Arama Kutusu

Oriflame Keçe Uçlu Eyeliner - The One Eyeliner Pen

Oriflame Keçe Uçlu Eyeliner
Oriflame The One Eyeliner PenThe One Eyeliner Pen

Oriflame The One makyaj koleksiyonuna ait ürünlerinden birisi olan Eyeliner Pen, keçe uçlu bir eyeliner. Pratikte işe yarıyor gibi gözükse de ne yazık ki Oriflame markasının makyaj kalitesini genel olarak başarısız buldum. Bu eyeliner da, bu görüşümü değiştirmedi. Ne renk veriyor, ne de makyajda kalıcılığı iyi. Üzülerek belirtmeliyim ki parasını hak etmeyen makyaj ürünlerinden birisi olmuş.

oriflame-kece-uclu-eyeliner-eyeliner-pen
Oriflame Keçe Uçlu Eyeliner - The One Eyeliner Pen


Oriflame The One Eyeliner Pen serisinden bana gönderilen rengi gri. Anlıyorum siyah bir eyeliner olmadığı için koyu bir ton vermiyor ama gri demek soluk renk veriş demek değildir. Rengini daha doğru dürüst veremeyen bir eyelinerdan ne bekleyebilirim bilemiyorum. Oldukça başarısız olduğunu söylemek zorundayım. En azından gri olanı beklentilere cevap verecek kalitede değil. Tek hamlede rengini veremiyor, katlarca meydan okumayı gerektiriyor.


oriflame-kece-uclu-eyeliner-pen-kullananlar
Oriflame Keçe Uçlu Eyeliner - The One Eyeliner Pen

Çok acımasız yorum yapmak istemiyorum, iyi tarafı göz makyajında çabuk sabitlenişi oldu diyebilirim. Ancak yağlı göz kapaklarına gün boyu silinmeme kalıcılığını da veremiyor doğrusu.


Oriflame markasının makyaj ürünlerini ilk defa deneyimliyorum, Oriflame ekibine gönderisi için teşekkür ediyorum ama ne yazık ki makyaj kalitesi olarak çok vasat bir marka. Sevdiğim skalada yer alamadığını üzülerek belirtmek isterim. Markanın yüzü olan Tülin Şahin 'inin de makyaj masasında bir adet Oriflame ürünü bulunuyor mudur bilemiyorum ☺ Gerçi Beren Saat 'in de vücudu geren Duru duş jellerini kullanmadığına eminim ☺☺

* Tanıtım Ürünüdür.


17 yorum:

  1. Sende kötü ürününe denk gelmişsin ben çoğu ürününü beğeniyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklı olabilirsiniz ama elimdeki Oriflame makyaj ürünlerini hiçbirisi öyle kayda değer güzellikte değil, renk vermeyen eyeliner renk vermeyen eyelinerdır. Göz yapısına göre değişeceğini zannetmiyorum bu durumun.. Oriflame markasını genel olarak kötülemedim, makyaj ürünleri tercih edilesi değil demek istedim, uygun fiyatlı çok daha iyi iş çıkaran markalar varken hele bilhassa gidip de tercih etmem. Ama mesela 1 sene önceki blogda yazdığım Oriflame Kirazli Balm dirsekler için güzel bir üründü

      Sil
    2. kötü ütünü derken ürünü değil kategorisini kasdetmiştim göz ürünlerinin çoğunu bende beğenmiyorum tabi hyper strech maskara hariç o benim favorim. ama yüz ürünleri hoşuma gidiyor. Özellikle allıkları=)

      Sil
    3. Pekala :) Allıklarını not ettim o halde, hiç denemediğim için bilemiyorum diğer ürünlerini ama bu yorumunuz belki kullanmak isteyenlere faydalı olabilir, Sevgiler

      Sil
    4. yardımcı olabildiysem ne mutlu =)

      Sil
  2. objektif yorumlara bayılıyorum! Tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sevgiler <3

      Sil
  3. Canim cok guzel bir yazi olmus. Tanitim urunu diye urun ovenlere cevap verir nitelikte adeta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım teşekkür ederim :) Herkesin görüşü her üründe değişebilir tabii ama kalite olarak makyaj skalasında çok vasat bir marka buldum, kişisel olarak özellikle satın alabileceğim ayarda olamadığı için önermem doğrusu :/ Çok Sevgiler <3 :*

      Sil
  4. Gerçekçi yorumlar için teşekkürler... Sırf tanıtım ürünü diye yanıltan blog yorumları bizi çok mağdur ediyor...bizzat yaşadığım için biliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim düşünceniz için :) Herkesin fikri her üründe değişik olabilir tabii ancak ben bunu paramla satın almış olsaydım, doğrusu pişman olurdum :)

      Sil
  5. Bende oriflame dan bir eyeliner kulanmıştım vakti zamanında. Çabuk kurumuştu ama seviyordum yine de. Bende oriflame den çok fazla ürün kullanmadım ama bazı rimellerini ve rujlarını seviyorum. Çok güzel bir tanıtım yazısı olmuş, en azından ürün gönderiliyor diye övmüyorsunuz, bunun tam tersini yapan çok insan var. Tebrik ederim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii başka ürünleri güzel olabilir, sadece bana gönderilen makyaj ürünlerinden tekini bile beğenemedim, Avon bir tık daha üstte ki Avon'u da sevdiğim söylenemez. Öğrencilik hayatımda Avon satan arkadaşımdan çok faydalandım, hep hüsran hep hüsran. Blog tanıtımlarında özenli olmaya çalışıyorum, desteğin için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Harikasın! Bedava ürün gelsin diye yalan yanlış övme yazıları yazan o kadar blogger var ki... Teşekkür ederim objektif olduğun için, seni takip ettiğim için bir daha mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkımda böyle düşündüğünüz için asıl ben teşekkür ederim :) Ayrıca blogunuzu yorumunuz sayede keşfetmiş oldum, çok tatlı ve son derece ayrıntılı yazılarla donatılmış bir blog sayfanız var, çok sevdim, bundan sonra takipçinizim <3 :)

      Sil
  7. Her yerde övgülü yazılar var burada ise eleştri yazmışsın çok güzel :) Tebrikler :) Çekilişime beklerim :) kozmetikcantasi@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz ve düşünceniz için teşekkür ederim :) Elbette herkesin fikirleri farklıdır, benim beğendiğim bir ürünü de başka blog yazarları beğenmeyebilir, ben sadece tanıtım ürünlerinden objektif olmaya çalışıyorum :) Çekiliş davetiniz için de ayrıca teşekkür ederim ancak uzun bir zaman önce çekilişlere katılmama kararı verdim, yine de yorumunuzu okuyup katılanlar olabilir, Sevgiler

      Sil