Arama Kutusu

Hediye Çekilişim : Physicians Formula Allık >> Instagram ile

Hediye Çekilişim : Physicians Formula Allık 
Instagram Hediye Çekilişi


Yeni açtığım Instagram sayfamda ( >> Şuradaki Link << ) , bu gördüğünüz şirin mi şirin Physicians Formula allığı hediye ediyorum. Ve sadece 2 haftalık bir çekiliş olacak. 2 hafta sonra yani 30 Mart Çarşamba günü hediye çekilişim sona erecek.  



physicians_formula_allik_instagram_blog_hediye_cekilisi
physicians formula instagram hediye çekilişi




* Sponsorsuz bir çekiliştir. 

* Yepyeni, Ambalajı Bile Açılmamış Şekilde,

* Türkiye 'nin Neresinde Olursanız Olun, Kargo Ücreti Ödemeden Evinize Kadar Gelecek.

Çekilişe Katılmak İçin, 

1- Beni ( @miskinkek ) takip edip, 
2- #miskinkek ve #cekilis etiketleriyle kendi Instagram sayfanızdan resimli bir şekilde çekilişi paylaşmanız yeterli. 


Tabii eğer Instagram profiliniz kapalı ise,
sadece 30 Temmuz Çarşamba günü katılımları kontrol edeceğim için o gün açmanız gerekiyor. 

Çekilişime katılarak Şeker Bayramı 'na şeker gibi bir allıkla girebilirsiniz☺


6 yorum:

  1. Oyyyyy çok tatlı :) hemen hemen katıldım ki ben :)
    lifeofyasminablog olarak insta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılımın için :) Bol şans

      Sil
  2. 30 martmı kaçırdım desene :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan dalgınlığı :D Çok teşekkür ederim canım, sayende düzelttim, inan farkında bile değildim :) <3

      Sil
  3. Adsız17/7/14

    merhaba buradandamı katılmalıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok buradan değil, instagram katılımı yeterli :) Bol şans

      Sil