendirme" kısmında yer almakta. Ürünlerde tek tek değil de farklı adreslerden birleştirme yapılmak için ücret alınıyor, üzerine hizmet bedeli kesiliyor. Kayıt dışı derken anlayamadım? Faturalı bir şekilde adresinize gönderim yapılıyor. Amatörlüğü ise benim bildiğim, bu sistemi bir ekiple yapıyorlar ve son derecede ilgililer. Diğer detaylarını bilemiyorum, kendileriyle iletişime geçebilirsiniz, ki zaten benim bu konuyu yazalı 1 yılı geçtiği için sistemleri ve kişileri değişmiş bile olabilir, bu konuda bilgim yok. Hatta hala yapıyorlar mı onu dahi bilmiyorum. Instagram'da vergisiz usulsüz iş yapan tonlarca satıcıdansa, bu tarz daha sistematik işleyen şirketler en azından vergili yaptığı için tercihimdir. Yine de bu karar kişilerinin kendine kalmıştır.

      Yorumunuzu yayınladım elbette. Maksadı aşan ve gereksiz polemiğe giren yorumları yayınlamıyorum ama sizin gibi konu ile ilgili eleştirilerini ve düşüncelerini belirten her yorum benim için değerlidir :) Sevgiler

      Sil
  13. Merhabalar. :) Yurtdışı alışverişlerinde gümrüğün çıkardığı problemlerle ilgili araştırma yaparken blogunuzda bu paylaşıma denk geldim ve okudum. :) Oldukça faydalı bir paylaşım olmuş, ellerinize sağlık öncelikle. Benim bir de size bir sorum olacak.. : Birçok web sitesinden ve resmi kaynaklardan da okuduğuma göre; birkaç senedir süren bir düzenleme yüzünden, kozmetik, besin takviyesi, vs. gibi ürünlere miktarı ve ağırlığı ne olursa olsun el konuluyormuş.(istisnalar olabiliyormuş tabii). Şimdi İngiltere'den İste Gelsin sitesi, bütün bu gümrük işlerini bizim yerimize hallediyor ve ürünler bize risksiz ulaşıyor mu, sanki gümrüklerde hiç böyle bir düzenleme yokmuş gibi? Bir de eğer öyle ise ek masraflar çıkıyor mu? Şimdiden teşekkür ediyorum. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba size de :) Kozmetik gönderileri konusunda hâlâ aktifler mi şu an için bir bilgim yok ama dilerseniz kendilerine ulaşarak sorabilirsiniz. Bu bir posta kutusu hizmeti. Yani sizin için ürünleriniz verdikleri posta servisine geliyor. Takılması imkansız çünkü size yurt dışından gönderilmiyor. Ürünleri önce Türkiye'ye ulaştırıyorlar, sonra ise Yurt içi kargo ile size hiçbir ek ödemeden kapınıza geliyor. Ek ödeme derken siparişinizle ilgili ek ödeme yok, Yurt İçi kargonun standart kargo ücreti var. (ilden ile transfer ücreti 10 lira civarı) Bu yüzden içiniz rahat edebilir. Size yurt dışı gönderisi olarak gönderilmiyor. Bu hizmeti yapan firmalar var, burada önemli olan güvenilirlik. Açıkçası benim serüvenim boyunca, ki ben bu konudaki fotoğraflarda gördüğünüz gibi çok fazla tekli ürün almıştım, hiçbir sorun / ziyan ile karşılaşmadım. Gümrükle işiniz dahi olmuyor, bu yüzden içinizi ferah tutabilirsiniz. Ama dediğim gibi kendileriyle iletişime geçerek gönderim günlerini danışmanızı tavsiye ederim, Sevgiler :)

      Sil