Arama Kutusu

Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm - Hershey's Bubble Yum Lip Balm


sekerli-sakiz-aromali-lipbalm-hersheys-bubble-yum
Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm - Hershey's Bubble Yum

Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm
Hershey's Bubble Yum Lip Balm



Hershey's çikolatalarının namını duymuşsunuzdur. Bu da şahane tadı ve kokusu olan, şekerli sakız aromasındaki dudak balmı olan Bubble Yum Lip Balm. Dudak bakım ürünleri olan lipbalmlar benim olmazsa olmazım. Tek bir tane alayım, ömrüm boyunca onu kullanayım mottosunu renkli kozmetik ürünlerine karşı gerçeğe dökebilirim ama parfümlere ve lipbalmlara karşı asla. Zira kullanmayı çok seviyorum. O yüzden çeşitli lipbalmlara sahibim. Çantamda ayrı bir tane olsun istiyorum, çekmecemde ayrı, arabada ayrı, orada ayrı burada ayrı. Kısacası lipbalmlara zaafım var. Bana kalırsa bakım yapan lipbalmlar ayrı, eğlencelik lipbalmlar ayrı. Bu lipbalm da eğlenceli ve yoğun şekerli sakız tadını gün içerisinde uzun uzuuuun hissedebileceğiniz ayarda ki bayılıyorum böyle olmasına. Diyebilirim ki, hayatım boyunca kullandığım aromalı lipbalmlar içerisinde en yoğun tat bırakan lipbalm bu. Benim için yeri ayrı 




sekerli-sakiz-aromali-lipbalm-hersheys-bubble-yum
Şekerli Sakız Aromalı Lipbalm - Hershey's Bubble Yum



* Kokusu Şahane
* Dudaklarda yoğun tat bırakıyor.
* Gramaj olarak evladiyelik, öyle cömert.
* Dudakları parlak göstermiyor, benim için bu artı.
* Kendi rengi pembe olsa da dudaklara pembelik vermiyor.
* Çok iştah açıcı bir tadı var ve bu dudaklardan uzun süre silinmiyor.
* Nemlendirme yeteneği başarısız ama ben bunu zaten keyfen kullanıyorum. 



8 yorum:

  1. Kabı da çok şeker görünüyor! Yurt dışı alışverişlerinden mi almıştın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı kokusu daha bir güzel, çok çok seviyorum ve şu meşhur Lip Smacker lipbalmlarına 40 basar <3 Ebay ile almıştım 1 sene rahat oluyordur

      Sil
    2. Lip Smacker'ın bende de Fantalı olanı var her sürdüğümde oralet tadı algılıyorum :( nasıl bu kadar meşhur olmuş anlayabilmek mümkün değil...

      Sil
    3. Ben de onu sevemedim, aldığıma pişman olduğum ürünlerin halay başını çeker, hem de mendilini sallayarak :/

      Sil
  2. Yaaaaa kokusunu çok merak ettim nerden temin edilebilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Big Babol şekerli sakızlarının aynı kokusu ve tadında☺ Ebay alışverişinde almıştım çok cüzi bir rakama 3dolar mı neydi hatta

      Sil
  3. Yaa çok cici duruyor :) Güle güle kullan ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) <3

      Sil