Arama Kutusu

Flormar Beauty Toys / Princess Castle * Gri Oje

Flormar Beauty Toys Princess Castle Nail Polish
Flormar Gri Oje

flormar-beauty-toys-princess-castle-gri-oje
Flormar Beauty Toys Princess Castle Gri Oje



Flormar 'ın yeni Beauty Toys oje koleksiyonundaki ojelerden birisi olan Princess Castle ismindeki bu oje açık gri bir renge sahip. Gri ojeler, markaların sıklıkla yer verdiği oje tonu değil. Hatta bana kalırsa, bu serinin en farklı ojesi Princess Castle. Bana kalırsa gri en çok, açık mavi, açık pembe, turuncu ve beyazla çok yakışıyor. Günlük kıyafetlerinizde bu renklerle kombinleyebilirsiniz.



Farklı oje renkleri hoşunuza gidiyorsa, Flormar 'dan edinebilirsiniz. 
Flormar Beauty Toys ojelerinin fiyatı sadece 2.75 TL
                                                     Flormar Princess Castle ojesinin kodu BT03.


* Tanıtım Ürünüdür.

4 yorum:

  1. Gri ojeleri ben kisinda cok seviyorum, cok sIk ve sade duruyorlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız4/7/14

    yanlış anlamayın ama bu ojelerin yazısını bir başlık altında yazsaydınız daha iyi olurdu böyle hem kalabalık yapıyor hemde insan tek tek açıp okumak istemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, neden yanlış anlayayım, bilakis fikrinizi belirttiğiniz için mutlu oldum :) Aslında ilk defa böyle yapıyorum, koleksiyon ojelerini tek tek hızlıca gösterip, ardından toplu bir konusunu hazırlayarak linkler şeklinde yapmak istedim. çünkü ojelerin tek bir başlıkta ayrı ayrı foto olarak çok fazla yer kaplayacağını düşündüm. Blogger tabanında tek bir konuda 7-8 resim olması, blogun geç açılış hızına neden oluyor . Biraz da onu düşündüm açıkçası ama öneriniz için teşekkür ederim

      Sil